Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Yusuf Yıldırım

Üyelik Tarihi: 19/03/20


Yorumları Yusuf Yıldırım
ClearOne 15.11.2021 14:52
merhaba arkadaşlar takip eden var mı?
Romeo Power 08.11.2021 23:30
bey ben bu hisseyi ilk 19.5 dan aldım sonra 8 lere düştü 8 den yüklü destek atıp maliyeti 12.5 düşürdüm.. daha sonrada beklemeye başladım. bir haberle yüzde 60 yükseldi maliyetine geldi 12.5 dan destek attığım lot sayısı kadar sattım 13 den de hepsini sattım..o zamanda formda olan eski arkadaşlar ve yeni gelenler bana kızdı niye sattın diye içimdeki his tekrar düşecek dedim, dediğim de oldu, bir kaç gün önce 4.20 den tekrar alım yaptım.. çift haneli rakamlara gelirse süper olur geçmişte benden çaldığı zamana karşılık biraz para kazanabilirim {{e:f09f988a}}
Romeo Power 08.11.2021 22:00
çok bekledik cidden yordu
Romeo Power 08.11.2021 21:59
gelmeli artık 🙏
Xpeng 18.06.2021 2:27
Fed açıklaması öncesi xpeng de 1500 usd zararla yüzde 50 nakite geçmiştim. Geçmeseydim bugün ki yükselişle maliyete gelmiş olacaktım. Nasip kısmet diyelim yaşamadan bilinmiyor malesef.. herkese bol kazanç dilerim 🙏
Xpeng 15.06.2021 22:40
Bende xpeng de 1500 usd zararına yüzde 50 nakite geçtim.. yaşayıp görücez iyi mi yaptık kötü mü yaptık 🙄
Xpeng 15.06.2021 17:41
Yeşile de alıştıydık 🤦‍♂️
Xpeng 01.06.2021 17:48
🙏
Xpeng 01.06.2021 17:17
Gözü yine kırmızıda gibi, inşallah olmaz 🙏 +7 den eksi yaparsa cidden üzülürüm 🙇
Romeo Power 20.04.2021 21:59
Halka arz fiyatının çok altında işlem görüyor.. hissede değilim 12.50 maliyetim vardı son spek yükselişiyle ortalama 12.75 den hepsini zararsız sattım.. inşallah bu fiyatlardan döner yükselir artık 🙏
Li Auto 16.04.2021 17:12
inşAllah adaş inşAllah
Li Auto 16.04.2021 13:15
cümlemizden adaş, amin inşAllah
Li Auto 16.04.2021 1:35
Hayırlı ramazanlar adaş, seni görmek güzel 👋
Romeo Power 09.04.2021 23:08
keşke ilk gün kar cebe yakışır yapsaydınız.. kısmet diyelim inş bir an önce toparlar 🙏keşke ilk gün kar cebe yakışır yapsaydınız.. kısmet diyelim inş bir an önce toparlar 🙏
Romeo Power 09.04.2021 21:17
belki yanlış anlaşıldım ama aslında demek istediğim tamda buydu, o günü hatırlayın ne oldu o gün?? borsa açılmadan coinlerde büyük satışlar geldi, ciddi düşüş yaşandı, paralar nakitte mi bekleyecekti tabikide hayır para borsaya girdi ve romeo anlaşma haberiyle nakit parası olan boğalar girdi spek yapıp gittiler.. hiç düşünmediniz mi içi boş bir anlaşma haberiyle yüzde 60 nasıl yükseldi diye.. yatırım tavsiyesi değildir.. herkesr bol kazançlar dilerimbelki yanlış anlaşıldım ama aslında demek istediğim tamda buydu, o günü hatırlayın ne oldu o gün?? borsa açılmadan coinlerde büyük satışlar geldi, ciddi düşüş yaşandı, paralar nakitte mi bekleyecekti tabikide hayır para borsaya girdi ve romeo anlaşma haberiyle nakit parası olan boğalar girdi spek yapıp gittiler.. hiç düşünmediniz mi içi boş bir anlaşma haberiyle yüzde 60 nasıl yükseldi diye.. yatırım tavsiyesi değildir.. herkesr bol kazançlar dilerim
Romeo Power 08.04.2021 16:13
o zaman 10.20 den aldığını 13.50 den çoktan satman gerekmezmiydio zaman 10.20 den aldığını 13.50 den çoktan satman gerekmezmiydi
Romeo Power 08.04.2021 14:22
bu kadarcık araçtırmayla millete vaad de bulunman yanlış, maliyetine gelmez inşallah ama gelirse satacak mısın bekleyecek misin çok merak ediyorum.. bu kadarcık araçtırmayla millete vaad de bulunman yanlış, maliyetine gelmez inşallah ama gelirse satacak mısın bekleyecek misin çok merak ediyorum..
Romeo Power 07.04.2021 22:32
nasıl bi kafa yaşıyorsun anlamadım ki {{e:f09f9882}}{{e:f09f9882}}nasıl bi kafa yaşıyorsun anlamadım ki {{e:f09f9882}}{{e:f09f9882}}
Romeo Power 07.04.2021 18:06
neye göre kime göre güçlü??
Romeo Power 07.04.2021 18:04
kaç aydır bu hissede bekledim forumu takip ettim, dünden öncesine kadar umut beyin U su yoktu.. ne bilip de böyle konuşuyor anlamış değilim
Romeo Power 07.04.2021 17:09
inşallah izleyip görelim deseydin LİKE hak edersin.. disklike
Romeo Power 07.04.2021 13:38
10.20 den aldığın hissenin 4.20 ye kadar düştüğünü düşünürsen beni daha iyi anlarsın.. inş öyle bir şey yaşamazsınız sadece benim yüzdelik kaybımı sizin maliyetinize göre hesaplayıp 4.20 dedim.. kimse yanlış anlamasın 4.20 ye kadar düşer demiyorum..10.20 den aldığın hissenin 4.20 ye kadar düştüğünü düşünürsen beni daha iyi anlarsın.. inş öyle bir şey yaşamazsınız sadece benim yüzdelik kaybımı sizin maliyetinize göre hesaplayıp 4.20 dedim.. kimse yanlış anlamasın 4.20 ye kadar düşer demiyorum..
Romeo Power 07.04.2021 13:33
zararı hesaplamak için 19.50 / 7.75 yapar mısın? Yüzde 250 yapması lazımdı maliyete gelmesi için :) ben şimdi rahatım, size ve hissede olan arkadaşlara bol kazançlar dilerim..zararı hesaplamak için 19.50 / 7.75 yapar mısın? Yüzde 250 yapması lazımdı maliyete gelmesi için :) ben şimdi rahatım, size ve hissede olan arkadaşlara bol kazançlar dilerim..
Romeo Power 07.04.2021 13:15
keşke biraz maliyet düşürseydiniz 8 lerden
Romeo Power 07.04.2021 13:11
ilk 19,25 den girmiştim, düştü de düştü sonra 8,50 den attığım deslekle maliyeti 12,50 ye çektim.. maliyet düşürmek için aldığım lotu dün 12,50 den sattım sonra kalanı da yine 12,97 den sattım.. çok yordu yıprattı beni ama hamd olsun zararına satmamış oldum.. hissede olanlara bol kazançlar dilerim