Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

MMC Sanayi ve Ticari Yatırımlar A.Ş. (MMCAS)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
5,900 +0,140    +2,43%
19/10 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 14.351
  • Alış/Satış: 5,800 / 5,900
  • Gün Aralığı: 5,800 - 5,900
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREGNTR00011 
Mmc San. Ve Ticari Yat. A.Ş. 5,900 +0,140 +2,43%
TTM = Son Oniki Ay
MRQ = Son Çeyrek

MMCAS Gelir Tablosu

Brüt Marj TTM 28,28%
Faaliyet Marjı TTM -0,87%
Net Kar Marjı TTM 1,66%
Yatırım Getirisi TTM 33,62%
 Toplam Gelir  Net Kâr
Dönem Sonu: 30.06.2021 31.03.2021 31.12.2020 30.09.2020
Toplam Gelir 5,35 6,25 7,69 3,81
Brüt Kâr 0,89 2,32 2,77 0,55
Faaliyet Gelirleri -0,24 -0,11 0,16 -0,01
Net Kâr 0,43 -0,46 -0,27 0,02

MMCAS Bilanço Tablosu

Likidite Oranı MRQ -
Cari Oran MRQ 1,44
Uzun Dönem Borç/Varlık MRQ 0%
Toplam Borç/Varlık MRQ 2,42%
 Toplam Aktifler  Toplam Yükümlülükler
Dönem Sonu: 30.06.2021 31.03.2021 31.12.2020 30.09.2020
Toplam Aktifler 17,05 17,04 18,33 17,54
Toplam Yükümlülükler 16,19 16,61 17,44 16,37
Toplam Özkaynak 0,86 0,43 0,88 1,17

MMCAS Nakit Akışı Tablosu

Nakit Akışı/Hisse TTM 0,03
Gelir/Hisse TTM 1,73
İşletme Faaliyetleri Nakit Akışı  -2,64%
 Nakit  Net Nakit Değişimi
Dönem Sonu: 30.06.2021 31.03.2021 31.12.2020 30.09.2020
Dönem Uzunluğu: 6 Ay 3 Ay 12 Ay 9 Ay
İşletme Faaliyetlerinden Gelen Nakit -0,23 -0,27 0,46 1,04
Yatırım Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -0 -0 -0,06 -0,04
Finansman Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -0,03 -0,01 -0,1 -0,08
Net Nakit Değişimi -0,26 -0,29 0,31 0,91
* Milyon Bazında TRY (Hisse öğeleri başına hariç)
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

MMCAS Tartışmaları

MMC Sanayi ve Ticari Yatırımlar A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Berkau YILDIZ
Berkau YILDIZ 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ustadlarimizdan P0YRAZ Trader geri dondu yapmis oldugu islerin arkasinda olan tek Ustadimiz kazandirmaya devam ediyor. P0YRAZ trader alemde tek adam ( P0YRAZ Trader )
Avod Sonçare
Avod Sonçare 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Galiba azaltacağım biraz
HASAN KURU
HASAN KURU 3 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
163468538451150.jpg
Böylesine Dost ve mert biri görmedim bu alemde sizlerle paylaştım çünkü sizde görün istedim başka yere bakmam
Mustafa Bozkurt
Mustafa Bozkurt 3 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ustadlarimizdan P0YRAZ Trader geri dondu yapmis oldugu islerin arkasinda olan tek Ustadimiz kazandirmaya devam ediyor. P0YRAZ trader alemde tek adam ( P0YRAZ Trader )
Fernando Muslera
Fernando Muslera 4 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Milyonları kazandırannn adam ömer güleryüz(imkb) faceden herkes bu adamı eklesin Milyon kazançları resimlemiş üstadların üstadı 1 dakika profilene girin bakın anlayacaksınız.
sevda yılmaz
sevda35 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
https://t.me/VizyonYatirimHolding
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 12 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugün pay alımı yapılacaktı hani nerede kap nerede şeffaflık. Buda mı yalandı sayın yönetimmmm
Dursun Servet
Dursun Servet 19.10.2021 2:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Avod Sonçare
Avod Sonçare 18.10.2021 16:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Deh mk atı
ahmet demir
ahmet demir 16.10.2021 22:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yasin kaya, meryem çelik, yasemin ünal, merve taş, hacer özkan bu arkadaşlar hepsi tesadüf hesaplarını bugün açmış ve gelmişler ilk ve tek yorumlarını burdan açmışlar. bu arkadaşları araştırdın hepsi aynı IP adresinden aynı bilgisayardan hesap açmışlar hepsi aynı kişi eğer inkar ederlerse İSİM SOYİSMİNİ açıklarım. Git kumda oyna kardeşim.
Önceki cevapları göster (5)
ahmet demir
ahmet demir 16.10.2021 22:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mesaj yerine varıyor sen merak etme. isterlerse silsinler. hepsinin kaydı alınıyor.
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 16.10.2021 22:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ahmet demir Öğrendiklerini paylasicaktin dün noldu
ahmet demir
ahmet demir 16.10.2021 22:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zamanı gelince
ahmet demir
ahmet demir 16.10.2021 22:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ky nin canını yakarlarsa canları yanar.
Remzi Kocabıyık
Remzi Kocabıyık 16.10.2021 22:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ahmet demir geçen araştırıyordunuz siz firmayı , ne oldu o iş ? Haber vericektinix sanırım bizlere de
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunlar 15.11 2021 de 1 milyon tl yi nasıl ödeyecekler. kasa tam takır kuru bakır.
Ramazan Atmaca
Ramazan Atmaca 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kar diycekler....
Ramazan Atmaca
Ramazan Atmaca 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bir senaryo var. Ya cok iyi yada cok kötü. Bu kagıt adamı ya batırır yada zengin eder.... Ortası yok
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zannetmem karı nerden yapmışlar? o zamana kadar sermaye artısı onaylanmazsa hisse alımı da hikaye olabilir. dikkatli olmakta fayda var.
ozgur baba
ozgur baba 14.10.2021 22:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bilin bakalım bültende çıktık mı😡😡😡yeter yaaa
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 22:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
oysaki çok umitliydik ;)
Ramazan Atmaca
Ramazan Atmaca 14.10.2021 18:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
5.70 e yukarı giderken 20 k işlem oldu 17.55 seansında 7 k işlem daha oldu. Ama bi 7 k bekleyen vardı. Sonrası ufak bir düşüş...
ByFenDy OE
ByFenDy 14.10.2021 18:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eywallah ramazancım
Niyazi Atar
Niyazi Atar 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulen tahtacı bozuntusu bu haber baska hısse olsaydı kim bılır kac tavan cekerdi senın beceriksizlıgın ...........
Önceki cevapları göster (5)
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
avod alem adamsın ya hahahhaha valla güldürdün beni avod harbi adamsın eyvallah ;))
Avod Sonçare
Avod Sonçare 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ahmet Sert eyvallah dostum da ne oldu ki
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kaça gideceğine karar veremedin ona güldüm
Avod Sonçare
Avod Sonçare 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ahmet Sert bizim ki makara gerçekten pek bir fikrim yok ama eski zirvesini görmesi için sence de yeteri kadar zaman geçmedi mi ?
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gecmedi dostum geçti aslında ama bunlar o.c işi senden benden iyi biliyor bak bugün ne yaptı ufaktan yükseltti kap haberine göre verdi çekti assa bunların abileri olmasa böyle das sak gecemezler istese anında çıkar sermaye arttırımı bekliyorlar beklicekte dicem ytd değil bana kulak asma bazı arkadaşlar bozuluyor sen unutuyor gibi davran kağıdı
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
biraz şirketi araştırdım tahsisli sermaye artışı var spk onayında bekliyor. bu çok güzel bişey sermayenin neredeyse 3 katı para girecek demektir, umarım bu parayı güzel kullanırlar. az bişey alıp kenarda unutmakta fayda var diye düşünüyorum. sizde kaç lot almalıyım
Avod Sonçare
Avod Sonçare 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
100 k :)
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaslar ben anlamıyorum bu k lardan lütfen açık yazarmısnız. açıkcası bu potansiyelli bir şirketi kaçırmak istemem.
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne kadar paran varsa tavandan emir gir alırsın dostum
Remzi Kocabıyık
Remzi Kocabıyık 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Spek olabilme ve bizimle dalga geçme ihtimalin bir hayli yüksek . Spekmetre alarm veriyor şu an .:)
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar spek ne demek? borsaya yeni girdim kusura bakmayın.hisse çok az hareket ediyor sebebi ne hep aynı fiyatı gösteriyor.
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 8:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
https://www.find.com.tr/Company/bestfruttatarimgidasanayiveticaretlimitedsirketi
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 8:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Keçi pisliğinden yarasa kanadına kadar her şeyi üretebilecek bir şirketimiz oldu artık... :)))
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 7:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Adamlar gece yarısı kap gönderiyor... :))) Şıh uyur Düşman uyumaz...
Şıh Efendi
Şıh Efendi 14.10.2021 7:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
haftaya umutluyum ben. bu umutsuzluk pompasiyla gelenler hayrına gelmedi zahir:)
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 7:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugün tavan kapatırsa şaşırma mübareğim... Ne de olsa dün destek attım... Destek attığım hangi hisse yukarı dönmedi ki... :)))
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
2023 e kadar hedefine Mike Mike gelecek başka yolu yok bekliyoruz emmi dewam ;))
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
milletle das sak geçen sözde ky Ler akıllı olun millet buraya emeğini bağlamış adam bı seneden fazladır burda senin gibilerin lafına itibar etmez satmazz ben mesela satmam alırken zaten sıkıntılı kağıt diye alıyor millet ben iyi yerinde aldım ama beklediğim yer çok uzsk değil hatırı sayılır lot satanı miksinler net
Ahmet Dönmez
Ahmet Dönmez 13.10.2021 20:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şuan farkettim de gerçekten acınacak durumdaymisim. Millet kan agliyormus bizde bekliyoruz bir senedir hayallerimiz tutacak diye. Teknik bilgi öğrendiğime eğitimler alıp kitaplar okumama lanet okutan kagitsin. Keşke öğrenmeyip sağdan soldan duyumlarla kağıt alsaydim da sana denk gelmeseydim. Seni benim önüme düşüren filtreye ....
Ahmet Dönmez
Ahmet Dönmez 13.10.2021 20:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yaklaşık bir yıldır mmcas dayım sessiz sessiz her platformda takip ediyorum. Yatırımcısını intihara sürükleyecek tek kağıt bu kaldı. Sebebim olacaksınız. Zulabidin bey duyun artık sesimizi. Teknik olarak roketlemesi gerekmiyor mu butun şartlar elverisliyse nedir bu mahkemelerin bitmemesi. Tahtacinin mi oyunu yoksa şirket mi battı haberimiz yok.
seyit ali hudayberdi
seyit ali hudayberdi 13.10.2021 20:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şirket batsa yatırım mı yaparlar ? Tahsislideki pasta büyük filler paylaşamıyorlar.
seyit ali hudayberdi
seyit ali hudayberdi 13.10.2021 20:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sırası gelecek inşallah merite bakın bekletti beklletti ve roket
Şıh Efendi
Şıh Efendi 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:)) yarın onay geliyor sanırım:)
Önceki cevapları göster (3)
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
unutacağım miktarı bağladım kardeş ben alırken 2-3 sene diye girdim tek buraya bel bağlamadimki şuan satsam beni tatmin eder emin ol sen çok anla ben unuttum sayıyorum sıkıntım yok herzaman diyorum herseyinle buraya bel bağlama tabi benim düşüncem bu sana saygı duyarım ben sat demiyorum ki sadece fazla ümitlenme üzülürsün ben kimseyi kışkırtmak için yazmam yazmadimda kimsenin vebaline girmem günahtır
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kesin konuşuyorsun alma bekleme heweslnme die ama Bi ara hedefini 150 180 demiştin varsa Bi kaynağın konuş yoksa söylediklerin algı oluyor
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
benim beklentim dedim duyum demedim yatırım tavsiyesi değil şahsıma özel beklenti çarpıtma istersen alma dedim bı GAP boşluğu var assagi basicak benim fikrim sonrası ni bilemem beklicez ;)
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bende o seviyeye gelse ekleme yapicam bekliyorum Okan bey sen bildigini yap ben ytd diyim sana anla inşallah çıkarda herkez sevinir temennim o yönde bayım ;))
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ayni fikirdeyim söylemek istediklerimi soyledin dedin. ben bu kağıdın şimdiye 17-18 bandında gezmesi 12-13 lerden 27-32 arasında tutunması gerek dedim ama beklentim de o yöndeydi olmadı ha olmayacak anlamında değil süreç uzadı bende bu sürece zaten hazırlıklı girdim unuttum bekliyorum elindekini şimdi vermem zaten verirsem emeğime yazık etmiş olurum o yüzden senin 1 in 1000 olsun kardeş gözü olanın gözüne daha ne diyim sana sağlıkli ol Allah esirgesin selametle..
Yetkili Abi
Yetkili Abi 13.10.2021 20:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar zaten aklı olan bu şirkete yatırım yaparken 40 kere düşünür. tüm dünya borsalarının durumu ortada. stagflasyon konuşuluyor. tabi bu arada genel bistin durumu ortada. millet PETKİM THY almaya korkuyor. Kim yakın izleme pazarında olan hisse ve şirket sahiplerinin SPK'nın ceza verdikleri arasında olan, internet sitesinde hiçbir kurumsallık bulunmayan,güven vermeyen bir hisseyi alır. hiç olmadı yatırımcıları düşündürmek. ama gönlüm 20-30 bandına gitmesi ve burda 1.5 yıldır bekleyen kıyısındaki parayla bu insanlara güvenip hiç olmadı bir gelir etmeleri. gerçekleri söylemek acıtır kusura bakmayın ama umut etmeden de yaşanmaz. üzüldüğüm tek şey buradaki insanlar ne sıkıntılar çekerken birileri bir plan yapıyor. ekonomik olarak bu kadar kötü olan bir ülkede birilerinin 3 kuruşuna çökme emelleri var. umarım ki bu şirketteki insanlar hem şirketlerinin hem yatırımcılarının iyiliğini düşünüyordur. Hülasa Hakkımızda hayırlısı olsun .
Kara Boğa
Kara Boğa 13.10.2021 20:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
BIST kaç kere rallilemiş şu hissedeki bir yıllık sürede. Alıp götürsen hayalin ötesinde yerlere gidecek. Alıp götürmeyi geçtim salsan zaten gidecek. Buna rağmen kağıt boğulup ky meze ediliyor. Çünkü bir ileri bir geri yapıp para kazanmak daha kolay. Ki dolar bazında bakarsak 1 ileri 10 geri. BIST çakılınca kime satacan çok merak ediyordum ki bu son kaplarla vs olta atılmış. ytd
Şıh Efendi
Şıh Efendi 13.10.2021 19:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele