Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Neo (NEO/USD)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
45,1187 -0,3983    -0,88%
22:26:17 - Gerçek zamanlı Veriler. Döviz USD ( Feragat )
  • Hacim: 1.167.352
  • Açılış: 45,5170
  • Gün Aralığı: 44,0488 - 47,2982
Tür:  Endeks
Temel:  NEO/USD
Neo 45,1187 -0,3983 -0,88%
Grafik ayarlarınızı kaydetmek için şimdi Oturum Açın / Ücretsiz Kayıt Olun
Tam ekran modundan çıkmak için ESC tuşuna basın
TradingView Tarafından Sağlanmaktadır
Açıklamalar
N
Haberler
E
Ekonomik Takvim
D
Temettüler
S
Hisse Senedi Bölünmesi
P
Mum Grafikleri

Etkinlik işaretlerini göstermek/gizlemek için grafik üzerinde herhangi bir yerde sağ tıklayın ve “Grafikteki Yazıları Gizle” seçeneğine tıklayın.

Nasıl yapılacağını inceleyin »

Çubuklar Üzerindeki İşaretleri Gizle
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Görüşlerim

Neo ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Neo Tartışmaları

Neo hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Kadir Özlü
Kadir Özlü 5 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Alanında en iyisi kesinlikle, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. MESUT MUHTAR olarak aratın telegramda takip edin ben sadece Mesut Muhtar sayesinde kazanıyorum yeni analizlere başlayacak telegramda
Mustafa DOĞAN
Mustafa DOĞAN 21 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yıl aomu ath geçecek mi
unreal intakto
unreal intakto 21 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neo
Mustafa DOĞAN
Mustafa DOĞAN 21 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne olacak böyle
gamze duran
gamze duran 22 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamiȥ olarak aratın !nsşgtğramdaaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamiȥ sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
Kemal Göktekin
Kemal Göktekin 20.10.2021 19:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
irfan ince neo gidiyor kaçırma
Kemal Göktekin
Kemal Göktekin 20.10.2021 19:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
çok bekledim
Kemal Göktekin
Kemal Göktekin 20.10.2021 19:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
150 olmadan satmam
Kemal Göktekin
Kemal Göktekin 20.10.2021 19:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
150 dolar
Kemal Göktekin
Kemal Göktekin 20.10.2021 19:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bizim neo da gidiyor siz burya gelin
Kemal Göktekin
Kemal Göktekin 20.10.2021 19:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
skir gidin sizin aklınızla iş yapanın vay haline
Adem Soydeger
Adem Soydeger 20.10.2021 17:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ulan yamyam çin bizi ne hallere dusurdun amerika btcden piyasa yapiyo sende bi gün pisma olum btc politikani gevşeticeksin elbet
pelin damla
pelin damla 20.10.2021 16:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamiȥ olarak aratın !nsşgtğramdaaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamiȥ sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
Live My Destiny
Live My Destiny 20.10.2021 12:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu hariç hepsi yükseliyor. Ne nalet bir coin böyle
Samet Balcı
Samet Balcı 19.10.2021 11:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
anani arıyorum cenk
unreal intakto
unreal intakto 19.10.2021 11:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:) samet reklamcılara mı sardın aklıma tecep ivedik depresyon sahnesi geldi :)
Samet Balcı
Samet Balcı 19.10.2021 11:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
heyaa bu reklamcilara kanan var mı kemik görmüş kopek gibi habire burdalar
Samet Balcı
Samet Balcı 19.10.2021 0:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
birgün cok cikacak ama bende okadar sabir yok ara ara bakınıyorum herhalde ogun çin in yasaklari yumuşatmaya başlamasi ve olumlu regülasyon başlattiği gun olacak o günun basinda almak dileğiyle hoşça kalin bir sure birda olamayacam askere gidiyorum hakkari deyim domuz avinda olacağim kalin sağlicakla...
özlem ada
özlem ada 18.10.2021 0:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛᗪuⲛyamiz olarak aratın İmsğqtasramdaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛᗪuⲛyamiz sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
Mehmet Bakır
Mehmet Bakır 17.10.2021 23:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
900 dolar bekleyen o ç ları beni engelledi heralde
Ilker Cankurt
Ilker Cankurt 17.10.2021 23:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sanki yukselmiste duzeltmesini yapiyor yapragim aq senin neo alana kadar eth alsaydim 6 ay onceki yerine geldi eth
unreal intakto
unreal intakto 17.10.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Samet bi sen kalmışsın forumda :)
Samet Balcı
Samet Balcı 17.10.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
boş adamim ne yapam dolaniyorum
unreal intakto
unreal intakto 17.10.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Samet Balcı  bol  şans kardeşim
Samet Balcı
Samet Balcı 17.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
lan kimsenin yatı yok hatta ben yat fabrikam olsun isterdim neden herkesin yatı yok herkesin arabasi olmasi bir zenginlik belirtisi mi yoksa herkesin yatinin olmamasi bir fakirlik belirtisimi ben isterdimki herkesin fabrikasi olsun doğanı degil tofaşı değil hatta ben isterdimki herkesin bir fatoşu fadiği fadimesi olsun ama bu işsizlikde anca herkesin bir fa hi şe si olur ahahaha çapulcular iyi düşünün bunları ben geçtim bu yolları
Samet Balcı
Samet Balcı 16.10.2021 15:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
çağdaş emir turgay polat memet topunuzu...
Keyab taylan
Keyab taylan 16.10.2021 9:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
cabbar abi burda midit
Balina Amca
Balina Amca 16.10.2021 8:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
#Bloktopia Dalga dalga geliyorum diyor 🔥🔥🔥
Black Eagle
Black Eagle 15.10.2021 13:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele