Son Dakika
Investing Pro 0
🚨 Pro Verileriyle Kazanç Sezonunun Liderlerini Görün Verileri Görüntüle
Kapat

AG Anadolu Grup (AGHOL)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
87,70 +3,50    +4,16%
03/02 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 887.039
  • Alış/Satış: 87,70 / 87,75
  • Gün Aralığı: 84,25 - 87,70
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRAYAZIC91Q6 
AG Anadolu Grup 87,70 +3,50 +4,16%

AGHOL İnteraktif Grafikler

 
Canlı, anlık AG Anadolu Grup Hissesi grafiklerine ücretsiz olarak ulaşın.Bu grafiklerle farklı zaman aralıklarını gözlemleyebilir, tablo türünü değiştirebilir, grafikleri yakınlaştırabilir,yeni çalışmalar ve RSI, MACD, EMA, Bollinger Bandları, Fibonacci düzeltme çizgileri gibi daha birçok indikatörü ekleyebilirsiniz. Ayrıca AG Anadolu Grup hissesi için kendi çalışmalarınızı kayıt edebilir ve kendi sisteminizi kurabilirsiniz.
Grafik ayarlarınızı kaydetmek için şimdi Oturum Açın / Ücretsiz Kayıt Olun
Tam ekran modundan çıkmak için ESC tuşuna basın
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

AGHOL Tartışmaları

AG Anadolu Grup hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Ayfer Durukan
Ayfer Durukan 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ENDEKSTE UZMANLARI ALT ETMİŞ ADAM
ayşenur yabul
ayşenur yabul 04.02.2023 12:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
en çok düşenlere baktım bu bayağı kazandırır inşallah eski yerine gelirse endeks müsade ederse
Yusuf Korkmaz
Yusuf Korkmaz 04.02.2023 3:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tєlєgrαm BAKIN HER HİSSEYİ KATLAYAN, NEBİL NACAR, HERKES EKLESIN KENDİNİZ GÖRÜN
Burc Falcon
Burc Falcon 03.02.2023 19:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hisseyi beğenmeyen , aldığı tüyo ile gelen , hisseyi kötüleyince çıkacağına inanan kumarbazlar . Pazartesi terkedin . Yatırımcının elindeki iki üç lota göz dikmeyin! Senin vaktin varsa benim hep var ! Matematik kazanır . Sarı scooterden inmeyin 😎berk 🍺 yusuf ☕️🛵
Berk Deniz
Berk Deniz 03.02.2023 19:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
👍🍻🍻
Yusuf fofana
Yusuf fofana 03.02.2023 19:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Shortlamadım bugün iyimi yaptık kötümü bakalım, borsa düşerken başı çekiyor çıkarken geriyi gözlüyor hacim düşük güveni kaybetti ama ky gelmez ki böle ya la
Burc Falcon
Burc Falcon 03.02.2023 19:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yusuf fofana şortuna karışmam liberalim 🤣 yazmamın tek sebebi var bir iki mesaj okuyorum onlar için .
Sinan Yılmaz
Sinan Yılmaz 03.02.2023 17:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hayal dünyasında yaşamayın Bi cacık olmaz bundan. Tepkilerde belli etti zaten. Ölü kedi
serkan bey
serkan bey 03.02.2023 17:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
en çok düşenlere baktım bu bayağı kazandırır inşallah eski yerine gelirse endeks müsade ederse
İsmail Durüç
İsmail Durüç 03.02.2023 11:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
AGHOL ile ilgili zerre şüphem yok.ben kademe kademe eklemeye devam ediyorum. Her düşüş fırsattır bana göre. 200₺ li rakamlar çok zor değil. Yaz aylarında Haziran/Temmuz Çok iyi yerlede oalcaktır. Yatırım Tavsiyesi Değildir. Şahsi analizimdir.
Berk Deniz
Berk Deniz 03.02.2023 11:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben de öyle al satı başka kağıtlarda yapıp buna ekliyom arada🤣
Burc Falcon
Burc Falcon 03.02.2023 11:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben Kemal ! Geliyorum…
Berk Deniz
Berk Deniz 03.02.2023 11:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Burc sen gel kemal gelmesin🤣
Burc Falcon
Burc Falcon 03.02.2023 11:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İsmail Durüç
İsmail Durüç 03.02.2023 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
85.80 üstü kalarak 29 Temmuz 2022 da ilk defa kırdığımız üst kanal trend kanalına tekrar geçtik. Burda kalıcı olup haftalık kapanışı yapmamız güzel olacaktır.YTD
Yasin Uyar
Yasin Uyar 03.02.2023 11:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele