Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Norwegian Air Shuttle ASA (NASo)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
9,79 -0,43    -4,16%
27/10 - Kapanış. Döviz NOK ( Feragat )
  • Hacim: 1.649.363
  • Alış/Satış: 0,00 / 0,00
  • Gün Aralığı: 9,56 - 10,02
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Euro Bölgesi
ISIN:  NO0010196140 
Norwegian Air Shuttle ASA 9,79 -0,43 -4,16%
Piyasanın Kalbi: Norwegian Air Pistin Dışına Kayıyor
Piyasanın Kalbi: Norwegian Air Pistin Dışına Kayıyor Yazar Investing.com - 28.08.2020 7

Yazar: Geoffrey Smith  Investing.com – Rüya neredeyse bitti ve tarih kendini tekerrür edecek. Norwegian Air Shuttle (OL:NORR), bahar döneminde yatırımcılardan ve hükümetten aldığı desteğin, iflası...

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

NAS Tartışmaları

Norwegian Air Shuttle AS hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Hüseyin Çavuş
Hüseyin Çavuş 15 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İNŞALLAH DEDİĞİNİZ OLACAKTIR MARGİN CALL BEY BATABİLİR BATMAZSA TEKRAR PANDEMİ ÖNCESİ FİYATLARA GELİR DİYE ALDIK AMA BİLMEDİĞİMİZ BİR SÜRÜ İŞLEM OLDU TERS BÖLÜNME BEDELLİ BÖLÜNME GİBİ UMDUĞUMUZ OLMADI İNŞALLAH TEKRAR TOPARLAR ZARARIMIZI KURTARIP KAZANMAYA BAŞLARIZ KISA VADEDE ZENGİN OLMAK ZOR UZUN VADEDE KAZANMAK ÜMİDİYLE YARIN OLA HAYROLA.İYİ GÜNLER
margin call
margin call 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yarın hissenin geleceği hakkında bilgiye sahip olacağız, bugün yesil kapaması önemli. gösterge olacaktır.
margin call
margin call 14 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
olumlu bir rapor olursa 12 ustu gelebilir, olumsuz raporda 9 altını test ederse maliyet düşürulebilir. 2022 nisanda ucak sayisini 52 den 72 ye cikariyorlar. Yakit fiyatlarinin yuksek olmasi onundeki tek engel. ytd.
margin call
margin call 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
https://e24.no/boers-og-finans/i/wOxr6L/norwegian-inngaar-avtale-om-aa-leie-boeing-fly
margin call
margin call 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
duymuşar beni 13 uçak daha almışlar :)
serkan ekin
serkan ekin 25.10.2021 17:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
vayyy beş yaklaşık 2 sne önce 7 bin dolarla 110 lot almıştım 550 kronla. şimdi 100 dolar etmiyor.. bende 6-7 binlerde düştü alayım dedim suanki hale bak. 3-5 aydır bakmiodum bı 3 ay sonra tkr bakarım. 6900 doları Norveç havayliuna destek için vermiş olduk kısaca kerizlendik
Emre Tuncer
Emre Tuncer 22.10.2021 13:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hayırdır niye kimse bişi yazmıyor herkes satıp çıktı galiba ben tekmi kaldım??
margin call
margin call 22.10.2021 13:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
beklenen artışı yapmadı maalesef. 28 ekimde detayli rapor gelecek , boeingten alacakları 1.4 milyar dolar dahil açıklamalar gelecek. Norveç te öngörü bahar aylarinin beklenmesi. persembe konusuruz.
Nurullah ARIK
Nurullah_ARİK 22.10.2021 13:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yok Hocam Herkes Beklemede Margin Call da Dediği Gibi Beklenen Artış Gerçekleşmedi Ama Önümüzdeki Yılın 1 Çeyreği İle 2 İnci Çeyreğinde Olumlu Başlangıçlar Olacaktır.Beklemekte Şuan İçin Fayda Var.Şahsım Açısından Maliyet Düşürmekteyim En İdeal Yerlerden Maliyetimi Düşürerek 2 İnci Çeyreği Bekleyeceğim.
Emre Tuncer
Emre Tuncer 22.10.2021 13:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
seni görünce biten umudum tekrar canlanıyor kardeş nasıl Bi psikoloji olduysa bende bu şirket yüzünden:)
Emre Tuncer
Emre Tuncer 22.10.2021 13:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben hiç düşünmedim hiç güvenim kalmadı ana para çıksın yeter eski sahipleri verilen ucuz hisseden bile almadım...
Nurullah ARIK
Nurullah_ARİK 22.10.2021 13:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eyv hocam beklemek en iyi etkidir bunu söyliyeyim karamsar davranma muhakkak bu hisse bugün çıkmazsa yarın çıkar o yüzden sabır
cihan özkaya
cihan özkaya 28.09.2021 16:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Alacaklıların aç gözlülüğü başka bir şey değil. Şunu anlamaları bu kadar zor mu hisse düşerken değil çıkarken elinden çıkarmak daha kolay. Bu hacimle 1 yıla ellerindeki hisseleri bitiremezler
margin call
margin call 26.09.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yarin güzel bir ralli bekliyorum arkadaşlar, olmaz ise işimiz zor.
margin call
margin call 26.09.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
https://e24.no/naeringsliv/i/5GLAwE/norwegian-fikk-50-prosent-oekning-i-bestillinger-etter-gjenaapningsnyhet
yasam pınarım
yasam pınarım 24.09.2021 20:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
norveçte yasaklar kalkıyo
Emre Tuncer
Emre Tuncer 21.09.2021 15:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
An... Am..... kadar yolun var bizden çaldığın paralar An.... Am.... gir.....
Dül dül
Düldül 21.09.2021 14:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
An itibariyle yüzde 80 zarardayim. :) 500 eurodan satis verdim 1 yil sureli. :)
Hamdi Sayın
Hamdi Sayın 21.09.2021 14:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Belkide ekleme yapmak lazım,birm maaliyet azaltmak için.YTD.
Dül dül
Düldül 21.09.2021 14:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Asla. Batik firmalar benim icin kumar. Airfrance gibi,Lufthansa gibi yada TUI gibi dustukce toplanacak kagit degil bu. Yatirdigin paranin buhar olma ihtimali de ciddi yuksek. 1000 eurodan 1 euroya dusmus kagit. Benim icin kumardir. Mali durumunu biraz toparlar, su kriz donemini atlatabilirse bence sirkete talip olan devler olacaktir. Sureci atlatabilirse charter ucak sektorune girmek isteyen bir arap veya uzakdogulu havacilik sirketi icin super bir alternatif firma olur. Buda eski gucunun yarisina ulasmasini saglayabilir. YTD
İsmail Ak
İsmail Ak 20.09.2021 11:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bat gitte rahatlayalım yaa
Banlasanızda Ben ölmem
Banlasanızda Ben ölmem 20.09.2021 0:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
0.35 cent Ler gelirse alırım
cihan özkaya
cihan özkaya 17.09.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bence biraz fazla karamsar bir hava var. Ağustos ayında yapılan genel kurul tutanaklarını da okudum. Şirketin elinde yeterli nakit var. Maliyeti çok yüksek arkadaşlar var onları anlıyorum ama elinde hisse olmadan öldük bittik yorum yapanları anlamıyorum. Bir çok aracı kurumda yılsonu hedef fiyat olarak 16 - 17 kron olarak fiyat veriyorlar. Kimseye alın ya da satın diyemem ama hisse elinde olanlar kol kesmek yerine biraz sabırlı olmalarını tavsiye edebilirim. İşlem hacmine baktığınızda bu işlem hacmi ile alacaklılar alacak karşılığı ucuz fiyattan aldıkları hisseleri ellerinden çıkaramazlar. İflas ertelemeden de çıktığına göre şirket yönü yukarı diye tahmin ediyorum. Hisseyi 2020 hazirandan beri takip ettiğimi de belirteyim
Ahmet utuş
Ahmet utuş 17.09.2021 11:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Artık 9 lar değil 8 lerdeyiz. Ufak ufak ebemize.........
Nurullah ARIK
Nurullah_ARİK 17.09.2021 10:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şuan bu hissede 16.000 hissem var buda yaklaşık 40.000 usd değerinde bunun %50 si şuan zararda ama bugün ortalama 10/15 bin usd daha alım yaparak 19 olan maliyetimi 15/16 kronlara çekersem yıl sonuna kadar bir hareketlik beklemiyorum,çünkü sen dağıtılan 125 milyon hissenin satışı var aralıklı olarak ama yıl sonundan sonra iyi bir atak yapacağına eminim bakalım artık kısmet nasip diyelim sonrasında . ytd
Banlasanızda Ben ölmem
Banlasanızda Ben ölmem 17.09.2021 10:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kron ne oluyor ustam yani şuan bu hissenin 1 lotu 1.05 dolarmi
Nurullah ARIK
Nurullah_ARİK 17.09.2021 10:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tamda bahsettiğiniz gibi
Selçuk Kılıç
Selçuk Kılıç 16.09.2021 21:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zinadan kaçar gibi kaçın.
selçuk kıyak
selçuk kıyak 14.09.2021 12:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bindik bı akamete, gidiyok kıyamete :)
Selçuk Kılıç
Selçuk Kılıç 09.09.2021 20:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
çöp atın kaçın.
margin call
margin call 09.09.2021 20:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
norwegian travmasini atamadın gitti üstünden Selçuk hocam,
Selçuk Kılıç
Selçuk Kılıç 09.09.2021 20:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hiç almadim niyet ettim ama
margin call
margin call 09.09.2021 13:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
pazartesi 125 milyon hisse daha alacaklilara veriliyor , yapilandirma tamamlaniyor .
Serkan Keske
Serkan Keske 09.09.2021 13:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sonrasında yükselişmi başlıyor sence ? Yoksa alacaklıların aldıgı hisseleri elden çıkarmaya devammı sence ?
margin call
margin call 09.09.2021 13:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hedefim 18kron, yilsonu. ytd
Hamdi Sayın
Hamdi Sayın 08.09.2021 7:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nezamandır aynı şekilde devam ediyor.Herhangi bir haber de çıkmıyor.Margin call bir fikrin yada haber var mı?
margin call
margin call 08.09.2021 7:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
iyi haberler var ama yükselmedi namussuz. SEB bankası 18NOK fiyat hedef verdi. 52 uçağın 40 tanesi operasyonda. Eylül ayı ilk hafta ağustos ayına göre %20 daha fazla. Olumsuz haberde kış sezonu geliyor bazı uçakları yere indirecekler. Açıkçası ben beklemedeyim, 18NOK görünce çıkacağım. YTD.
Selçuk Kılıç
Selçuk Kılıç 05.09.2021 4:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu hisse senedi özeti şu.... Ne istersin bacindan .. bacın ölür açından ..
margin call
margin call 04.09.2021 19:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
nihayet 40 uçak ayni anda havada, hayirli olsun.
margin call
margin call 04.09.2021 19:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
🚀🚀🚀🚀🚀
Banlasanızda Ben ölmem
Banlasanızda Ben ölmem 02.09.2021 21:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu hisseyi nasıl alacağız arkadaşlar bankayı aradım Türkiye finans en az 10 bin dolarıniz olması lazım yabanci hissede işlem yapabilmek için diyor
Hamdi Sayın
Hamdi Sayın 02.09.2021 21:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İşcep üzerinden alabilirsiniz.
Carlos Alanya
Carlos Alanya 02.09.2021 14:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugun norvec fonu nas aldı. Arti nas kendisi satış yaptı. Lakin bütün satışları karsiladi
Ahmet utuş
Ahmet utuş 02.09.2021 11:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İşlem hacmi niye böyle. Artışı engellemek için satış mı yaptırıldı. Bilgisi olan var mı
Selçuk Kılıç
Selçuk Kılıç 30.08.2021 17:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele