Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

NeDemekYok BanaDaMı

Üyelik Tarihi: 22/02/18


Yorumları NeDemekYok BanaDaMı
USD/TRY 13 saat önce
yokmu bi çaresi. garip olmuş
USD/TRY 13 saat önce
sütünü içte yat hadi
USD/TRY 19 saat önce
armut yersin artik
USD/TRY 22 saat önce
noldu.
USD/TRY 22 saat önce
fenasi ile monke naptilar acaba.
USD/TRY 22 saat önce
sabit . şahin konuşmalar. faiz artirmaya az kaldı. bla bla bla. hudur
USD/TRY 22 saat önce
neden bozcakmis
USD/TRY 22 saat önce
yavaş kovboy.
USD/TRY 22 saat önce
hayırdır sinan.
Bitcoin 23.01.2022 10:39
neyseki toparlamış . 30 bin altı olabilirdi
Bitcoin 23.01.2022 7:13
burda totosundan birşey ler sallayıp kendi kendine like veren zirtolar dolmuş. o ayağınız 'daki corabi bi değiştirin lan. epey kokmus
Bitcoin 23.01.2022 7:11
noldu , soruyu görünce bi kal geldi sana
Bitcoin 23.01.2022 7:08
imza konfüçyüs
Bitcoin 23.01.2022 7:08
ve nereye kadar düşer, nerden girelim.
Bitcoin 23.01.2022 7:07
bu düşüş neye göre bekleniyordu.
USD/TRY 22.01.2022 22:36
bi poh olmaz
USD/TRY 22.01.2022 20:56
yeter la. s.g.
USD/TRY 22.01.2022 20:55
2022 kasım gibi olabilir
USD/TRY 22.01.2022 20:52
binance de 13.86 tl
Bitcoin 22.01.2022 14:52
ne alıp satiyo bunlar. nedir yani. kime ne faydası oluyir hu pohun
Bitcoin 22.01.2022 14:51
he ya . ben bunu bir türlü çözemedim
Bitcoin 22.01.2022 14:50
rakamdanda haberi yok. gelmiş bura. dalga geçme lan sigir
Bitcoin 22.01.2022 10:54
desene enflasyon belini kırdı. geçmiş olsun
Bitcoin 22.01.2022 10:53
kayis kopmuş. piston aşağı. 33 bin desteği kaldı. çalışırsa amenna çalışmazsa el-fatiha ,çok can yanar çok. y.t.d.
SHIBA INU 22.01.2022 10:50
burdan girilirmi