Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Nihat Kıraç

Üyelik Tarihi: 29/04/13


Yorumları Nihat Kıraç
Oyak Çimento 07.09.2021 17:12
kurt buralarda mısın?
Oyak Çimento 07.09.2021 17:10
geliyor.... :(((( kaç kaç kaç...
Oyak Çimento 07.09.2021 16:53
bakınız; BIST çöküşünü dün bekliyordum ama dünya endeksleri ve vadeliler üstüne de kur hareketleri izin vermedi bugün ise hem dünya endeksleri hem vadeliler eksi üstüne kur pozitif... bu kadar dayanması bile mücize VIX olmuş %10....
Oyak Çimento 07.09.2021 16:42
BIST 1460 altına girerse satışlar fena hızlanır...YTD...
Oyak Çimento 07.09.2021 16:39
geçmiş olsun gençler, BIST eğer bu kırılımla kapatırsa aynen düşüşe devam... YTD...
Oyak Çimento 07.09.2021 16:36
dislike atan arakdaşlara selam olsun...
Oyak Çimento 07.09.2021 14:58
6.95 reis tabi zamanla daralıyor.
Oyak Çimento 07.09.2021 14:37
ama sende biliyorsun bu iş hacimsiz , istikrarsız olmaz NET de 80 altı kapanış herşeyi bozar...
Oyak Çimento 07.09.2021 14:35
kurt; bu durumu benden daha iyi gördüğünü düşünüyorum... https://www.tradingview.com/x/NapogHlu/
Oyak Çimento 07.09.2021 14:32
wolfe formasyonu eninde sonunda çalışır da alttaki dip kırılırsa hiçbir işe yaramaz teknik de en önemli şey sende bilirsin 1. hacim, 2. istikrar...
Oyak Çimento 07.09.2021 13:52
yemin ediyorum tam çakal bunlar ha BISTE bak OYAĞA bak...
Oyak Çimento 07.09.2021 13:00
BIST in 4 saatlik kapanış mumu da hiç iyi gelmiyor gibi reis. OYAK da nasıl olsa 93 den ele verdiler. adamların tuzu kuru ...
Oyak Çimento 07.09.2021 12:51
bu düzeltmeyi BIST in yapması gereken düzeltmeyi NET şekilde onaylıyor...
Oyak Çimento 07.09.2021 12:50
kurt bak sana şu şekilde daha açık anlatim hiç bir hisse yüksekten gelen trend desteğini kırıp PULL-BACK yapmadan yoluna devam etmez... bak incele ; https://www.tradingview.com/x/HwPvHwuX/
Oyak Çimento 07.09.2021 12:45
sonuna kadar katılıyorum başkan anlık al-sat hissesi olduğu çok acık ne kadar yüksekden kaçabilirsen o kadar iyi... benim beklentimi biliyorsun 2 gündür dile getiriyorum. 1460 altında 1440-45e kadar sarkma bekliyorum bistte buraya tutunmazsa çok fena basarlar aşağı ki yükselen takoz formasyonu hiç iyi değil...
Oyak Çimento 07.09.2021 11:46
garanti müthiş oranda BIST ayak uyduruyor garan 9.80 altına girerse BIST in esameti okunmaz bugün ya da yarın ya da bu hafata sağlam bir düşüş bekliyorum gardınızı alınız... YTDD....
Oyak Çimento 07.09.2021 11:36
93 den 87 e öptüler reis ...
Oyak Çimento 07.09.2021 10:43
OYAK dan beklenmedik hareketler bakalım bu sefer 91 i salacaklar mı ?
Oyak Çimento 07.09.2021 10:28
dün ve 2 gündür söylüyorum BIST ve OYAK tekin değil BIST 1462 altında fiyatlama başlarsa ortalık fena karışacak...! YTD...
USD/TRY 06.09.2021 18:44
 yakala geliyo :)) yakala geliyo :))
USD/TRY 06.09.2021 18:42
 7.95-8 lira nasıl bi hedef... 7.95-8 lira nasıl bi hedef...
Oyak Çimento 06.09.2021 16:40
tekniksel olarak ; yükselen takoz hareketi hiç iyi değil reis... 3 lü dibin devamı 4. dipden aşağı kırılım oratılığı karıştırır...
Oyak Çimento 06.09.2021 16:10
https://www.tradingview.com/x/4GtPoIyu/
Oyak Çimento 06.09.2021 16:10
şöyle gösterim reis... https://www.tradingview.com/x/4GtPoIyu/teknik de bu oluşuma ne deniyor sen söyle???
Oyak Çimento 06.09.2021 16:05
bugün abd kapalı ve de piyasa nisbeten iyi bolinger fena sıkışıyor BIST de 1480 üzerine kendini atamadığı sürece ortalık harap. benim beklentim bugünden düşüşe başlayacığıydı ama döviz ve genel dünya endeksleri gayet iyi bugün ki beklentim zor olabilir ama piyasa hiç tekin gözükmüyor teknik bile düşüş sinyalini veriyo ya da ben yanlış düşünüyorum ama görecez :)) YTD...