Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Bitcoin Cash (BCH/USD)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
618,32 +6,82    +1,12%
03:07:35 - Gerçek zamanlı Veriler. Döviz USD ( Feragat )
  • Hacim: 11.246.843
  • Açılış: 611,50
  • Gün Aralığı: 618,01 - 619,78
Tür:  Endeks
Temel:  BCH/USD
Bitcoin Cash 618,32 +6,82 +1,12%
Grafik ayarlarınızı kaydetmek için şimdi Oturum Açın / Ücretsiz Kayıt Olun
Tam ekran modundan çıkmak için ESC tuşuna basın

Görüşlerim

Bitcoin Cash ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Bitcoin Cash Tartışmaları

Bitcoin Cash hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
arzu demir
arzu demir 3 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0in dunyamiz olarak aratın insştğrsamdaa takip edin 220 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0in dunyamiz sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
onurr tosunn
onurr tosunn 3 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
➎➌➎ ➌➋➐ ➏➊ ➌➎ ANA’LİZ G’’RUB’U OLUSTURUYORUM W’ATSA’PP TAN YAZAB’BİLİRSİ’Nİ Z ÜCRE’TSİ’Z..
Ayhan Bilen
Ayhan Bilen 4 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu işin bilenlerini takip etmek kazandırıyor en çok yükselecek coinleri öncesinden söylüyor. TAHSİN EFE telegramda aratın takip edin. Telegramda Tahsin Efe takip edin telegramda yeniden analizlere başladı
gamze inci
gamze inci 9 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. Bitc0in dunyamiz olarak aratın insştğrsamdaa takip edin 220 binden fazla takipçisi var ben sadece Bitc0in dunyamiz sayesinde kazanıyorum dediklerini alanlar parasını katlıyor
derya ercan
derya ercan 13 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Varlıklarınızın daha daha daha değerli olmasını istiyorsanız hiç durmayın insştğrsamdaa Bitc0in dunyamiz syfaasi efsaaane biri
Krip Krop
Krip Krop 14 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ankr şu an hacim mi artırıyor :D işte bu sonunda Ankaraya deniz gelmesede balina gelecek demekki YTD
Lilian Pafford
Lilian Pafford 18.10.2021 16:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Apple'dan 3.75 BTC aldım! Kendiniz deneyin: apple-presentation.gift!
Krip Krop
Krip Krop 17.10.2021 0:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Origin Protocol Treni çuf çuf çuf YTD
Krip Krop
Krip Krop 16.10.2021 23:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
The Black Eyed Peas - Pump It dinleyerek Origin izliyorum YTD
Balina Amca
Balina Amca 16.10.2021 10:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
#XLM’nin altcoinlerin fitilini ateşlemesi lazım 🔥🔥🔥 YTD.
SEZGİN TEKİN
SEZGİN TEKİN 13.10.2021 21:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ecash xec warning🚀🚀🚀
Coin Gano
Coin Gano 13.10.2021 21:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunun gibisi yok, dediği her coin en fazla 2 gün içinde kazandırıyor. bnb twt ividit hepsini bildi sadece bu içinden yüzde 70 kazandırdı birkaç günde. COİNGANO olarak aratın İpnsstaqğtrammda takip edin ben sadece CoinGano sayesinde kazanıyorum
hande demir
hande demir 12.10.2021 22:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
B⁃i⁃t⁃c⁃o⁃i⁃n⁃d⁃u⁃n⁃y⁃a⁃m⁃i⁃z Insataagrmfdaaaa innaailaamazz kaaxaandiiriiyoorrr baakmaayaan kaaybeedeeeer
zeynep boz
zeynep boz 12.10.2021 19:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
B⁃i⁃t⁃c⁃o⁃i⁃n⁃d⁃u⁃n⁃y⁃a⁃m⁃i⁃z Insataagrmfdaaaa innaailaamazz kaaxaandiiriiyoorrr baakmaayaan kaaybeedeeeer
Taha Murat
Taha Murat 12.10.2021 19:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sıktır lan 25 kuruş vermez
Jack Miller
Jack Miller 12.10.2021 13:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İnanmadım ama gerçekten işe yarıyor! Şu siteden 25 BTC'den fazla para kazandım: event-elon.com!
Xlem Çarli
Xlem Çarli 11.10.2021 16:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1600 $ dan düştü bir daha ne zaman çıkar belirsiz belkide hiç o seviyeleri görmez bitcoin uçtu altlar fena eriyor
Murat Tezcan
Murat Tezcan 07.10.2021 11:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Btc 80 bin olursa bitcasch rahat 1800 gibi olur benim sevdigim coinlerden ben cok kar etmistim 8 ay önce sabir tavsiye degil
dilek uzun
dilek uzun 07.10.2021 2:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunun gibisi yok. En çok yükselecek coinleri öncesinden söylüyor. Shiba Lina girin bakın (Bitcoin D∪nyamiz) İmasnatagqrmda aratın takip edin dünden alanlar yüzde 50 den fazla kazandı. İmasnatagqrmda (Bitcoin D∪nyamiz) takip edin kazanç kendiliğinden geliyor
efe nuri kara
efe nuri kara 06.10.2021 21:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kop gel
Kripto Coin
Kripto Coin 06.10.2021 21:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
4 ay önce 6200 den aldım satamıyorum zarardayım
Raskoln Kara
Raskoln Kara 06.10.2021 21:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
6200 hiç gördü mü ki??
Alaaddin Sahin
Alaaddin Sahin 05.10.2021 8:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
BCH 2017 yılının sonuna doğru 4000 USD idi. BTCise 21000 USD idi. şu anda btc 49000 bch 550 USD Tarih tekrar ederse bu bch burada durmazbu yıl sonuna btc 90000 bch 9000 diye tahmin ediyorum. ytd
durmus usta
durmus usta 04.10.2021 11:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bınance cvp lıstelıyor arkadaslar haberınız olsun 13 00da duyurulardan bakabılırsınız
Taha Aksoy
Taha Aksoy 04.10.2021 1:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Cty token degerlendirin 280 test
Surat Quliyeva
Surat Quliyeva 03.10.2021 11:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele