Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Nizamettin Göksu

Üyelik Tarihi: 29/06/20


Yorumları Nizamettin Göksu
Borusan Yatırım 06.06.2021 13:09
Döviz-Altın, Cripto Para ve Borsa üçgeninde her daim küçük yatırımcıların zamanını ve parasını çalanlar bir şekilde neyin ne zaman düşeceğini veya çıkacağını önden haber alanlar oluyor. Küçük yatırımcı kürdanla bile kazanamazken para ağaları kepçe kepçe malı götürüp ceplerini parayla dolduruyorlar. Gerçek yatırımcı elini ayağını tam anlamıyla çekerse borsadan kendiniz aranızda oynar durursunuz efendi. (Sözüm patron ve tahtacıya) bir hisse her ay düzenli değer kaybetmez. Düzeltmeni de yaptın piyasayı da fiyatladın ama gel gelelim iş bilançoya gelince bir yukarı sürüp iki aşağı çekmek nedir? Savaşı kazanamayacaksınız. Sonuna kadar mücadelem devam edecek. Görüşlerim beni bağlar, yatırım tavsiyesi değildir. Küçük yatırımcılara Sevgiler, saygılar...
Borusan Yatırım 04.06.2021 23:34
aynen bende öyle ilk girerken kısa vade 1 yıl diye girdim. Sanırım bir müddet daha sabrettirecek, isyan ettirecek. Tahtacı efendi şimdilik cepheyi kazanmış olabilir, ama son gülen iyi güler bu savaşı inşallah hep birlikte kazanacağız üstad.ytd.aynen bende öyle ilk girerken kısa vade 1 yıl diye girdim. Sanırım bir müddet daha sabrettirecek, isyan ettirecek. Tahtacı efendi şimdilik cepheyi kazanmış olabilir, ama son gülen iyi güler bu savaşı inşallah hep birlikte kazanacağız üstad.ytd.
Borusan Yatırım 04.06.2021 23:31
Emsal kağıtlardaki hareketliliği görmüyoruz sanmasın hiç kimse, patron kağıdına sürekli baskı uygulayarak sahip çıkamazsın. Yatırımcına güven vermelisin böyle devam edersen sende bu işden zararlı çıkarsın vesselam. Ytd.
Borusan Yatırım 04.06.2021 23:28
göreceğiz üstad, belkide senin dediğin gibi bir bakarsın 4,5 milyarlara ulaşır ama bize de kazandırmalı. Patron efendi hep cebini değil birazda yatırımcısınada kazandırmalı doğru yerde doğru zamanda final yapmayı da bilmeli. Ytd.göreceğiz üstad, belkide senin dediğin gibi bir bakarsın 4,5 milyarlara ulaşır ama bize de kazandırmalı. Patron efendi hep cebini değil birazda yatırımcısınada kazandırmalı doğru yerde doğru zamanda final yapmayı da bilmeli. Ytd.
Borusan Yatırım 04.06.2021 23:17
abi, en son bilanço beklentimi söylemiştim. Olcay abi (namıdiğer: Amon Ra) bilir çok konuştuk o dönem öncesinde, 60 milyon kâr bekliyorum demiştim eğerki pandemi süreci olmasa son bilançoda kâr bana göre 100 milyon üstünde dahi olurdu. Ayrıca yıl sonu özkaynak tahminim 3,9 milyar ile 4,2 milyar arası... Dediğim gibi son 1,5 yıl pandemi olmasa belkide 5 milyar özkaynaklı bir şirketi konuşuyorduk şuan. Sabrediyoruz, yıpranıyoruz ama ben tahta yapıcıya istediğini asla vermeyeceğim. Sonuna kadar savaşa devam. Yatırım tavsiyesi değildir.abi, en son bilanço beklentimi söylemiştim. Olcay abi (namıdiğer: Amon Ra) bilir çok konuştuk o dönem öncesinde, 60 milyon kâr bekliyorum demiştim eğerki pandemi süreci olmasa son bilançoda kâr bana göre 100 milyon üstünde dahi olurdu. Ayrıca yıl sonu özkaynak tahminim 3,9 milyar ile 4,2 milyar arası... Dediğim gibi son 1,5 yıl pandemi olmasa belkide 5 milyar özkaynaklı bir şirketi konuşuyorduk şuan. Sabrediyoruz, yıpranıyoruz ama ben tahta yapıcıya istediğini asla vermeyeceğim. Sonuna kadar savaşa devam. Yatırım tavsiyesi değildir.
Borusan Yatırım 04.06.2021 23:10
İyi geceler arkadaşlar, bugünden itibaren her gün totem olarak, günlük alış-satış parametreleri üzerinden oluşan hacimleri paylaşacağım. Patron belki görür de biraz utanır, hisseye sahip çıkar. Bugün oluşan alış-satış parametresi üzerinden TL. bazlı hacim: 10.295.465,00 TL, yine alış-satış parametresi üzerinden toplam lot hacmi ise; 29.414 Adet (((eskiden bu lotu tek başına bir kurum alırdı)) ytd.
Borusan Yatırım 04.06.2021 23:01
Kesinlikle çok çektirdi yatırımcısına bu kağıt evet haklısınız ortada kaybolan koca bir yarım sene var. Ama bu kağıtdan daha kötü durumda olan, bırakın 6 ayı 1 seneyi, yıllarca bir aşağı bir yukarı giden kağıtlar var. Yanlış anlamayın sakın bu kağıt zaten hikayesini yazmış, 40-50 liralardan 12-13 kat yukarı gitmiş, bir yerden sonra mutlaka taçlandıracaktır ama buna ne kadar zaman ne kadar sabır dayanır işte onu bilmek güç. Dolayısıyla, her şerde bir hayır vardır inşallah arzu ettiğimiz seviyelere de gelecek bu kağıt. Sinirlerimizi yıpratacaklar ama ben şahsım adına kesinlikle pes etmicem. Görüşlerim beni bağlar, kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
Borusan Yatırım 04.06.2021 22:55
Engin bey selamlar, bedelsiz beklentisi için sizce doğru zaman şuan mı? Yoksa içinde bulunduğumuz ekonomik darboğazın rahatladığı piyasaya canlılık geldiği en azından pandemi koşullarının insanlık ve ülkemiz adına daha olumluya gittiği gün mü olmalı? Engin bey selamlar, bedelsiz beklentisi için sizce doğru zaman şuan mı? Yoksa içinde bulunduğumuz ekonomik darboğazın rahatladığı piyasaya canlılık geldiği en azından pandemi koşullarının insanlık ve ülkemiz adına daha olumluya gittiği gün mü olmalı?
Borusan Yatırım 02.06.2021 21:01
İyi akşamlar değerli arkadaşlar, görünen köy kılavuz istemez. Belliki bir müddet daha debelenmeye devam edecek bryat ve bist geneli dolayısıyla her dakika her saat bağlı kalmaktansa bir müddet uzak kalmak lazım ekrandan. Nasılsa su akar yolunu bulur bir şekilde. Ytd.
Borusan Yatırım 30.05.2021 16:32
Egeen-Bosch Fren-Konya-Bryat-Alcar-Otokar, bu altılıdan birine mutlaka son altı ayda bir sermaye arttırımı gelecektir. Bakalım ilk piyango hangisine vuracak bekleyip göreceğiz. Görüşlerim beni bağlar, kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
Borusan Yatırım 29.05.2021 19:17
sonuna kadar katılıyorumsonuna kadar katılıyorum
Borusan Yatırım 29.05.2021 16:48
Hamleler belli ama icraat’da yeterli değiliz Olcay abi, portakal-limon-domates ihraç etmekle dış ticaret açığı maalesef kapanmaz. Aselsan hamlesini takdir ediyorum devletimizin lakin bu hamlelere 30-40 yıl önce başlamalıydı ülkemiz. ABD dış ticaret gelirinin sadece % 32’sinden fazlasını silah ticareti karşılıyor. Onun dışındaki örnekleri saymakla bitmez bile, demem o ki pahalı ürünleri dışarı ihraç edip satmamız lazım. Yoksa daha yıllarca dış ticaret açığımız kapanamaz.
Borusan Yatırım 29.05.2021 15:23
yalnız bu yorum fevkalade olmuş üstad, beğendim valla.yalnız bu yorum fevkalade olmuş üstad, beğendim valla.
Borusan Yatırım 29.05.2021 7:44
haklısın katılıyorum tavan tavan gittiği dönemde dünyanın parasını kaldırdılar zaten ama bir yerde çıkış yapacaktırhaklısın katılıyorum tavan tavan gittiği dönemde dünyanın parasını kaldırdılar zaten ama bir yerde çıkış yapacaktır
Kütahya Porselen San. A.Ş. 29.05.2021 0:11
Takipteyim, zararda olan arkadaşlara mevlam yardım etsin inşallah kısa zamanda geri döner.
Merit Turizm Yatırım ve İşletme 29.05.2021 0:09
İnanılmaz bir hisse bir türlü nasip olmadı imkanlardan sebep, elinde olanlara rabbim bol bereketli kazançlar nasib etsin. Ytd.
Borusan Yatırım 29.05.2021 0:07
Yıl sonuna doğru özkaynaklar ortalama 3,9 milyar tl ile 4,2 milyar tl arasına sıkışacak hadi bakalım defter değerini sıkıysa 3 tl’de tut. İstesende tutamayacaksın tahtacı paşa, gün doğmadan neler doğar. Ytd.
Borusan Yatırım 28.05.2021 22:42
Selam arkadaşlar, Sinan bey iyiyim çok şükür sende iyisindir inşallah. Düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum. 👏🏻👏🏻👏🏻
Borusan Yatırım 28.05.2021 21:40
Şuna bütün kalbimle inanıyorum, evet pandemi bütün dünyayı etkiledi doğru, aşı sorununu çözen büyük ülkeler kaldığı yerden üretmeye ve ticaretine devam ediyor. Bizim ülkemizdeyse durum biraz daha göreceli, zaten ihracat oranlarımız ithalata göre hep düşüktü ülkeden fazlasıyla döviz çıkışı oluyor ama yerine koyamadığımız için döviz sürekli yükselişte. Daha fazla üreten ve ihraç eden ülke konumuna geçmekten başka çare yok, ihracatımız ithalatı geçmedikçe anlaşılan bu dövizi baskılayamayacağız. İnşallah daha fazla üreten ülke olma yolunda adımlar atabilir devletimiz. Allah yardımcımız olsun.
Borusan Yatırım 28.05.2021 21:31
Faizin yüksek olması dahi dövizin ateşini söndürmeye yetmedi, yetecek gibi de durmuyor. Allah hakkımızda hayırlısını nasib etsin. Ytd.
Borusan Yatırım 28.05.2021 21:22
İyi akşamlar arkadaşlar cümleten, altın ve döviz yavaş yavaş çıkıyor mutlaka bir yerde kırılacaktır ve ibre aşağıya dönecektir. Sonrasında ancak borsaya hareket gelir diye düşünüyorum. Bu genellikle böyle olmuştur. Tabi süreç belki 1-2 ay belki daha da kısa olur veya uzun olur bilemeyiz lakin döviz ve altın durulmadan borsa hareket etmeyecek gibi bir görüntü var ortada. Görüşlerim beni bağlar, kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
Borusan Yatırım 27.05.2021 22:08
sıkma canını düzelir allahın izniyle, hayırlı akşamlarsıkma canını düzelir allahın izniyle, hayırlı akşamlar
Borusan Yatırım 27.05.2021 22:07
eyvallaheyvallah
Borusan Yatırım 27.05.2021 21:59
570 üstü kardeş:)
Borusan Yatırım 27.05.2021 21:52
halil kardeşim selamlar, benim borsada takip edip incelemediğim hisse hemen hemen kalmamıştır muhtemelen. İstisna bir kaç dışında birçoğu şubat krizinden sonra zaten aynı durumda. Sana örnek vereyim mesela; Bosch fren, egeen, konya, alcar, federal mogul, marshall bunlar birkaç örnek bunun gibi onlarcası var şuan sürünüyor. Borsa kendi rallisine başlayacağı vakit bunların bir kısmı mutlaka eski seviyelerini görecektir ki, buna maalesef zaman gerekli. Ytd.halil kardeşim selamlar, benim borsada takip edip incelemediğim hisse hemen hemen kalmamıştır muhtemelen. İstisna bir kaç dışında birçoğu şubat krizinden sonra zaten aynı durumda. Sana örnek vereyim mesela; Bosch fren, egeen, konya, alcar, federal mogul, marshall bunlar birkaç örnek bunun gibi onlarcası var şuan sürünüyor. Borsa kendi rallisine başlayacağı vakit bunların bir kısmı mutlaka eski seviyelerini görecektir ki, buna maalesef zaman gerekli. Ytd.