Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Ak Portföy Petrol Yabancı Byf Fon Sepeti Fonu (AES)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
0,0523 +0,0014    +2,66%
12/08 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 0
  • Alış/Satış: 0,0000 / 0,0000
  • Gün Aralığı: 0,0523 - 0,0523
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRYAKBK00441 
Ak Portföy Petrol Yabancı Byf Fon Sepeti Fonu 0,0523 +0,0014 +2,66%
Loading
Son Güncelleme:
  • 1 Gün
  • 1 Hafta
  • 1 Ay
  • 3 Ay
  • 6 Ay
  • 1 Yıl
  • 5 Yıl
  • Maksimum
Düzenle

Mum Grafikleri

Zaman
Biçim Göstergesi
Çeşidi
Güvenilirlik
Model Zaman Güvenilirlik Geçmiş Mum Adedi Mum Zamanı
Grafikler tanımlanamadı
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

AES Tartışmaları

Ak Portföy Petrol Yabancı Byf Fon Sepeti Fonu hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
emre gökbey
emre gökbey 07.08.2022 16:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
akın akın insanların katıldığı hisse avcısı tele.qram gruqu ücretsiz eğitim veriyor
Haşim Eskiocak
Haşim Eskiocak 05.08.2022 9:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar bu ne ya ne zamana kadar bu düşüş devam edecek petrol yine dusmus zara 15 bin oldu
Kemal Kocoglu
Kemal Kocoglu 20.07.2022 20:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Haşim Eskiocak
Haşim Eskiocak 12.07.2022 18:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar brent petrol %7 yine düşmüş ne olacak bu işin sonu resmen ocagimiza incir ağacı dikti bende kredi çekmiştim zarar 15 bin simdilik
Goksin Altunok
Goksin Altunok 09.07.2022 9:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar iyi bayramlar. burası biraz daha aktif diye yazmak istiyorum. başka bir fonda 4 temmuzda sat emri vermiştim ve işlem tarihi olarak 8 temmuz görünüyordu ve dün sayısı yapmış ama satış fiyatı 0.220den yapmış oysa ki dünkü fiyatı 0.229. neden böyle bir fark var? bankayla görüşmek mı lazım?
Aktas Murat
aniceman 09.07.2022 9:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İyi bayramlar. Satış yapılan gün değil, emir günü kapanış fiyatından işlem yapılıyor. 4 temmuz abd kapalıydı, öğleden önce verdiyseniz emir 5 temmzu kapanışından, öğleden sonra ise 6 temmuz kapanışından gerçekleşmiştir muhtemelen. ama hesabınıza 8inde geçmiştir. benim de işkillendiğim çok an oldu ama kontrol ettiğimde hep doğru çıktı sonuçlar...
Aktas Murat
aniceman 09.07.2022 9:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
pardon eklemeyi unutmuşum; "tefastan kontrol ettiğimde"
Goksin Altunok
Goksin Altunok 09.07.2022 9:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
teşekkür ederim. Ben de biraz inceledim, 6 temmuz gerçekleşme tarihi, 8 temmuz hesaba geçme tarihi imiş.
UFUK BULDU
UFUK BULDU 07.07.2022 10:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dahada düşeceği söyleniyor? fonda durmak mı lazım yoksa ettiğimiz zararı sineye çekip çıkmalımıyız?
Goksin Altunok
Goksin Altunok 07.07.2022 10:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şu 2 gün bekletme durumu olmasa super olacak. Valla çıkıp tekrar yükselme trendine girdiğinde girmek mantıklı geliyor. Sadece düşme çıkma makasındaki fark kadar zarar etmiş olursun.
Koray Altun
Koray Altun 07.07.2022 10:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Düşüş devam edecek gibi… 0,0385’i görürse alıma geçmeyi düşünüyorum.
Haşim Eskiocak
Haşim Eskiocak 06.07.2022 18:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugünde dün olduğu düştü ben kredi alıp yatırdım hapı yuttuk ne biçim iş nasıl hep düşüyor anlamdım 100 doların altını gördü
UFUK BULDU
UFUK BULDU 06.07.2022 17:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
%8 gibi Müthiş bir düşüş yaşadı bende 3-4bin zarar ettim ama mecbur beklicem.
Haşim Eskiocak
Haşim Eskiocak 06.07.2022 10:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlardan tam %8 düşmüş bugün terasta öyle gözüküyor resmen ocağına incir ağacı diktiler
Haşim Eskiocak
Haşim Eskiocak 05.07.2022 18:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele