Son Dakika
Investing Pro 0
Siber Pazartesi Uzatılmış İNDİRİM: InvestingPro+ %60’ye Varan İNDİRİMLE TEKLİFİ KAÇIRMA

Berkin Akdeniz

Üyelik Tarihi: 19/12/17


Yorumları Berkin Akdeniz
USD/TRY 16.06.2022 12:16
Ben de ev almak istiyorum şu an. Yalnız mantığı anlamadım. Dolar arttıkça inşaat maliyeti artarken ev fiyatları neden düşsün?
USD/TRY 13.06.2022 14:05
Çözümün asgari ücreti yükseltmek olmadığını hala anlamamış olamazsın.
USD/TRY 10.06.2022 7:24
ne kadar bilgiden yoksun bir yorum. ne kadar bilgiden yoksun bir yorum.
USD/TRY 09.06.2022 23:02
Paket daha çıkmadan patladı. Dolar tekrar 17 üzerine attı. Olaya bak
USD/TRY 08.06.2022 18:51
Nerde konuşuyor?
USD/TRY 23.11.2020 17:28
dediğin oldu vallahi
USD/TRY 23.11.2020 17:19
bu feci yükselişin sebebi nedir sizce?
USD/TRY 09.11.2020 12:24
sağlam düşüyor. istifa onaylandı anlaşılan.
USD/TRY 27.10.2020 18:31
Grafik çay formasyonuna girdi arkadaşlar
USD/TRY 27.10.2020 18:30
Grafik çay formasyonuna girdi arkadaşlar.
USD/TRY 27.10.2020 11:27
Batıran yaptı yapacağını, onun ben ta... ama doların yükselmesine sevinmek de çok şerefli bir hareket değil. Batırana söyle diyip işin içinden çıkmak ne kadar kolay. bu kafayla bizden bi bok olmaz zaten. aynen devam ke.
USD/TRY 27.10.2020 11:22
Şu an yüzlerce firma batıyor. Farkında mısınız?
USD/TRY 31.05.2019 17:54
Eyvallah
USD/TRY 31.05.2019 17:51
Finansbank 17:50 de kapattı :( Sabahtan beri takip ediyorum alamadım. Pazartesi sabah açılacak mı piyasa ?
USD/TRY 31.05.2019 17:23
Son işlem saati 18:00 mi 18:30 mu arkadaşlar?
GAU/TRY 08.04.2019 11:08
o kadar zamanım yok 1 haftam var maalesef
GAU/TRY 08.04.2019 11:08
uzağım hocam eyvallah
GAU/TRY 08.04.2019 11:07
derdim o zaten bi de bekledikçe sıkıntıya giriyorum
GAU/TRY 08.04.2019 11:05
Düğünden kalma fiziksel altınları bozduracağım araba almak için. Biraz daha bekliyim mi? Fikir alabilir miyim?
USD/TRY 22.03.2019 22:57
bu yükselişin gerçek sebebi nedir ? bilen var mı?
USD/TRY 22.03.2019 22:05
bu yükselişin gerçek sebebi nedir var mı bilen?
Phoenix Global 28.10.2018 15:10
Nerde bu millet?
USD/TRY 12.10.2018 15:32
İbre çıldırdı
USD/TRY 14.09.2018 17:40
Noluyo