Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş. (PETUN)

İstanbul
21,90
+0,12(+0,55%)
  • Hacim:
    123.814
  • Alış/Satış:
    21,86/21,90
  • Gün Aralığı:
    21,56 - 22,04
  • Tür:Hisse senedi
  • Piyasa:Türkiye
  • ISIN:TRAPETUN91A5

PETUN Tartışmaları

Pınar Et Ve Un San. A.Ş. ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!

Tüm tartışmalar

(88070)
  • gıda hisselerinde düzenli temettü veren hisseler den biriYTD
    0
    • ben bu hisseyi 11 ay taşıdım hiç bir aracı kurumun bu hisseye hedef fiyat verdiğini görmedim bu hisseyi beğendiğini yazan görmedim bu hisseye hedef veren aracı kurum bileniniz varmı ?
      0
      • Yok zaten endekslerde yok biliyorum aracılar o yüzden analiz raporlarına dahil etmiyor yok zaten hedef verdikleri de danışıklı oluyor bu serbest o konuda daha iyi bence dip ve top sınırsız,
        0
    • Elbet düzelecek 2019 dan gelen fiyat ortalamalarından destek alır umarım ve düşüş durur sonrası ucuz zaten 6 aylık bilançoda düzelme başlarsa dipten dönüş ağustos sonunu bulabilir tabi bist fiyatı kaça çeker o bilinmez şahsi fikrimi yazdım 27 de temettü üzerine kar verince şüphelendim ama bu petun bu kadar için mi aldım dedim satmadım 5 lira kayıp hatta fazlası zarar oldu maliyet bozuldu pişmanmıyım hayır bakalım nolucak, beğenmeyen fikrini yazsın hissedeyim ve ne yazılırsa beğenmeyen var ama fikir yok canımız bu günler de acıyı paylaşmak istiyor tavsiye değil durumumdur bu yazıdan etkilenen borsadan buradan gitsin kardeş.
      0
      • Evet 1 lira temettü veriyor (çok düşük, vermese daha iyi) sonra 5 lira düşüyor. Bubi tuzağı gibi .Durust değil yönetim. Hisseye girenleri avlama tek amaçları, yıllardır bunu yapıp şirket hisselerini değerinde tutmuyorlar. Uzun bekliyirsun ama bu sefer enflasyona kurban ediyor seni .kisa vadede lazım olmayan para ile beklemek lazım. Nasipte varsa makul kar alırsın. Yok oyuna devam edip adam soyma işini bırakmazlarsa işimiz zor .Altina ,dövize, eve,arsaya girmek varmış zamanında. Borsaya girenler sefil durumda malesef .Keske böyle yapmasalardı. Zararı kurtarının bir daha borsaya buluşacağını sanmam .en azından ben .Kapandan kurtulsam yeminim var tek lot almam bir daha.Borsadaki zarar borsadan çıkar. Tabiki iyi bir hissedeysen.Caresizce beklemeyi tavsiye etmekten başka yapacağımız bir şey yok 🤔
        0
      • sıkmayın canınızı 248 den eggub aldım 217 oldu herkez bisekilde yakalandı
        0
      • Aynen 300binlik ev arsalar 1200, 1300 diyor, ereğli18, thy12, bim62den alıp bikaç tl karla sattım, konka8den alıp 9.5 sattım petun 2 yıl önce yüklü almıştım 28de satmadım sonra yarısını sattım yaşar hisseleri 5 para etmez yönetim oyunları meşhur ancak bu kez ucuz kaldı sert seri hrk eden hisseler diye bekledik herşeyin hayırlısı, nasip kısmetse yoksa böyle, olsaydı katlanırdı, demek böylesi olması iyiymiş benim için Allah dert, keder, hastalık vermesin kimseye şimdi satsam hiç ümidi yokken gider, ya Nasip Ya kısmet diyelim kardeşler, hepimiz için hayırlısı.
        0
    • Çevir kazı yanmasın petun 🤔
      0
      • Yav tavan giden hisseler ucube diye almadık sen hepsinden ucube imişsin
        0
        • Ölü bile toprağın nefes almasıyla kımıldar değişir sen ölüdende kötü görünüyorsun
          0
          • 30 dan önce satmam.satan satar alan alır.gun içi al sat yapana ekmek yedirir bu kadar.
            1
            • vallahi billahi borsanın cılkı çıkmış lo hiç pozitif bir haber yok borsalar için
              0
          • Sanki Allah bela vermiş
            0
            • Unicorn Gamers TV kardeşim pnsüt 13.4 milyon ihracaat yapıyor petun 1 milyon dolarlık ihracaat yapıyor satışları tr petunun satışlarda ihracaat payı yüzde 3 4 gibi komik rakamlara denk geliyor bide türk halkının alım gücü gün be gün eriyor ben mardinliyim yemek kültürümüz ful et ağırlıklıydı fasulye pişiriyoruz tadımlık et koyuyoruz olm oda et tadı girsin diye eskiden çok sucuk tüketirdik hata ramazanda dibini sıyırırdık hata sahurda full şimdi sucuğun s sini bile tüketmiyoruz sucukla yolarımız ayrıldı uzun zamandır pınar olmayan ucuz sucukları bile almıyoruz eşek etti bile pahalı olmuş a.q birde biri yazmış speğin adamı kafirmiyim oğlum insanları kandırayım bu hisseden 10 kat 20 kat iyi olan hisseler var bendede var ama tadımlık var 2550 lotan 250 lot bıraktım bilançodan sonra şirket 1.8 milyon kar değil 23 milyon kar yapmış aslında önceki çeyrek 16 milyon kar yapmış ha kar nereye gitti diyorsanız şirket faaliyet raporunda anlatmış zaten bina ve demirbaş almış 5.1 milyon 16 milyon tl temmetü ödemesi yapmış bunlar bilançoya gider olarak yazılmış enflasyonist bir ülkedeyiz müthiş karlar yapacak şirketlere yönelmek lazım şirket bu ufak karlarla ağzımıza sıçar aslında pnsüte çok iyi bir şirket değil patron faktörüde çok önemli galip öztürk mehmet kutman cemaşın sahibi rıza kutluışık gibilerinin hissesine bulaşırsan aç olarak ölürsün bu hissenin sahibinide araştırdım yaşar beydende iyi bahsetmiyorlar allah mekanını genede cennet eylesinde 3 kız 1 oğlu var 7 8 ay önce ölmüş babaları yönetim kurulunu yani kendi aralarında anlaşmayı 20 gün önce yaptılar hisseleri inceledim bu pnsüt petun hep 1 pdd ve altında işlem görmüşler borsa eğitimimi tamamladıktan sonra geçmişime bakınca epeyce saçma sapan hisselere bulaştığımın farkına vardım ben ne tür hisselerden para kazanacağımı anladım kafam artık berak 250 lot bıraktım pörtföyümde ağırlığı 0.010 ancak ediyor yokmuş gibi davranacim sakın beni dinleyip sat tuşuna basmayın bana göre değil kendinize göre hareket edin vebal almayım herkes satarsa tahta boşalırsa tahtacı götürür ama kendi görüşüm türkiye gibi arjantin gibi ülkelerde bu bilançolar adamı kurtarmaz küçük kar olarak kalıyor yüksek karlar getireceğine inandığımız potansiyeli hisselere yönelmeliyiz zihninizi birazda olsa beraklaştırdıysam ne mutlu bana sakın bana aldanıp hisse al sat yapmayın kimsenin adamı speği değilim domuz değilim insan kandırayım p.çlik bana uymaz allaha emanet olun
              1
              • 👏👏👏
                0
              • Eyvallah sağol kardeş
                0
            • valla yaptı numarasını. önce 23.44 gösterdi. sonra sata sata 21.90 kadar indirdi. Bu arada örümcek ağına kim takıldı ise ağda kaldı. Uzun düşünün. kısada olmaz bu iş. artık rastgele. Hisse yapıcı şeytanın teki .
              0
              • 2 senedir uzun düşünüyoruz Bi sk olmuyor kardeş.
                1
            • Çekiçle dövecem seni
              1
              • ohaa ulan
                1
                • Doji neredesin sesin çıkmıyor
                  1
                  • Çekiçle döverim seni
                    0
                • pnsüt bana sorarsanız gelecekte petun fiyat olarak fark takacaktır pnsütün güzel yatırımları var argeye gelişime daha çok para ayırıyor gerçekten yatırımları güzel en az 10 yıl tutulabilir bir hissedir çünkü gıda hisseleri gelecek vaad ediyor yenilenebilir enerji gıda teknoloji ve madenler ağırlıklı pörtföyüm var yanınada bryat ve brsanı eklemişim çünkü borusanın hem pazarlamasında hem boru imalat fabrikasında yüksek karlılıklar bekliyorum ben bir analizciyim donuna kadar incelerim hisseleri gelecek vaad ediyormu diye bir hisseye yatırım yaparken on kez düşünmek lazım ben pnsütün gelecekte çift haneli bilançolar elde edeceğini düşünüyorum süt ve süt ürünleri dünyanın ihtiyacı ilerde yapay et çıkacak petuna etkisi olurmu bilmiyorum ilişkisini çözemedim
                  2
                  • görgün çakmak pnsütün bilançosu ışık veriyor ve bu hisseden 16 kusur tl defter değeri yüksek pnsütün 80 milyonu aşkın karı var bir önceki bilançoda 80 milyon küsür gelmişti pnsüt bence daha iyi dünyada süt ürünleri kapış kapış peynir süt sıkıntısı çekiyor dünya bu sucuktur unla ilgili bir şey görmedim bu hissenin sitesinde bana pnsüt daha mantıklı geliyor pnsütün ihracaatı rekor kırıyor çin pazarına bile girmiş bence bu hissede olanlar pnsüt ve petuna bölmeli paralarını pnsütün yüksek yatırımları var ilerde faydası olacaktır hisseye 2020 2021 yıllık raporlarını okuyan biriyim pnsüt daha umut verici bir hisse bence pnsüt sürdürülebilir karlar yapacak ve yıldan yıla artıracaktır
                    1
                    • yahu saçma sapan bi yorum yapmışsın. ne demek sucuk ,un vs.revacta değil.et ,un yemede göreyim seni .cocuk kandırır gibi yorum.sanki spek adamısın.
                      1
                    • Doğru diyon da petun un üretiyor mu asıl o sorunun cevabına bi bak
                      0
                  • şu dönemde gıda dan şaşmamak lazım.
                    2
                    • aynen kardeş şaşmamak lazım. ama petun gıda deil 3 kagıtcı.
                      0
                  • volatilite yaptırıyor. Ahanda gidiyor diye atlayan olursa ...ögutmek üzere hemen aşağı basıyor. Tam bir qahpe işi yapıyor. Alıcı gelmese yukarı sürecek ama ufak tefek alıcı geldiği için bu numaralara maruz kalıp zaman kaybediyoruz .Ana fikir ; zihniyet bozuk bu hisse yapıcı da.durust değil. Hisse senedi değerinde de değil. markalı ürün satan firmalar bu qoku yememeleri gerek ama yapıyorlar işte. kalitesiz bir marka olsa ve değerinin çok üstünde bir senet olsa yap hadi ..ama pınar markasını kirletmek ten başka bi şey yaptığı yok. pandemi de bile 26/ 27 liralara gelen petun ..2 yıl sonra 22 liralarda ..verdigi temettü zaten bi qok değil. yakışmıyor holdinge vesselam .uc kağıt yapmasa iyi ama yapıyor işte. sen hisse senedini değerinde tut be qahtekar.
                    0
                    • Nazlanma daha da yükseleceksin...
                      1
                      • Yanlış kişiye cevap oldu kusura bakmayın.
                        0
                    • arkadaşlar unla alakası yok diyorsunuz ama bu şirketin Manisa'daki un ve irmik fabrikası ne oluyor ?
                      3
                      • Yok öyle bişey , petun un ne finasal raporlarinda ne faaliyet raporunda nede ürün gamında un ile ilgili hiçbir bilgi yok.1990 larda pınar un vardı benimde favori hisselerimdendi ,sonra pınar et ile birleşti petun oldu zaman içerinde değirmeni fabrikası satıldı kapandı , un yok
                        0
                      • Eğer varsa şirket raporlarından alintilayarak belgeleyin .Bunun dışında olanlar isim benzerliginden başka bişey değildir , mesela pinar un malatyada bir firmadır yasarla alakası yoktur.
                        0
                    • Kimse kalmadı ise getir fiyatına kardeşim sonra napıyorsan yap!!!!
                      1
                      • Pınar tüm ülkedeki büfe ve hazır dondurulmuş ürün kullanıcıları için tek ve rakipsiz markadır, sadece bunun üzerine yoğunlaşarak fiyat politikasını kontrol ederek toptan alıcılarını fason ürünlere yönetmesin yeter.
                        2
                        • Kimseye tavsiye filan değil heralde bu yazdığım ilkokul çocuğu biliyodur ayrıca hisseyi bu yüzden aldım reklamını kendi yapıyor bana ihtiyacı yok, spek ve kazandırmayan temettüsünü vermeyen, zarar açıklayan bir hisse kimse almasın alincak bisürü hisse var
                          0
                      • Şarküteri ile olmaz, bu şirket ürün yelpazesini genişletmeli. Salça ve konserveye de girmeli. Öte yandan çerez, şeker lokuma da girmeli. Zeytincilik ile zeytin pazarına da girmeli. Un sektöründe yok deniyor, bir un fabrikası kurup şirkete katmalıdır.
                        2
                        • Örnek :bir tek salça üretimi ile başlayan tukaş ürün yelpazesini genişletmiştir. Bu şirketin sadece şarküteri ile kalmamalı, ürün yelpazesini genişletmelidir
                          2
                        • Bir zamanlar borsa da raksev ve raks elektronik vardı. Kendini yenilryemeyince, sattığı ürettiği ürünler atıl olunca battı. İlk zamanları 1990-1995 gibi yıllarda çok prestijli senetlerdi. Borsadan bu hisseleri alıp sattığımı biliyorum. Kendini yenilemeyip, ürün yelpazesini genişletemeyince üretilenler atıl hale gelince battı. Petun ürün yelpazesini genişletmeli. Yatırım tavsiyesi değildir
                          1
                      • Tahtaci sulalende hic namuslu adam yokmuydu bu kadar katiksizsin.? Ne oldu herseye zam geliyor sen eksiye geciyorsun.
                        0
                        • Bu aq.hissesini kısa vadeli düşünme. yedirmez iqne hisse yapıcı. kısa vur kac yaptırmazlar. ornegin .5000 lot aldıysan 2500 lotu al /sat diğer 2500 lotu kalsın. aşağı düştükçe tırtıkla bu tarayıcıyı.baska çaren yok .yarisi sabit olucak ,yarısı ile tirtiklican .cok aşağı salarsa hiç kıpırdama sabit bekle ve ekle paran varsa .
                          0
                          • arkadaşlar boşuna dizinizi dövmeyin 2 yıl burdayım daha kağıdın 26 'nın üzerini görmüşlüğüm nadirdir burası cenaze evi, yatırım yapana geçmiş olsun, ha şu belirteyim ne taraftarıyım nede baska bi amacım olduğu için bunu yazmıyorum borsada olan daha iyi yerler var burda yazık etmeyin paranıza yoksa pul oluyor biz yükseliş trendinde yakalandik burda esir olduk zaten enflasyonda vurdu para iyce pul oldu ellerine sağlık ytd. değildir
                            0
                            • Ağzına sağlık çok güzel yazmışsınız
                              0