Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Güner Peksayılır

Üyelik Tarihi: 01/06/20


Yorumları Güner Peksayılır
Migros 12.11.2021 17:50
Normalde 80 lirada olması gereken hissede, 40'a yaklaştığı için mutlu oluyoruz. Yazık oldu geçen son 1 yıla.. Bunun sorumlusu sorumsuzca açıklamalar yapanlardır.. Malum zatlar.. Yazık vallahi.
Oyak Çimento 12.11.2021 12:03
O yükseliş ne kadar yakınsa artık başlasın.. Yoksa borsanın en karaktersiz kağıdı olmaya aday.
Oyak Çimento 12.11.2021 11:51
Doğuş oto alsaydık 4'e katlamıştık. Adana C aldık. İyi, kötü para kazanıyorduk. Bunlar birleştiler, oyak olarak bizi bir güzel dü..düklediler.. Vallahi bravo oyak sana.. Üstümüzden iyi geçtin son 1 yıldır.
Euro Menkul 05.11.2021 18:56
Mesajımı beğenmeyen bu 8 arkadaş galiba Derin ekibinden. Eğer bu kağıdı 4,20'den aşağıya çekerseniz elimdeki lot sayısını 200k'ya çıkaracağım.. İşte o zaman yukarı sürmeniz daha da zorlaşacak. Yerinizde olsam yavaş yavaş 7 liraya atarım kağıdı.
Euro Menkul 05.11.2021 12:52
Derin efendi tüm kağıtları toplayacağını, şirketin sahibi olacağını yazmış.. Eeee bende ki 120k lotu almak için yeniden 3,20'ye mi çekeceksin kağıdı.. 7 liradan önce satmam. Ve sattım mı azar azar satarım.. Mesajımı umarım doğru almıştır.
Euro Menkul 04.11.2021 10:57
Geçen sene bugünü hatırlayan var mı? Tavan çözülüp buralara kadar indiği günün başlangıcı bugün arkadaşlar.. Hatırlatayım dedim.
Oyak Çimento 04.11.2021 10:07
O dediğin kitaplarda yazan ve normal ülkelerde geçerli olan kurallar.. Bak Beşiktaş'a.. Mağlup oldu, daha puanı bile yok. Bundan daha fazla prim yaptı bugün şu an için. Burası Türkiye. Dünyanın en garip ülkesi. Saygılar.
Migros 04.11.2021 0:28
1 sene önce 34 liraydı.. Eşex dosta tavsiye ettim.. Dedim ki bu kağıt 60 liraya gidecek. 52 lirayı gördü.. Sonra karanlık eller, önceden haberini almış i.t.ler kağıdı buralara çekti. Yazık oldu son 1 yılımıza.
Oyak Çimento 04.11.2021 0:24
Maalesef bizim borsada kar açıklayan kağıtların değeri ertesi gün düşüyor.. Ülkede herşey tersine işliyor.. Umarım yanılırım.
Euro Menkul 02.11.2021 18:44
Bu adam çok mu komik.. Borsanın bugün düşeceğini yazmışmışş.. Gören de borsa yüzde 2-3 falan düştü zanneder.. Çok gülüyorum ben bu Dow Jones uzmanına..
Euro Menkul 28.10.2021 22:52
Gereksiz bir adam tahtayı yukarıya taşıyacağım diyormuş.. Şu bolca küfür edilen U. Ynin tırnağı bile olamazmış..
Mondi Tire 28.10.2021 10:44
Öğleden sonra düzelir.. Günü eksi 1 ile kapatır diye düşünüyorum.
Mondi Tire 28.10.2021 10:13
Şaşılacak bir durum yok. Burası Türkiye. Burada her şey tersine işler.
Mondi Tire 28.10.2021 10:12
Bak yaptı. Şaşılacak bir durum yok aslında.. Burası Türkiye.. Herşey tersine işler.
Migros 19.10.2021 14:47
45 lira olması gerekirdi. Ama sağolsun büyüklerimiz ocağımıza incir ağacı dikmekte çok mahirler.
Fenerbahçe 17.10.2021 22:40
Bu hissenin tabanı 28 liradır arkadaşlar. Altına inmesi yüzde 5 ihtimal. Çıkacağı en üst nokta ise 40 lira.. Üstüne çıkma ihtimali yüzde 5.. Bilmem anlatabildim mi..
Fenerbahçe 17.10.2021 20:54
Lann 10 kişi oynuyor çocuklar 1 saattir. Ne küfür ediyorsunuz..
Fenerbahçe 17.10.2021 20:07
Maçı geç izlemeye başladım. Şimdi de kırmızı kartın tekrarını gördüm. Yokk daha neler.. Yazık vallahi.. Buna mı kart göstermiş bu eyyamcı hakem.
Euro Menkul 12.10.2021 15:46
Sana bir abi tavsiyesi.. Para kaybettiğinde ulu orta etrafta ağlama. Çok çocuk gözüküyorsun. Git bir köşeye. Başını ellerinin arasına al ve sessizce ağla.. İnsanları rahatsız etme.
Euro Menkul 12.10.2021 15:40
Semih Turgut bu yazı sana. Birader kusuruma bakma, harcım değilsin. Sana bundan sonra ne cevap veririm, ne laf sokarım. Mutlu, huzurlu ol sen.. Benim her hisseden ne paralar kazandığımı bir bilsen inan kapımın önünden ayrılmazsın. Hadi sana eyvallah.
Euro Menkul 12.10.2021 15:38
Birader kusuruma bakma, harcım değilsin. Sana bundan sonra ne cevap veririm, ne laf sokarım. Mutlu, huzurlu ol sen.. Benim her hisseden ne paralar kazandığımı bir bilsen inan kapımın önünden ayrılmazsın. Hadi sana eyvallah.
Vakıf Menkul 07.10.2021 21:03
Lann silik.. Seninle muhatap olacak adam değilim ama insafıma geldiğin için cevap yazıyorum. Yürü git, seninle uğraşacak zamanım yok.
Vakıf Menkul 07.10.2021 20:40
Yağ gibi üste çıkma.. Dün akşam çamura battık diye yorum yapmışsın. Eskisi gibi teknik yorumda bulun, insanları töhmet altında bırakma. Ayrıca buranın bekçisi sen misin? Adam ol, herşeye maydanoz olma. Hadi eyvallah.
Vakıf Menkul 07.10.2021 19:42
Kaşınma Atilla.. Allah çarpar.. Önünden ye, boş yorum yapmaya devam et.
Vakıf Menkul 07.10.2021 14:07
Seninle uğraşacak vaktim yok benim. Anladım ki harcım değilsin. Hadi eyvallah.