Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Bitcoin Cash (BCH/USD)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
625,69 +2,36    +0,38%
02:40:57 - Gerçek zamanlı Veriler. Döviz USD ( Feragat )
  • Hacim: 11.349.514
  • Açılış: 623,33
  • Gün Aralığı: 612,92 - 636,90
Tür:  Endeks
Temel:  BCH/USD
Bitcoin Cash 625,69 +2,36 +0,38%
Özet:Nötr
Hareketli Ortalama:AlAl (7)Sat (5)
Teknik İndikatörleri:NötrAl (3)Sat (3)

Pivot Noktası22.10.2021 23:40 GMT

İsim S3 S2 S1 Pivot Noktaları R1 R2 R3
Klasik 610,66 613,86 619,78 622,98 628,90 632,10 638,02
Fibonacci 613,86 617,34 619,50 622,98 626,46 628,62 632,10
Camarilla 623,18 624,02 624,85 622,98 626,52 627,36 628,20
Woodie 612,00 614,53 621,12 623,65 630,24 632,77 639,36
Demark - - 621,37 623,78 630,49 - -

Teknik İndikatörler22.10.2021 23:40 GMT

İsim Değer Hareket
RSI(14) 48,522 Nötr
STOCH(9,6) 46,765 Nötr
STOCHRSI(14) 66,579 Al
MACD(12,26) -3,550 Sat
ADX(14) 26,975 Sat
Williams %R -46,282 Nötr
CCI(14) 16,0031 Nötr
ATR(14) 6,0645 Yüksek Hareketli
Highs/Lows(14) 0,0000 Nötr
Ultimate Oscillator 56,488 Al
ROC -0,937 Sat
Bull/Bear Power(13) 3,6882 Al

Al: 3

Sat: 3

Nötr: 5


Özet:Nötr

Hareketli Ortalama22.10.2021 23:40 GMT

Periyot Temel Üssel
MA5 622,33
Al
622,97
Al
MA10 621,65
Al
623,74
Al
MA20 627,24
Sat
625,90
Sat
MA50 633,11
Sat
627,78
Sat
MA100 625,68
Al
627,03
Sat
MA200 622,19
Al
621,65
Al

Al: 7

Sat: 5


Özet:Al

Görüşlerim

Bitcoin Cash ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Bitcoin Cash Tartışmaları

Bitcoin Cash hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
badem yayla
badem yayla 35 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ olarak aratın 1nsştqramdaaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
TRADER GÖNÜL
TRADER GÖNÜL 54 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dostlar Btc 67 Bindeyken Düzeltme Gelecek Dedi BİLDİ. Dün Verdiği Tüm koinler güzel Kazandırdı. Teleg.Ramda T*R*A*D*E*R G*Ö*N*Ü*L Diye Aratın Kendiniz Görün.
badem yayla
badem yayla 3 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ olarak aratın 1nsştqramdaaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
Muharrem Kurt
Muharrem Kurt 4 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Alanında en iyisi kesinlikle, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. MESUT MUHTAR olarak aratın telegramda takip edin ben sadece Mesut Muhtar sayesinde kazanıyorum yeni analizlere başlayacak telegramda
durmus usta
durmus usta 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Binance, PNT Kilitli Staking programı başlattı.📢 Sadece bilgi amaçlı olup sizi zorlayan bir şey yok bana geldi paylaşayım dedim ytd bol şanslar
hadise uzun
hadise uzun 9 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ olarak aratın 1nsştqramdaaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
anıl şahin
anıl şahin 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
alanında en iyisi kesinlikle, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. inst: velar .fx olarak aratın inst: takip edin ben sadece .  velar .fx sayesinde kazanıyorum yeni analizlere başlayacak inst: velar .fx
hadise uzun
hadise uzun 12 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ olarak aratın 1nsştqramdaaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛᎠⳙⲛⲩamıȥ sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
anıl şahin
anıl şahin 12 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
lanında en iyisi kesinlikle, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. inst: velar .fx olarak aratın inst: takip edin ben sadece .  velar .fx sayesinde kazanıyorum yeni analizlere başlayacak inst: velar .fx
asya kalav
asya kalav 21.10.2021 19:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0iⲛDⳙⲛⲩamiz olarak aratın Inmştğgramadaa takip edin 221 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0iⲛDⳙⲛⲩamiz sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
Burak Küpeli
Burak Küpeli 20.10.2021 22:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Google Cloud Eos blok üreticisi olmak için topluluğun oyları ile 27. sıraya yükseldi arkadaşlar. ilgilenenlere duyurulur. (ilk21 e girmesi demek Eos üzerinde söz sahibi demek olur.Yani Blok üreticisi)
Ali çevik
Ali çevik 20.10.2021 21:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Btc geçtiğimiz mayısta 64 bin dolar iken btc cash 1600 dolardı.. şuan btc 66 bin usd btc cash ise 645 usd ??? 🤔🤔🤔 ytd
Aykut Aykut
Aykut Aykut 20.10.2021 15:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Maker bayadır sıkıştı patlayacak benim tahminim ilk hedef 2.650 sonra 2850.3000 böyle gider gırafik onu gösteriyor Btc hareketleri 'de çok önemli (YTD ). değildir
Krip Krop
Krip Krop 19.10.2021 12:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ankr şu an hacim mi artırıyor :D işte bu sonunda Ankaraya deniz gelmesede balina gelecek demekki YTD
Lilian Pafford
Lilian Pafford 18.10.2021 16:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Apple'dan 3.75 BTC aldım! Kendiniz deneyin: apple-presentation.gift!
Krip Krop
Krip Krop 17.10.2021 0:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Origin Protocol Treni çuf çuf çuf YTD
Krip Krop
Krip Krop 16.10.2021 23:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
The Black Eyed Peas - Pump It dinleyerek Origin izliyorum YTD
Balina Amca
Balina Amca 16.10.2021 10:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
#XLM’nin altcoinlerin fitilini ateşlemesi lazım 🔥🔥🔥 YTD.
SEZGİN TEKİN
SEZGİN TEKİN 13.10.2021 21:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ecash xec warning🚀🚀🚀
Coin Gano
Coin Gano 13.10.2021 21:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. bnb twt ividit hepsini bildi sadece bu içinden yüzde 70 kazandırdı birkaç günde. COİNGANO olarak aratın İpnsstaqğtrammda takip edin ben sadece CoinGano sayesinde kazanıyorum
hande demir
hande demir 12.10.2021 22:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
B⁃i⁃t⁃c⁃o⁃i⁃n⁃d⁃u⁃n⁃y⁃a⁃m⁃i⁃z Insataagrmfdaaaa innaailaamazz kaaxaandiiriiyoorrr baakmaayaan kaaybeedeeeer
zeynep boz
zeynep boz 12.10.2021 19:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
B⁃i⁃t⁃c⁃o⁃i⁃n⁃d⁃u⁃n⁃y⁃a⁃m⁃i⁃z Insataagrmfdaaaa innaailaamazz kaaxaandiiriiyoorrr baakmaayaan kaaybeedeeeer
Taha Murat
Taha Murat 12.10.2021 19:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sıktır lan 25 kuruş vermez
Jack Miller
Jack Miller 12.10.2021 13:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İnanmadım ama gerçekten işe yarıyor! Şu siteden 25 BTC'den fazla para kazandım: event-elon.com!
Xlem Çarli
Xlem Çarli 11.10.2021 16:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele