Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Ulusoy Un Sanayi ve Ticaret A.Ş. (ULUUN)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
6,810 -0,020    -0,29%
03/12 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 4.688.649
  • Alış/Satış: 6,800 / 6,810
  • Gün Aralığı: 6,750 - 6,880
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREULSY00014 
Ulusoy Un 6,810 -0,020 -0,29%
Alarm Oluştur
Portföye Ekle
Portföy'e Ekle/Kaldır  
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

 Endeks SonYüksekDüşükFark Fark %Zaman
 BİST Ulusal Tüm2.140,522.142,972.119,82+33,81+1,60%03/12 
 BİST Ulusal Tüm 1005.975,485.975,485.892,58+92,00+1,56%03/12 
 XUSIN3.420,923.427,783.393,86+46,32+1,37%03/12 
 Yiyecek & İçecek2.234,552.240,712.210,77+31,54+1,43%03/12 
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

ULUUN Tartışmaları

Ulusoy Un Sanayi ve Ticaret A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Adem Poyraz
Adem Poyraz 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Haftaya nasıl girer tahmin alalım ama lütfen mantıklı
furkan körük
furkan körük 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bize mi borsaya mi
Genc Genç
Genc Genç 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İlk ayagı tek attım ama kum pıstte napar bilemem
Adem Poyraz
Adem Poyraz 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu un dan geçen sen para kazandım ama dediğim gibi bu ortamda endex yeşil yapması hiç normal değil normalde borsa taban vurması lazım
Fatih WinWin
Fatih WinWin 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Enflasyon arttigi ortamda borsalar her zaman artar
Adem Poyraz
Adem Poyraz 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben size şunu söylim ben üç beş kuruş için yalan söylemem arsam vardı sattım 350 binlira param vardı altın mı alam dolar mı borsamı derken TL de elimde kaldı zararım büyük ama yapacak bişey yok
Genc Genç
Genc Genç 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Elinde kalmış işte daha noolsun
Genc Genç
Genc Genç 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Genc Genç altınndovıze yatıraydın ama kısmet inde yokmus
Altan Algı
Altan Algı 16 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Naneci sana teşekkür ediyorum beni düşünüp oturup kafa görmüşsün 2 inek 288 güzelmiş köy ağası olalım seninle gel naneci herşeye maydonuz olan kardeş gel...
Altan Algı
Altan Algı 20 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neneci Google ile iş yapan araştıran kafasını yormayan naneci maydonoz...
Altan Algı
Altan Algı 20 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Naneci duydun köye yerleşip inekcilik yapacakmışin iki inek 10 yılda 288 eder diye hesap eder olmuşsun Burayı da bu araştırmanın sonucundan geldin bir süre zarar ettin Bak iki inek 288 inek eder giderleri çıkar mutlaka zayiat olacak kısır olacak 2 inek on senede sana gerisi 28 inek di şimdi bu zamanda 2 inek ekşi 28 inek anladın mı yem den gubreden haberin yok senin hayal elemindesin...
Adem Poyraz
Adem Poyraz 22 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şükürcüler kayboldu
Altan Algı
Altan Algı 21 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şükür elhamdülillah ...
Adem Poyraz
Adem Poyraz 22 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Borsa fiyatlanmıyor yatırımcı altın dolar coinde ne pozitif ne negatif yönde hareket var cansız
Önceki cevapları göster (3)
Ayhan Çolak
Ayhan Çolak 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
coinciler dogal hadge oldu dolar sayesinde. lakin şuan kulp yapamazsa çanak patlar iki tepe var.
Ayhan Çolak
Ayhan Çolak 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yanlız dolar 16 igne yapmış coinlerde 14.50 civarı hesaplanıyor !!
Ayhan Çolak
Ayhan Çolak 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bana gorede çiftlik bankın dunya versiyonu. titanın alası
Adem Poyraz
Adem Poyraz 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hemde fene
Adem Poyraz
Adem Poyraz 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Öyle değil aslında dünyanın gündemine oturdu o iş sadece sahiplerinin işine nasıl geliyorsa öyle hareket ediyor
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 23:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Beni istemiyorsunuz ben gitsem naneci gelir o gitse başka birşey bunlar bitmez gerçek algici benim Kara Murat benim kara murat benim ...
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 23:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Maltan iki inek al köye yerleş.İki inek 10 yılda 288 inek yapar.Köyün ağası olursun.Buralarda enflasyon kadar bile kazanman zor maltan.Tüyo ile kap haberi ile hiç bilmediğin piyasaya üc kuruş parayla gelip katlayacağını sanan maltan.
Genc Genç
Genc Genç 03.12.2021 23:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Naneci Osman valla orurup bunumu hesapladın helal olsun 2 inek 1 yıl =2 ınek 2 yavru (4 oldu) 2.yıl ilk ınekler yıne 10 ayda dogurur ama yavru olanlar 1.5 yıl sonra dogurur bu ayları üsenmeden hesapladınmı yoksa altan zaten anlamaz dıye olesınemi 288 yazdın :))) ha bıde erkek olmayacak doganlardan
Genc Genç
Genc Genç 03.12.2021 23:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Genc Genç yavas yavas kayışı sıyırıyok heralde konuya bak neyı hesaplıyok sabah 30 tl olacak amin dıyolar herkez alkıslıyor aksama 5 tl dusecek dıyolar herkez kızıyor gecede ınek hesaplıyok yarında tavuk cıftlıgı kurarız 2 tavuktan 2 yumurta 1 ayda 60 yumurta hepsı cıvcıv olsa tyznın Dşş olsa dayın olurmus Allah akıl fıkır versın once bana
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 23:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kendim hesaplamadım tarım ile ilgili sitelerde hesaplanmış.1 inek 10 yılda kaç inek olur diye aratırsan bu konu hakkında fikir elde edebilirsin.Bu oranlarda bir büyüme başka bir sektörde yok.Borsa arsa altın maltın hava gazı...
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 23:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kaynağım internet genç kardesim hayvancılık ile ilgili sitelerdebu túr bilgiler mevcut.Yazdığım rakam doğrudur.Bu rakamlar koyunculuk yapılırsa yukardaki rakamı ikiye katlar rahatlıkla...
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Önümüzdeki haftada aşağı yönlü devam edecek gibi görünüyor.Kendi kişisel görüşüm olup yatırım tavsiyesi değildir.Farklı görüşü olanlar beyan edebilir.
Önceki cevapları göster (2)
furkan körük
furkan körük 03.12.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gerçekten anlam veremiyorum, bu hissede olmayıpta nasıl hergun bu kadar yorum yazarak kötüleyebiliyorsun. Hisseyle alakan yok sürekli birşeyler yazıyorsun ve insanları olumsuz yönde etkilemeye çalışıyorsun. Boş adamın tekisin. Hisse 4.50 lerden beri düşecek diyip duran birisin. Aslında sana cevap yazmaya bile değmez ama insanlar etkileniyor ona üzülüyorum. Yazık sana
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aynen ya etkiliyor 5 de de 4 gelecek dedi naneci satılmış yada zarara verdi intikam almak istiyor ytd...
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kendi görüşümü belirtiyorum kimseye yatırım tavsiyesi vermiyorum düşer veya yükselir bunu tabiki bilemeyiz.Yükselecek uçacak desem millet brn dedim diye hisseye mi atlayacak.Saçma sapan muhabbetler yapmayın.Bende etkilenirmiş.Bir kisinin konuştuğuna bakaeak hisse alıp satacaksanız borsada ne işiniz var.Herkesin kendi aklı fikri var.Kendi aklıyla kendi iradesi ule hareket edemeyen varsa borsaya girmesin zaten.Ayrıca bende hisse var veya yok,portföyümü görmüş gibi konuşuyorsunuz.Hisse alıp satarken yanımdamıydınız.Uçacak kaçacak 30 olacak 50 olacak derken algı olmuyor da hoşunuza gidiyorda,aşağı yönlü beklentisini yorumlayana neden tahammül edemiyorsunuz.Biraz bu işlerden anlasanız konuştuklarımın ne kadar mantıklı ve normal bir durum olduğunu anlayabilirsiniz,fakat borsa ile uzaktan yakından ilginiz olmadan sadece tüyo ile piyasaya gelip hisselere girdiginiz için bakış açınız dar malesef.Sanıyorsunuz ki hisseyi herkes pohpohlarsa yukarı gider.Öyle bişey yok arkadaşlar.Burada kimsenin hisse kötülediği yok.Fiyatlar inerde çıkarda bu piyasada volatilite vardır.Hep aynı yöne gitmez hiç bir hisse bunu bilin bu tür durumlar gayet normaldir.Herkese hisselerinde bol kazanç dilerim.Kimseye bir şey sat al demek gibi bir amacım olmaz olamaz.Benim görúsüm nedeni ile de hiç bir şey değişmez.Herkes kendi görüşunü pozitif veta negatif bilditebilir bu gayet doğaldır.
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulan maltan sen harbi rahatsızsın.4 gelecek algıcı maltan oradan alacak diye bu forumda defalarca yazan bu aralarda 30 olacak 50 olacak diye sallayan tutarsız maltan.Yazdıklarımı nerenle okuyosun maltan.Ben gelecek gidecek diye hiç bir zaman konuşmam.Geriye dönük bütün yorumlarımı oku.Sonra kendi saçma sapan boş muhabbetlerini oku uçacak kaçacak 4 e düşecek 50 ye yükselecek diyen maltan.Senin kadar tutarsız bir insanı hayatımda hiç görmedim maltan...
Altan Algı
Altan Algı 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neneci bu kadar uzun yazilirmi hiç mi üşenmedim...
Ayhan Çolak
Ayhan Çolak 03.12.2021 23:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sp, dow: dont panic, dont panic. o yee, oooooww fuuckkk. wix 30+ pazartesi avrupa yanar mı?
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 23:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu işler vixe mixe bakmaz Ayhan kardeş.
Adem Durmuş
Adem Durmuş 03.12.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
asgari ücretle çalışan birisi 6 çuval un alıyor bugünün fiyatıyla yılbaşına kadar 5 kadar düşür bu parayı kim kazanıyor
Önceki cevapları göster (1)
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Naneci ne istin sen ne alaka çok alaka kafan basiyorsa anlarsın Zaten düşünme riyakatin olsa böyle olmazdı..
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne alka derken asgari ucret mi derdi yoksa un fiyatlarının yükeslmesi.Saçma sapan bir örnek vermiş arkadaş.Sen illa her hıyara tuz olacan değil mi.MELİYETINE gelemedin hala.KAPCI maltan...
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Maliyet geldi geçti kâr yaptım bile meydonoz..Kaymak yiyecez fabrika aldık ya söke ytd ...Yazalım sonuna yoksa sen şimdi tüm mal varligin döker sonra beni tanıttın dersin yatırım tavsiyesi değildir maydonuz söke söke aldık...
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İkı yorum önce zarardayız hala yazıp,şimdi kârdayım diyor.Sen varya tam dayaklıksın.
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 21:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şöyle güzel bı döver misin beni pıtır pıtır kır kemiklerini nolurmu yapabilecek misin ...
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 21:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
10 dakika içinde kap gelebilir..
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 21:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Maltan kapla geldin kupla gidecrn anladım seni maltan,bir an öncr kupun gelirde başın göğe erer umarım.Merak ediyorum bu kapı merak ettiğin kadar söke ne iş yapar ne kadar satar,nereye satar,kârı ne,uluuna yuzde kaçlık bir katkı verir bunları hiç sorguladın mı maltan.Kupcu maltan...
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 21:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neneci senin amacın ne onu anlat bakalım kısa kes..
Naneci Osman
Naneci Osman 03.12.2021 21:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Maltan kardeş hisse fiyatı biraz primlenince konuşman değişmiş baya bi tarafların oynamaya başlamış.10 dakika sonra kap bekliyorum yazmışsın geldimi kupun...
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 21:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gelmedi küp gemelde 21,30 gibi atarlardı bekliyoruz olumlu yada olumsuz meydonoz kardeş..
ustun mehmet
ustun mehmet 03.12.2021 19:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dünya çapında tüm gıdalar en üst seviyede şu hale bak sanki sahipsiz bir şirket
Muhammed Güler
Muhammed Güler 03.12.2021 19:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yav birakin şu sökeyi arkadas.söke haberi ilk ciktiginda bile bu hisseyo bastilar aşagi
Kemal Kayan
Kemal Kayan 03.12.2021 19:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Söke ile ilgili kap gelince ne değişecek sizce?Bu mevzuyu bilmeyen var mı?
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 19:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fakirin umudu be kemal yukardan aldık hayal sattılar bizi bekliyoruz zararda..
Reşat Sabuncu
Reşat Sabuncu 03.12.2021 19:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ALTAN ALGI BANLANDI MI ?
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 19:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Söke un kap 21 30 gelsin bakalım bekliyorum...
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 19:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Küp olmuş çanak tutmuş beygir yulaf ezmesi yemiş yön yukari beygir yulafi yemiş çanak küp demiş ..ytd....günün analiz
Fırat Karakurt
Fırat Karakurt 03.12.2021 18:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu söke un haberi vardı..ne oldu ?
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 18:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bilmem ne oldu ..
Fırat Karakurt
Fırat Karakurt 03.12.2021 18:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yav bu un neden primlenmedi ...hayret birşey...
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 18:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu primlenmis halı ..
Koray Ongurlar
Koray Ongurlar 03.12.2021 18:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
karanlık odada bakalım ne olacak açıldığı gibi mi kapanacak yoksa keriz silkeleme mi yapacak 4 dk belli olur
Altan Algı
Altan Algı 03.12.2021 18:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ky çok sovdu hep sovuyor ama nafile tahtacı sevk alıyor .
Şahan Adalı
Şahan Adalı 03.12.2021 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tahtacinin ekmegine bal sirdun de ky guzel sovdu bilesin
şansız insan
şansız insan 03.12.2021 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne kadar çok ağlayan var burada inanmıyorsan sat kurtul bizde sizden beklenti bitmiş ise ne duruyorsun neden moralimizi bozuyorsunuz belkide sizden etkilenip zararına satanlar bile olacak bu kul hakkıdır yapmayın büyük veval alıyorsunuz ytd.dir
Şahan Adalı
Şahan Adalı 03.12.2021 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ykb den 50 k tek kalemde satan ky arkadas.neyin kafasini yasiyo merak ettim:))
Ayhan Çolak
Ayhan Çolak 03.12.2021 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bugun cok satan oldu ky.
Serdar Seyrek
Serdar Seyrek 03.12.2021 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele