Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Tuğçelik Alüminyum ve Metal Mamulleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. (TUCLK)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
13,010 +0,060    +0,46%
17/09 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 1.209.287
  • Alış/Satış: 13,010 / 13,020
  • Gün Aralığı: 12,770 - 13,230
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRETUGC00018 
Tuğçelik 13,010 +0,060 +0,46%
Alarm Oluştur
Portföye Ekle
Portföy'e Ekle/Kaldır  
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

 Endeks SonYüksekDüşükFark Fark %Zaman
 BİST Ulusal Tüm 1005.029,625.066,045.024,33-18,96-0,38%17/09 
 Basit Metaller4.871,424.931,154.833,70-36,80-0,75%17/09 
 XUSIN2.484,922.507,532.477,88-10,92-0,44%17/09 
 BİST İstanbul1.550,741.560,191.546,73+1,27+0,08%17/09 
 BİST Ulusal Tüm1.629,191.637,151.622,65-0,05-0,16%17/09 
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

TUCLK Tartışmaları

Tuğçelik Alüminyum ve Metal Mamulleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Eray Şoray
Eray Şoray 5 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yazdığı her hisseyi ikiye katlayan tavan serilerinin en çok kazandıranı DEVRİM KAPLAN telegramda takip edin, Devrim Kaplan gelecek haftanın her gün tavan olacak yeni hissesini açıkladı
Eray Şoray
Eray Şoray 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yazdığı her hisseyi kiye katlayan tavan serilerinin en çok kazandıranı DEVRİM KAPLAN telegramda takip edin, Devrim Kaplan gelecek haftanın her gün tavan olacak hissesi yeni hissesini açıkladı
Erhan Altıntaş
Erhan Altıntaş 23 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yine sıradan bir gün oldu 12,20 trend desteği ile devam desteğe değip değip 50-80 krş zıplıyor bilançosuna göre ucuz ama talep yok , haber gönderiyor ama talep yok
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 21:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gidin koça bakın yabancı bugün nasıl almış şirketin sahibi hisseye değer vermezse yabancı niye girsin kısaca bizden bir cacık olmaz
mehmet Özkaraca
mehmet Özkaraca 17.09.2021 21:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bravo güzel öz eleştiri işte bu yabancı gelince lisan değişiyor ama olsun bravo kardeşim (FAKAT NEDEN KOÇ ALMADIN ) hoş garanti akbank yapıkıredi HATTA VE HATTA EREĞLİ KARDEMİR D FORT OTO VE NICELERI SİZLER için sürünürken yerlerde BEN TANIMIYORUMKI BORSACI OLUPTA GERCEKTEN BU DURUMU MEVCUT HALI KARALASIN BORSA YENI BASLIYOR FIRSAT YAGMURU YAGIYOR SRMSIYENI KAPA KARDESIM BIRAZ ISLAN FIRSAT YAGMURUNDA
Müjdat Bozkurt
Müjdat Bozkurt 17.09.2021 17:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
nasıl bir 13 müş baskılayin duruyorlar
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 17:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eksi kapat rahatla orpnun evladı seni! Hadi! Kapatmazsan MK senin hırsız bne bitirdin kağıdı!
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 17:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolar olmuş 8,60, millet girer mi haftasonuna malla MK?!!! klasik cuma akşamüstü satışları başladı gene! Ülkeye bak tam “güven” ortamı!!! Haftaya çarşambaya kadar yatay seyir hakim olur. Çarşamba amerikalılar kestim oğlum parayı derse herkese geçmiş olsun.
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 17:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolara bak be! Aslan reis! 2023 vizyonu bu işte MK! haftaya fed kazara tapering’e gidiyorum derse dolar tertemiz 8,80 ve üstü. Peşine de bizim ppk faizi düşürdüm dediği an ver elini 9! Sonra bunun etkisiyle ve baz etkisi bitimiyle enflasyon temiz 23-24? Ama faizin 18-17 artık her neyse. Sonra hop yine faiz arttır:) Vizyona gel vatandaş vizyon gör! En kısa zamanda seçim lazım ve büyük bir hezimetle kaybetmeleri lazım. Bugünleri ararız biz yoksa. Süper fakirleşiyoruz ve ülkece kaybediyoruz!
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 16:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
marbas aldığını satıyor kurumlar bile vurkaça geliyor işimiz zor
Önceki cevapları göster (4)
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 16:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
başkan tek kalırım ama bu ucuzlukta hisseyi bırakmam
Müjdat Bozkurt
Müjdat Bozkurt 17.09.2021 16:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
NARCOS MARKOZ kardeş valla narkozlanmis gibi bende satamadim çok niyetlendim ama inşallah bizi kanse etmex
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 16:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
NARCOS MARKOZ kanka kağıt ucuz da, bana faydası olmayan kilisenin papazını skiym diye laf var ya? O misal bizimkisi:) nasıl gidecek bu kağıt MK?
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 16:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
olduk reis daha ne olacaz
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 16:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sabır ama nakitin köşede durması gerekiyor elbet hak ettiği yere gidecektir
Müjdat Bozkurt
Müjdat Bozkurt 17.09.2021 16:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunu gözü hiç iyi bakmıyor yine
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 13:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1-2 saate endeks kırmızıya döner. Hatta blrazdan da olabilir. Tam bir cuma! Öğlene kadar yeşil, öğleden sonra düşük büyüme rakamlı yeşil, sonra nötr, akşam üstüne doğru da kırmızı. Baya algoritma gibi. Bizimki de ayak uydurma ayağına kırmızı kapatır herhalde. Bot dolu kademeler. Leş..
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 12:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
endeks hissesi olduk hayırlı olsun
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 12:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yalandan ya:) nasıl işine geliyorsa işte ayarlıyor bir şekilde:) endekslerini yiyim ben onun tahtacı kere. Düzenbaz it!
Müjdat Bozkurt
Müjdat Bozkurt 17.09.2021 12:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu gün de öyle takılasi var kafasına göre reis
Erhan Altıntaş
Erhan Altıntaş 17.09.2021 12:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
12,15 trend desteği , sabah tavancı Ferro nun gazlamasına rağmen 13 üzerinde kalamadı
Erhan Altıntaş
Erhan Altıntaş 17.09.2021 12:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tavancı Fero imiş
Yahya Aktaş
Yahya Aktaş 17.09.2021 11:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu adi tahtasının elinde çok mal var günlük al sat yaparak para kazanıyor bunun elinden birileri almadığı sürece her zaman bu halktı yer lakin Allahtan şirket güzel kar açıklıyor eninde sonunda hak ettiği değeri bulacak ya sabır sabreden kazanır
ZORBEY ZORLU
ZORBEY ZORLU 17.09.2021 11:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
NOLDU TAVANCI FERO YİNE 13 Ü GEÇSİN İÇACAK 13.100 Ü GEÇSİN KAÇACAK DİYE DİYE MİLLETE KİTLEDİN MALI KENDİN SATTIN DİMİ SAHTEKARSINIZ SAHTEKAR...
Deva da Deva
Deva da Deva 17.09.2021 11:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mal işte bu fiyattan bu şirketin hissesini satarsan olacağı bu malını kaptırır sın adamlar sadece 50milyon euro yatırım yapmış
Yahya Aktaş
Yahya Aktaş 17.09.2021 11:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tahtasının elinden malını alıyorlar baskılayan baskıla olacağı buydu belki tahtacıyı da alıp götürürler hadi
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 11:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Amin:)) ama çok zor. Şeytan bu herif bırakmaz.
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 10:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
salak vallahi salak bu tahtacı başka yorum yapmıyorum.
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 10:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolara bak ya! Bir konuşuyor 20 krş minimum oynatıyor. Aslında bizde enayilik borsaya yatırım falan yapıyoruz. hünkarımızın hangi gün nerede konuşma yapacağını takip et. Konuşmadan 1 gün önce al dolarını, konuştuktan 1-2 gün sonra sat. Ayda 2 kere konuşsa yeter zaten allah bereket versin. Süper hatip adam abi, ortalık sallanıyor karizmasından. Prompter çalıştığı zamanlar tabi:))
Müjdat Bozkurt
Müjdat Bozkurt 17.09.2021 10:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
13 sağlam baraj kurmuş ....
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1 mn hacim! Maslakta büyük bir oto yedek parça işi yapan dükkan şu an bulmuştur 1 mn ciroyu be! Herkesi kaçırdı herif perişan etti kağıdı!
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 10:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hadi buyur şimdide info baskı yapıyor tahtacı kaptırdı lotları Allah yardımcımız olsun
aaaa Bbbb
aaaa Bbbb 17.09.2021 10:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Soyguna devam! Hazır padişahımızın MB başkanı kovma ve daha nice tuhaf kararı cumartesi almasından sonra borsa sat dolar al gününe dönüşen cumayı da bulmuş tahtacı. Gömdükçe gömer artık. Allahsız bne !
Mali Acr
Mali Acr 17.09.2021 9:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halka yeni arz Yeotk ve kim market kelimelerini Google trends te taratıp karsilastirdim. Yeotekin talep toplama günleri olan 27-31 Ağustos arasında en fazla görüntüleme değeri 52 iken kim market in talep toplama günleri olan 16-17 Eylül de görüntüleme değeri 100 olarak görünüyor. Dolayısıyla yeoteke oranla yüzde yüz kaltilimci sayısı artabilir mi? Bunu değerlendirmeli miyiz? Tezol talep toplama günü olan 10 Eylül'de 100 değeri ile gösterilmiş. Orcay talep toplama günleri olan 26-27 Ağustos ta en yüksek 14 değer ile gösterilmiş. Egepo nun talep toplama günleri olan 25-26 Ağustos ta görüntülenme değeri en fazla 43 olarak gorunmektedir. Tavan yapma oranlarına bakınca görüntüleme sayısıyla orantılı gibi duruyor. Tabiiki orcaydaki gibi patron alımları ve istisnalar herşeyi degistirebilir. Bulunduğumuz hisseleri satarak halka arza girmek yerine yeni kaynakla girmek önemli. Halka arzlarda gelecek lot miktarını tahmin etsekte nakitimiz varsa fazla emir vererek girmek halka arzlari desteklemektir, TL varliklarini desteklemektir, esas yatirimcilik vur kaç yapmak değil böyle olmalidir diye düşünüyorum. Asla portföy bozma yoluna gitmeliyim ki hayal kırıklığı yasmayayim. Arkanı toplamadan düşüncesizce satışlar yaparsan gittiğin yerde de biri sana yapar. Aç gözlülük iyi degil. . Dengeli alımlar, dengeli portföy olmalı, yeotek mükemmel bence de işleri kiyaslanamaz bile ama kim kendi emsallerinden ucuz bı arz ve yüz civarı market var iyi yonetilirse büyüme oranları ciddi olabilir diye düşünüyorum.. Kötü dediğin firma halka arz geliriyle borç kapatsa bile kağıt uçabiliyor. Cante vb. Ama iyi firma gitmiyor bı adım kalekim vb gibi. Şu an halka arz trendi var, bazen trend kazandirabilir, bazen temel analiz bazen her ikisi. Mesela gwind ortak satisiydi ama çok yüksek fiyatliydi. Turekste yazılım hatasıyla açığa satış mahfetti arzlari. 850 bin kişi arza katılırken 19 bin kişiye düştü. Şimdi o güveni piyasaya vererek TEİAŞ vb. Gibi büyük kuruluslari arz edeceklerini düşünüyorum. Yoksa arzlar taban kapatabilirdi.Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 9:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kafayı fazla yorma kardeş 1 liralık sakıza 1.5 lira verirsen kumar oynarsın ama 1liralık sakıza 50 kuruş verirsen ticaret yapmış olursun arzlar artık böyle fiyatlanacak
Mali Acr
Mali Acr 17.09.2021 9:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kesin mi, girmeyelim mi?
NARCOS MARKOZ
NARCOS MARKOZ 17.09.2021 9:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hocam değerler ortada ben egepo yeotek ikisinede girdim makul değerler vardı bilmediğim bir hisseyi almam kumar yapmam yani
Asker Tok
Asker Tok 17.09.2021 9:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele