Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

İhlas Yayın Holding A.Ş. (IHYAY)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
0,730 +0,010    +1,39%
03/12 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 8.563.961
  • Alış/Satış: 0,730 / 0,740
  • Gün Aralığı: 0,710 - 0,740
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREIHYA00015 
İhlas Yayın 0,730 +0,010 +1,39%
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

IHYAY Tartışmaları

İhlas Yayın Holding A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Murat Gülmez
Murat Gülmez 12 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
FAİZ SEBEB ENFLASYON SONUÇ DİYE DİYE BATACAZ.. ( FAİZ SEBEBSE FAİZİ SIFIRLAYALIM ENFLASYONUN DÜŞMESİNE BAKALIM NE OLACAK DÜŞECEK Mİ )
Kerim Kerim
Kerim Kerim 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hirsizlik
Sinan Dd
Sinan Dd 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yatirimci ikiskilerine sirketin batip batmadigini soran mail attim zahmet edip cevap bile yazmamislar. aqlarim
Kadri Kopsi
Kadri Kopsi 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunlar gerçekten insan deyil hayvan dicem hayvana hakaret olur bu kadar nalet olunurmu ya 15 aydır 1.40 lardan buraya düşürürde burda dururmu bı kağıt kapatın firmayı bizde kurtulak böyle Müslümanım diyen insanlara nalet olsun
caha caha
caha caha 03.12.2021 10:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Adi köpek çık
Halil Hakan
Halil Hakan 03.12.2021 6:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsa her gün tarihi rekor kırar da 5 ihlas hisseleri 1 tl bile yok koca holding 0.59 kuruş spk ve akp görmiyorum duymamışım. mco paramızla İstanbul'da binlerce apartmanlar yaparken bizde bir yıl'a aşkın kaptırdığımız paranın bir kısmını kurtarma derdindeyiz bu yüksek enfeksiyon'da para pul oldu gitti . ne mutlu yatırımını altın ve döviz'e yatırmışlara
Cahit Enes
Cahit Enes 02.12.2021 19:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Takas değişmiş ! 54 mil lot ziraatten oyak geçmiş el değiştirmiş ….
Halil Hakan
Halil Hakan 02.12.2021 19:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mco bizden aldığı paralar bir cepten öteki cebe aktarma
Elif AKSOY
Elif AKSOY 02.12.2021 17:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kimler var eskilerden
caha caha
caha caha 02.12.2021 17:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu ihlassızlar a ne hakaret adilse
yanlınz kurt kızılelma
yanlınz kurt kızılelma 02.12.2021 14:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tayyibe güvenen ya parsından olur ya yuvasından
yanlınz kurt kızılelma
yanlınz kurt kızılelma 02.12.2021 14:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunlar sahte müslümanlar bunlar namussuz yatırımcıyı batıran alçaklar ne ölüsü ne dirisi kalmış edilmetik küfür beddua kalmamış onursuz gurursuza ne kadar küfür edersen mutlu olur işte bu da onlardan
KÜKREYEN BOĞA
KÜKREYENBOĞA 02.12.2021 9:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ERDOĞAN NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR...?Küresel sermayenin sömürü sistemi:Borç verir yüksek faiz alır. Tüm gelişmemiş veya gelişmekte olan ülkelerin sömürü metodu budur.. Çünkü bu ülkeler yatırım ve borca muhtaçtır.. herhangi bir ülke bu denklemi bozmak isterse, doların uluslararası rezerv para olması avantajını kullanarak, hassas ekonomileri kur ve faiz sarmalında çökertmeye ve devlet yönetimlerini istediklerini yapmaya zorlar..Bu şu demektir... Bu sömürü sistemi içinde kalacaksın, halkın çalışacak, sen vergi toplayacaksin ve bana yüksek faiz olarak vereceksin.. Böylece tüm ülkelerin kaynakları kazançları sessiz sedasız gitmesi gereken adreslere gider. Burada merkez bankasınin pozisyonu kritiktir.. Eğer merkez bankaları sisteme ülke lehine müdahale ederse, yani