Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Golden Ocean Group Ltd (GOGL)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
104,25 -0,65    -0,62%
11:31:45 - Gerçek zamanlı Veriler. Döviz NOK ( Feragat )
  • Hacim: 113.273
  • Alış/Satış: 0,00 / 0,00
  • Gün Aralığı: 104,05 - 106,85
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Norveç
ISIN:  BMG396372051 
S/N:  20303010
Golden Ocean 104,25 -0,65 -0,62%
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

GOGL Tartışmaları

Golden Ocean hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Koray ömürlü
Koray ömürlü 29.07.2022 15:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bütün kağıtlar çıkmaya başladı bu hala dusecem diye uğraşıyor .iyi şirket dediler anlamadım bu işi?
Ali Rıza ŞAHİN
Ali Rıza ŞAHİN 05.07.2022 19:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadasler ben bu dususun uzun surecegin anca 1 seneye toparlayacgini dusunuyorum tabi ki ytd. dikkat etmek yarar var
Ali Rıza ŞAHİN
Ali Rıza ŞAHİN 05.07.2022 19:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sektor de nitelik calisan bulunamadigi soylentisi var hissenin oslo borsasindaki durumunu da bence bir takibe alin derim
gürcan çakır
gürcan çakır 04.07.2022 1:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu kadarda düşüş iyi olmadı ama işte temettü hatırına tutacağım seni
Erol Aktar
Erol Aktar 02.07.2022 13:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aslında düşmesi için bir neden yoktu .uzun vadede yine de kar bırakır
Volkan Kurt
Volkan Kurt 01.07.2022 18:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gemi mi battı ne oldu ? Temettü verdiğin sürece istersen eksiye gitsin hiç problem değil.
nevzat kaptan
nevzat kaptan 01.07.2022 11:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bence iyi olacak şirket. tabii uzun vade için. 2022 borçları yokmuş. sunumda temettü öncelikli diyor. sektörden de çok iyi büyük olduğu söylendi. sektör resesyon ile dursa da uzun vadede umarım iyi olur. zaten ytd. o bariz:)
gürcan çakır
gürcan çakır 01.07.2022 8:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Temettü için aldık bakalım sonu ne olur
nevzat kaptan
nevzat kaptan 01.07.2022 8:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bence iyi olacak. tabii uzun vade için. 2022 borçları yokmuş. sunumda temettü öncelikli diyor. sektörden de çok iyi büyük olduğu söylendi. sektör resesyon ile dursa da uzun vadede umarım iyi olur. zaten ytd. o bariz:)
nevzat kaptan
nevzat kaptan 20.06.2022 10:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şirket çok büyük bir firma imiş, sektörel olarak, işin içinden bilgi almaya çalıştım.
nevzat kaptan
nevzat kaptan 20.06.2022 10:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben de temettü için, uzun vade için biriktirmeye başladım. uygun bir şirket mi? herkes öyle der az kar gördü mü satar, ben öyle yapmıyorum onu da belirteyim:)
Gökhan Karabulut
Gökhan Karabulut 04.05.2022 19:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele