Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

MMC Sanayi ve Ticari Yatırımlar A.Ş. (MMCAS)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
5,720 +0,070    +1,24%
15/10 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 11.379
  • Alış/Satış: 5,650 / 5,720
  • Gün Aralığı: 5,650 - 5,730
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREGNTR00011 
Mmc San. Ve Ticari Yat. A.Ş. 5,720 +0,070 +1,24%
Veri mevcut değil

Teknik Analiz

Özet:Al
Hareketli Ortalama:NötrAl (6)Sat (6)
Teknik İndikatörleri:Güçlü AlAl (7)Sat (2)

Son Görüşler

Ayı PazarıBoğa Pazarı
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

MMCAS Tartışmaları

MMC Sanayi ve Ticari Yatırımlar A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
SAMET MERT
SAMET MERT 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
163442039064124.jpg
Selamlar Nedenmi Burası
ahmet demir
ahmet demir 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yasin kaya, meryem çelik, yasemin ünal, merve taş, hacer özkan bu arkadaşlar hepsi tesadüf hesaplarını bugün açmış ve gelmişler ilk ve tek yorumlarını burdan açmışlar. bu arkadaşları araştırdın hepsi aynı IP adresinden aynı bilgisayardan hesap açmışlar hepsi aynı kişi eğer inkar ederlerse İSİM SOYİSMİNİ açıklarım. Git kumda oyna kardeşim.
Önceki cevapları göster (4)
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ahmet demir Burdaki yazdıkların silinir telgrmmma gel
ahmet demir
ahmet demir 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mesaj yerine varıyor sen merak etme. isterlerse silsinler. hepsinin kaydı alınıyor.
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ahmet demir Öğrendiklerini paylasicaktin dün noldu
ahmet demir
ahmet demir 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zamanı gelince
ahmet demir
ahmet demir 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ky nin canını yakarlarsa canları yanar.
Meryem ÇELİK
Meryem ÇELİK 16 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Malımıza sahip çıkalım.
Hacer ÖZCAN
Hacer ÖZCAN 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kimler var eskilerden
Yuksel Aydın
Yuksel Aydın 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yatırım holdıng olacaksa vardır bıldıklerı hesap kıtapları
Yuksel Aydın
Yuksel Aydın 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kasanın tam takır oldugunu nerden bılıyonuz ımanla paranın kımde oldugu bılınmez
ahmet demir
ahmet demir 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bilonçoya bak 100 kasa 102 bankalar hesaplarına bak ,kar falan yok şirketde. bilanço bitik, anca tahsisli sermaye artışı yapıp ceplerinden koyacaklar parayı oda ceplerinde para varsa. bu iş bu kadar uzadıysa kesin bir çapanoğlu var. açılan davayı inceledim öd-nemli bi dava değil laf olsun diye açılmış sanki. dikkatli olmakta fayda var. bilgisi olan yazsın bizde bilgilenelim firmanın internet adresi bile yok. şirket varmı ortada oda muamma.
Nihat Aykan
Nihat Aykan 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Para coinlerde arkadaşlar dünyanın en büyük borsası binancede tüm coinler var ve en güvenilir olanıdır. Dünyanın tamamı binance kullanır. Bu haftaya özel komisyon indirimli olarak bu linkten www.biinannce.com hesap açabilirsiniz. Komisyon indirimi için referans olarak FN0TFZ5O girerseniz ödüllerde alırsınız www.biinannce.com
Kadriye IŞIK
Kadriye IŞIK 20 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yanıyoruz
Hava YILMAZ
Hava YILMAZ 16.10.2021 4:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Seviyorum bunu ya
Ayşe ÇAKIR
Ayşe ÇAKIR 16.10.2021 4:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
5.720 üstü kapatır mı sizce?
Adem TEKİN
Adem TEKİN 16.10.2021 3:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eski çamlar bardak olmuş
Ali ÖZKAN
Ali ÖZKAN 16.10.2021 2:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu hafta için ne düşünüyorsunuz?
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunlar 15.11 2021 de 1 milyon tl yi nasıl ödeyecekler. kasa tam takır kuru bakır.
Ramazan Atmaca
Ramazan Atmaca 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kar diycekler....
Ramazan Atmaca
Ramazan Atmaca 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bir senaryo var. Ya cok iyi yada cok kötü. Bu kagıt adamı ya batırır yada zengin eder.... Ortası yok
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 22:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zannetmem karı nerden yapmışlar? o zamana kadar sermaye artısı onaylanmazsa hisse alımı da hikaye olabilir. dikkatli olmakta fayda var.
ozgur baba
ozgur baba 14.10.2021 22:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bilin bakalım bültende çıktık mı😡😡😡yeter yaaa
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 22:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
oysaki çok umitliydik ;)
Ramazan Atmaca
Ramazan Atmaca 14.10.2021 18:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
5.70 e yukarı giderken 20 k işlem oldu 17.55 seansında 7 k işlem daha oldu. Ama bi 7 k bekleyen vardı. Sonrası ufak bir düşüş...
ByFenDy OE
ByFenDy 14.10.2021 18:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eywallah ramazancım
Niyazi Atar
Niyazi Atar 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulen tahtacı bozuntusu bu haber baska hısse olsaydı kim bılır kac tavan cekerdi senın beceriksizlıgın ...........
Önceki cevapları göster (5)
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
avod alem adamsın ya hahahhaha valla güldürdün beni avod harbi adamsın eyvallah ;))
Avod Sonçare
Avod Sonçare 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ahmet Sert eyvallah dostum da ne oldu ki
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kaça gideceğine karar veremedin ona güldüm
Avod Sonçare
Avod Sonçare 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ahmet Sert bizim ki makara gerçekten pek bir fikrim yok ama eski zirvesini görmesi için sence de yeteri kadar zaman geçmedi mi ?
Ahmet Sert
Ahmet Sert 14.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gecmedi dostum geçti aslında ama bunlar o.c işi senden benden iyi biliyor bak bugün ne yaptı ufaktan yükseltti kap haberine göre verdi çekti assa bunların abileri olmasa böyle das sak gecemezler istese anında çıkar sermaye arttırımı bekliyorlar beklicekte dicem ytd değil bana kulak asma bazı arkadaşlar bozuluyor sen unutuyor gibi davran kağıdı
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
biraz şirketi araştırdım tahsisli sermaye artışı var spk onayında bekliyor. bu çok güzel bişey sermayenin neredeyse 3 katı para girecek demektir, umarım bu parayı güzel kullanırlar. az bişey alıp kenarda unutmakta fayda var diye düşünüyorum. sizde kaç lot almalıyım
Avod Sonçare
Avod Sonçare 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
100 k :)
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaslar ben anlamıyorum bu k lardan lütfen açık yazarmısnız. açıkcası bu potansiyelli bir şirketi kaçırmak istemem.
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne kadar paran varsa tavandan emir gir alırsın dostum
Remzi Kocabıyık
Remzi Kocabıyık 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Spek olabilme ve bizimle dalga geçme ihtimalin bir hayli yüksek . Spekmetre alarm veriyor şu an .:)
ahmet demir
ahmet demir 14.10.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar spek ne demek? borsaya yeni girdim kusura bakmayın.hisse çok az hareket ediyor sebebi ne hep aynı fiyatı gösteriyor.
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 8:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
https://www.find.com.tr/Company/bestfruttatarimgidasanayiveticaretlimitedsirketi
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 8:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Keçi pisliğinden yarasa kanadına kadar her şeyi üretebilecek bir şirketimiz oldu artık... :)))
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 7:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Adamlar gece yarısı kap gönderiyor... :))) Şıh uyur Düşman uyumaz...
Şıh Efendi
Şıh Efendi 14.10.2021 7:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
haftaya umutluyum ben. bu umutsuzluk pompasiyla gelenler hayrına gelmedi zahir:)
Zülfikar Arslan
Zülfikar Arslan 14.10.2021 7:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugün tavan kapatırsa şaşırma mübareğim... Ne de olsa dün destek attım... Destek attığım hangi hisse yukarı dönmedi ki... :)))
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
2023 e kadar hedefine Mike Mike gelecek başka yolu yok bekliyoruz emmi dewam ;))
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
milletle das sak geçen sözde ky Ler akıllı olun millet buraya emeğini bağlamış adam bı seneden fazladır burda senin gibilerin lafına itibar etmez satmazz ben mesela satmam alırken zaten sıkıntılı kağıt diye alıyor millet ben iyi yerinde aldım ama beklediğim yer çok uzsk değil hatırı sayılır lot satanı miksinler net
Ahmet Dönmez
Ahmet Dönmez 13.10.2021 20:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şuan farkettim de gerçekten acınacak durumdaymisim. Millet kan agliyormus bizde bekliyoruz bir senedir hayallerimiz tutacak diye. Teknik bilgi öğrendiğime eğitimler alıp kitaplar okumama lanet okutan kagitsin. Keşke öğrenmeyip sağdan soldan duyumlarla kağıt alsaydim da sana denk gelmeseydim. Seni benim önüme düşüren filtreye ....
Ahmet Dönmez
Ahmet Dönmez 13.10.2021 20:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yaklaşık bir yıldır mmcas dayım sessiz sessiz her platformda takip ediyorum. Yatırımcısını intihara sürükleyecek tek kağıt bu kaldı. Sebebim olacaksınız. Zulabidin bey duyun artık sesimizi. Teknik olarak roketlemesi gerekmiyor mu butun şartlar elverisliyse nedir bu mahkemelerin bitmemesi. Tahtacinin mi oyunu yoksa şirket mi battı haberimiz yok.
seyit ali hudayberdi
seyit ali hudayberdi 13.10.2021 20:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şirket batsa yatırım mı yaparlar ? Tahsislideki pasta büyük filler paylaşamıyorlar.
seyit ali hudayberdi
seyit ali hudayberdi 13.10.2021 20:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sırası gelecek inşallah merite bakın bekletti beklletti ve roket
Şıh Efendi
Şıh Efendi 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:)) yarın onay geliyor sanırım:)
Önceki cevapları göster (3)
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
unutacağım miktarı bağladım kardeş ben alırken 2-3 sene diye girdim tek buraya bel bağlamadimki şuan satsam beni tatmin eder emin ol sen çok anla ben unuttum sayıyorum sıkıntım yok herzaman diyorum herseyinle buraya bel bağlama tabi benim düşüncem bu sana saygı duyarım ben sat demiyorum ki sadece fazla ümitlenme üzülürsün ben kimseyi kışkırtmak için yazmam yazmadimda kimsenin vebaline girmem günahtır
Okan Emine Efe
Okan Emine Efe 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kesin konuşuyorsun alma bekleme heweslnme die ama Bi ara hedefini 150 180 demiştin varsa Bi kaynağın konuş yoksa söylediklerin algı oluyor
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
benim beklentim dedim duyum demedim yatırım tavsiyesi değil şahsıma özel beklenti çarpıtma istersen alma dedim bı GAP boşluğu var assagi basicak benim fikrim sonrası ni bilemem beklicez ;)
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bende o seviyeye gelse ekleme yapicam bekliyorum Okan bey sen bildigini yap ben ytd diyim sana anla inşallah çıkarda herkez sevinir temennim o yönde bayım ;))
Ahmet Sert
Ahmet Sert 13.10.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ayni fikirdeyim söylemek istediklerimi soyledin dedin. ben bu kağıdın şimdiye 17-18 bandında gezmesi 12-13 lerden 27-32 arasında tutunması gerek dedim ama beklentim de o yöndeydi olmadı ha olmayacak anlamında değil süreç uzadı bende bu sürece zaten hazırlıklı girdim unuttum bekliyorum elindekini şimdi vermem zaten verirsem emeğime yazık etmiş olurum o yüzden senin 1 in 1000 olsun kardeş gözü olanın gözüne daha ne diyim sana sağlıkli ol Allah esirgesin selametle..
Yetkili Abi
Yetkili Abi 13.10.2021 20:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele