Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Ahmet Korkmaz

Üyelik Tarihi: 21/10/20


Yorumları Ahmet Korkmaz
Bitcoin 16.05.2021 2:24
Ah be kardeş öyle bir artış yoktu . Tepeden bile değil uçurumdan almışsın . Dün ben 140 dan almaya korktum . Milan aldım 99 dan , 170 oldu satmadım düştü 120 lere bende sattım 126 dan . Şimdi yine 150 oldu sattırdı bize malı dünden beri 135 140 Arası esir etti , Asıl yükselişi şimdi yapıyor
Dogecoin 11.05.2021 2:34
Tron ve Btt kurucusu bile Dogecoin ile 50.000.000 dolar ödeme yapmayı teklif etti SpaceX’e , Elon Musk kabul edecek mi göreceğiz . Adam kendi neden kendi ürettiğini önermiyor çünkü Elon sadece Dogecoin istiyor . İleride çok güzel günler gelecek dilerim bekleyen herkes buna değdiğini görecek . YTD
Dogecoin 10.05.2021 21:59
Öyle düşünüyorum bende Öyle düşünüyorum bende
Dogecoin 10.05.2021 21:47
Daha ne panik yapılacak , 72 den 46 lara düştü . 41’den dönse daha iyi hiç boşluk bırakmamış olur , En azından daha sağlam gelir . YTD
Dogecoin 10.05.2021 12:43
Shıba da çoluk çocuğun bile milyonlarca adedi var . Temkinli olun . YTD
Dogecoin 10.05.2021 3:16
Ahh be arkadaşım tamam niyetinde güzelmiş ama . Bari 1 hafta dursaydın . Ben borsada 120 k kaybettim , Tam 8 ay bekledim 30 k zararla çıktım .
Dogecoin 10.05.2021 2:24
Ben bekletiyorum sorun yok . Etrafımda ne insanlar görüyorum salak salak iş yapıyorlar . Adam altı üstü 500 tane doge almış istiyor ki 2.500 tl’si 2 günde 10 bin 50 bin olsun . Ben bekletiyorum sorun yok . Etrafımda ne insanlar görüyorum salak salak iş yapıyorlar . Adam altı üstü 500 tane doge almış istiyor ki 2.500 tl’si 2 günde 10 bin 50 bin olsun .
Dogecoin 10.05.2021 2:20
Aynen öyle , Normal’de bu kadar satışa yüzde 15 değil başka coin olsa en az -200 yapardıAynen öyle , Normal’de bu kadar satışa yüzde 15 değil başka coin olsa en az -200 yapardı
Dogecoin 10.05.2021 2:17
Bence bugüne kadar en iyi paylaşımı , Anlayana . Bence bugüne kadar en iyi paylaşımı , Anlayana .
Dogecoin 10.05.2021 2:15
ELON’UN PAYLAŞIMIDoge 1dolar olarak kasırga gibi geldiğini göstermiş . Sonra Elon’un kucağında ay’da . Doge devasa şişmiş eski küçük doge yok diyor . Konferanslarda bile doge arkada . Sonra Doge yarışta arkadan gelip bitcoin’i geçiyor . Adamın biri elinde 100 dolar olan 5 adet dolar uzatıp istiyor doge coinden . Daha sonra doge şirket binasından bitcoinin arkasından sallanarak etrafı patlalıp yıka döke gelip bitcoin’in yanında sallana sallana geçiyor . Arkadaşlar ben uzun vadeciyim . Var bişeyler bakalım göreceğiz . YTD
Dogecoin 09.05.2021 22:04
1 hafta önce 35 cent olan DOGE. Şuan 55 cent öldü bitti denilmiş hali . 🙏🙏🙏
Dogecoin 09.05.2021 12:57
Sen intihar’a teşfik et insanları . Umarım ıp bulurlar . Köşeye alındın merak etme
Dogecoin 09.05.2021 0:18
1 2 günde para yatırımla kazanılmaz . Burası şans oyunları değil . Ben en az yıl sonu odaklı girdim . Dilerim iyi yerlere gelir . YTD
Dogecoin 08.05.2021 22:18
Tek bir emirler 16.000.000 satış’ta bile yıkılmamış . Daha ne istiyorsunuz .
Dogecoin 08.05.2021 13:16
Bitcoin içinde o ne öyle dediler , Daha çok değil 10 sene geçmedi açın bakın kardeşim geçen sene ağustos’ta 8.000 dolar şuan 58.000 dolar .
Dogecoin 08.05.2021 11:25
Geçen ay 10 kuruşlardan 6 kuruş’a düşmüş btt mağdurları gelmiş burada bize enayi diyor . Bi bak bakalım geçen ay yada geçen hafta ne kadar dı şuan ne oldu .
Dogecoin 08.05.2021 2:12
Doge : Halk için teşfiktir , Elon musk ; Bende öyle düşünüyorum . Beyler bu adam usd nin değil , Gezenin en zengin 2’nci adamı . Bu kriptoyla foto koyacak kadar destekliyorsa devamını siz düşünün . Akıllı olun biraz da biz kazanalım türkler kazansın . Bitcoin’e başlarda kimse sıcak bakmamıştı . Adamlar yürüdü gitti . Bu sefer bizlerde kazanalım
Dogecoin 08.05.2021 1:56
İyi yapmışsın kardeş ben orada oyalandığım paraya buraya koydaydım şuan 1.500.000 tl vardı
Dogecoin 08.05.2021 0:17
Pari kitlense ne kardeşim , Millet 300 500 liraya razı ne diyim . Adam halk kazansın istiyor . 1 hafta’da 2 katı neredeyse arttı akıllı olan bu coin’e küfür edemez .
Dogecoin 08.05.2021 0:14
Adam daha ne yapsın akıllı olun akıllı .
Dogecoin 07.05.2021 23:33
Senin alıp sattığın başka coin yoksa , Onu bilemem Senin alıp sattığın başka coin yoksa , Onu bilemem
Dogecoin 07.05.2021 23:30
Kardeşim taktınız 1 dolar’a , Her coin alttan başlayıp , Kademe kademe yukarı çıktı . Kimbilir kimler neleri sattı 1 dolar oldu 2 dolar oldu diye , Şimdi 20 30 dolar olanlar var .
Dogecoin 07.05.2021 18:41
2 gündür yükselenler düşmeye başladı , Döngü buraya geliyor tersi istikâmet . Ufak ufak artış
Dogecoin 07.05.2021 3:19
Alımlar’a bakın , Alan onca kişi salak değil 30 k 50 k
Dogecoin 07.05.2021 3:12
Bekle kardeşim bende öyle yapıyorum . Herkes istiyor ki , Aliyim 3 günde paramı 4 e 5 e katlayım . Bekle kardeşim bende öyle yapıyorum . Herkes istiyor ki , Aliyim 3 günde paramı 4 e 5 e katlayım .