Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

SIG SAUER

Üyelik Tarihi: 02/04/20


Yorumları SIG SAUER
SXP/USD 03.02.2022 16:34
Şaka bir yana olası bir btc yükselişinde sxp nin ath sini geçeceğini düşünüyorum. Zaten onada ath denemez 6 doları geçememiş hiç
REEF/USD 03.02.2022 15:23
Bu btc nin yükselmesi lazım yoksa yavaş yavaş 20k ya inecek. Ondan sonra 50k ya cıkarsa bize etkisi olmaz anca maliyet gelir..
SXP/USD 03.02.2022 15:19
Sende Bi serdar lık vardı zaten hiç şaşırmadım
SXP/USD 03.02.2022 14:08
Aaaahhh
SXP/USD 02.02.2022 17:07
Beyler btc 45bini geçene kadar birşey beklemeyin Beyler btc 45bini geçene kadar birşey beklemeyin
SXP/USD 02.02.2022 11:59
Daha ne kadar toplayacak hepsini aldı nerdeyse
SXP/USD 02.02.2022 10:55
Yiteeerr
SXP/USD 01.02.2022 15:42
İsterse 3 günde geçen şahit olduk
SXP/USD 01.02.2022 1:15
Birde yarın 1.50 oluyo
SXP/USD 31.01.2022 14:01
İsimden kaybediyorsun kardeşim
REEF/USD 31.01.2022 12:56
Kart işinin mokunu öyle cıkardı lar ki olsada işe yaramaz artık
REEF/USD 31.01.2022 11:27
Evet güya kart cıkacak tı bugün :)))
Bitcoin 31.01.2022 9:14
Bu ıbne mesaj atmaya başladıktan sonra btc daha toparlayamadı..
SXP/USD 31.01.2022 9:13
Büyüyünce nasıl battık diye sorduklarında sxp den battım demek hiç aklıma gelmezdi..
REEF/USD 30.01.2022 18:54
Arkadaşlar yarın kart çıkmayacak. Zaten çıksa bile elde tutulur birşey olmayacak tamamen dümen.
SXP/USD 30.01.2022 18:52
Yiteeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr
REEF/USD 30.01.2022 11:03
Millet 3x yapacak bizim maliyet gelecek :(
SXP/USD 30.01.2022 9:31
Bitcoin bu seviyelerdeyken 1.50 üstüydü
SXP/USD 29.01.2022 19:15
İstese 2 güne geçer orayı sen sie git :) İstese 2 güne geçer orayı sen sie git :)
REEF/USD 29.01.2022 19:14
Attık bunu kutlayalım :)
SXP/USD 29.01.2022 16:40
2 yi geçene kadar bakmıyorum
SXP/USD 29.01.2022 13:41
Ay olabilir mi öyle birşey
REEF/USD 29.01.2022 10:28
Tether
REEF/USD 29.01.2022 8:43
1 centi bile geçemiyor Tuzağa düştük Zafer
SXP/USD 28.01.2022 22:38
Bu btc 45bini geçene kadar birşey beklememek lazım