devlete ve ülke çıkarlarına bağlı hareket ederse sistemi çalıştırmak zorlaşır..Bu nedenle merkez bankalarının tamamen devletten azade ve bağımsız olması ve kurulan sisteme göre çalışması gerekir. Yoksa, küresel sömürü sistemi zarar görür.. ülkemizdeki merkez bankasının bağımsızlığı yaygarası bunun içindir. Tabiki merkez bankalarının bu tür kritik saldırılarda deposundan doların artışı saldırısını engellemek için piyasaya dolar sürmesi ve ekonomik faaliyetlerin zarar görmemesi için dolar kurunu dengede tutması gerekiyor. Depoda dolar yoksa bunu yapmak zorlaşır.. Küresel sömürü baronları bunu bildikleri için ülkede piyasada bulunan sıcak nakit dolarları hemen ülke dışına çekerler ve devletleri iktidarları çaresiz bırakırlar ki, halkın desteğini kaybeden Iktidar düşer... Yerine kim gelir? Tabiki onların istediği gibi hareket edecek olanlar gelir..ŞU ANDA DEVLETIMIZ NE YAPIYOR ?KÜRESEL SÖMÜRÜ DÜZENINE DUR DIYOR..NEYE IHTIYACI VAR IÇERIDE TEK YUMRUK DESTEGE...O ZAMAN KÜRESEL SÖMÜRÜ BARONLARI NE YAPACAK?IÇERIYI KARIŞTIRACAK, MILLETI SOKAĞA VE ÇATIŞMAYA PROVAKASYON YAPACAK...KIMINLE YAPACAK?IÇERIDEKI MAŞALARI ELIYLE..ONLAR, BU MAŞALAR KIM??????????????????
Halil Hakan
Halil Hakan 02.12.2021 9:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu kadar şeytanlığa kafa yorarsın birazda vijdana kafa yor ülke sikilmiş ihlas yatırımcısı gibi
Nejat Aydın
Nejat Aydın 01.12.2021 23:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulen öt veren kağıt senin soyunu sopunu karını kızını bacını becereyim nerden bulaştım bu hisseye
Can Kral
Can Kral 01.12.2021 21:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kuruşluk hisse mi olur, patron görmüyor mu durumu? 1 tl altındaki şirketleri abd'de olduğu gibi kotadan çıkarmak lazım. Belki o zaman bu soygunlar biter.
Kerim Kerim
Kerim Kerim 01.12.2021 18:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
düzenbazlık
özcan arslan
özcan arslan 01.12.2021 14:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Süzme oç seni hırsıııızzzz it müco yıllarca milleti söğüşledin başımızdakiyle beraber imkanım olsa seni doğduğun yere geri sokarım
Ali Yorulmaz
Ali Yorulmaz 01.12.2021 11:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunlar soyguncu ne iş yaptılar ise insanları soymuştur bu yah,,, u,,, lr,
Hasan IŞIK
Hasan IŞIK 01.12.2021 10:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hadi canım ya
özcan arslan
özcan arslan 01.12.2021 10:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Oorrrrssssppppuuuuu çççooocccıuuuu
yanlınz kurt kızılelma
yanlınz kurt kızılelma 01.12.2021 10:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kadıklımı kadıksızmı
Uzun Vadeci
Uzun Vadeci 30.11.2021 23:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolar bazlı battın spek zaten enflasyon o bu şu derken s.ctin şuanda bedava şirketin hissesini bu fiyattan alıp hurdaciya kilo fiyatına verseler yüzde yüz kar yazar senin bey.nini s.kum nasıl beyin varmış sende
brs Baki
brs Baki 30.11.2021 21:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Keşke SONME alsaydım. Akın Acar alın sabredin dedi bugün tavanlara başladığını ilan etti. Bizde burda sabır taşına döndük
Kerim Kerim
Kerim Kerim 30.11.2021 18:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
olanlar zaten yanmış. çikamaz. fakat yeni gelecek olanlara yanarim da yanarim. lütfen dürüst iş yapan şirketlere yatirim yapın. masa sandalyeden uzak durun
Uzun Vadeci
Uzun Vadeci 30.11.2021 13:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolar bazlı bakınca enflasyona spek düşürürse kendi batar bize bisey olmaz bu saatten sonra
Firat Firat
Firat Firat 30.11.2021 13:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ihlas pismanliktir
Murat Akalın
Murat Akalın 30.11.2021 11:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele