Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Hamza Eren

Üyelik Tarihi: 14/03/19


Yorumları Hamza Eren
Tureks Turizm 24.04.2021 3:01
yuzde 48 filandir o 93 olsa nibas olur
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 24.04.2021 2:56
yesil yakinca icimizden sovuyoruz rahat ol
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 24.04.2021 2:52
2 gün tavan gordum yaa yasasin 23 nisan ;)
Tureks Turizm 23.04.2021 2:41
okadar guzel anlatmissinkii tebrik ederim.anlik blokaj yada blokaj tercihi olmasi robotlarin kullanilmamasi konusu bunlar kesinlikle devlet buyuklerinin halletmesi gereken isler
Qua Granite Hayal 22.04.2021 3:57
gwind hissesinede koyalim blokaj
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 21.04.2021 2:02
sen halaa korkuyosan yenisindirr sabret gececek korkularin ben -2 -3 gordummu bildigin seviniyorumm mala bagladik
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 21.04.2021 1:58
zamaninda almadik zatenn 20 tl olmus artik doner dedik
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 21.04.2021 1:56
erzincandan kimse varmi.?
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 21.04.2021 1:56
aylardir kufur gunahh bi bok oldugu yok iki muhabbet sohbet etsek barii belki kafamiz dagilir..
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 21.04.2021 1:54
siz kötüluyorsunuz hisseyi ama ben bugun 3.150 tl kazandimaksam disarida sigara iciyorum polis geldi sokaga cikma yasagi filan.ceza yazacak niye disardasin dedi nibas da hissem var dedim.ah ulann rizaaaa. dedi sigarani balkonda ic barii 3.150 tl ilede maliyet dusur diyecegimde sen bilirsin yinede dedi ve gitti sagolsun ;)
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 17.04.2021 3:00
yesili 199 almis 125 den cikmistim bunda henuz cikamadimm
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 17.04.2021 2:50
keske hacimde de aktif olsaa ozaman umitvar olur amma kuru cene bizdeki
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 17.04.2021 2:49
dogru diyonda ektigimiz fidan ektigimz gun kuruyo can suyu veriyoz busefer toprak kuruyor sonra bidaa su veriyozz kovada su kalmiyo gunesin anlinda kuru bi oduna bakip duruyozz borsadaki fidanlarimiz bele işte..
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 17.04.2021 2:46
turexte ne zararin var dayi 5 gun oldu borsaya gireli gerci turexin patronu bizimkiyle yarisir ky silkelemekte ama allah yardimcisi olsun k yatirimcinin bu borsa isi is degil kumar hane bile degil kumar hanenin bile adabi raconu olur burda hic bir etik atık matik kural hec bise yok.
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 17.04.2021 2:40
erzincana gelmee ev fiyatlarii 3 e katladii borsada da nibas hissesindeysen kira odeyemessin erzincandaa ;)
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 14.04.2021 18:00
bist 2 yaptii sen neyi bekliyon
Canlı Sığır 14.04.2021 3:12
bu yaptiginiz hindistanda hic etik degil..
Qua Granite Hayal 14.04.2021 1:56
ucma
Qua Granite Hayal 14.04.2021 1:55
senin yarumun 12.yorum..
Qua Granite Hayal 14.04.2021 1:54
ilk yorumun ilk cevabi benden olsun ;)
Matriks Bilgi 14.04.2021 1:46
neyse mtrks acildigi iyi oldu zararda olan kagitlarimin yorumlarini okudukca moralim bozuluyodu burda biraz keyfim yerine geldi herkese hayirli bereketli kazanclar..
Matriks Bilgi 14.04.2021 1:43
portfoyumun tek kar yazan kagidi ;)
Matriks Bilgi 14.04.2021 1:40
yada kademe kademe mi ciksak hergun 1 lot ;)))
Matriks Bilgi 14.04.2021 1:38
11 adet lot var satmak yada satmamak bana kar zarar etmez kumbara misali dursun bi kosede 4 e katlarsa bu yazdigim gecerli degil ozaman satarim ;)
Niğbaş Beton San. Ve Tic. A.Ş. 13.04.2021 20:36
kimi neyi sikayet edelimm kagit cikmasi icin birilerinin bu kagidi almasi lazimm cumhurbbaskani gelip nibas hisse almadigi surece bisey olmaz bence