Inveo Yatirim Holding AS (INVEO)

İstanbul
94,750
-0,750(-0,79%)
  • Hacim:
    227.361
  • Alış/Satış:
    94,750/94,800
  • Gün Aralığı:
    94,000 - 98,400
  • Tür:Hisse senedi
  • Piyasa:Türkiye
  • ISIN:TRAGDKYO91Q1

INVEO Tartışmaları

Inveo Yatirim Holding AS ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

Tüm tartışmalar

(105610)
  • Bi haber olur en son ben duyarım bu tüm hayatımda böyle nedense
    0
    • Tüm hikayeler yazıldı çizildi mi yahu.
      0
      • İnce Mehmet dostum herşey oldu bitti diyosun ha.
        0
        • ben hafta sonu çizdik böldük dedim,asıl gerçek hikaye yarın başlıyor
          0
      • beklentiler hakkında ne düşünüyorsunuz da.
        0
        • çok değişik yorumlar oldu 50 düşecek olanda var 1000 tl ye çıkacak diyendeoldu.ben orta vadede 300bekliyorum ytd
          0
      • Hissedar arkadaşlar şirket banka kuruluşu onaylandı forumda yaprak kıpırdamıyor. İyimisiniz sizler merak ettim hani.
        0
        • üçgüdür hisseyi beklediğimiz yere götürüp böldük sattk herkes karda mutlu sen geç kaldın kardeş
          0
      • beklenti alinir gerçekleşince satilir
        2
        • Doğru dyosun bu altın kural ama bu hisse için geçerli değil. Zaten %50 aşağıda.
          1
        • doğru söylüyorsun sen 20 tlye düşünce al 200 e gidince satarsın hiç zararın olmaz
          0
      • Bu hafta bölünme de olursa bal kaymak olur vallahi.
        0
        • iyide neree kadar 300-500-700... nereye kadar yürürr önemli olan o
          0
        • Karseş bu iş önce beklentiler sonra bilanço ile olur. Bilançolar iyi gelirse zaten tutulmaz bu hisse bea.
          0
        • ben de tutulsun istemiyorum zaten
          0
      • https://www.finansgundem.com/haber/inveo-yatirim-bankasina-bddk-onayi/1604403
        0
        • Arkadaşlar banka kuruluşu onaylandımı . Kaynak nedir bilisi olanlar yazıversin. Şimdiden teşekkürler.
          0
          • foruma girmedim bir süre. hayırlı uğurlu olsun hepimize.
            0
          • varan 2 nedir
            0
          • bölünme tabii ki
            0
        • Arkadaş uçacak kaçacağı bırakın. Önemli olan bu hisse ilerde yatırım bankası kurduğunda hisse nerde olacak ona bakin.
          0
          • Senin dediğini hiç kimse bilemez
            0
          • Allahtan bölünme ve yatırım bankası işi var onlar büyük beklenti bu zamanda.
            0
        • Arkadaşlar hissemizin ***dd 3,25 F/K 6,74 hisse piyasa değerinin3,25 katından işlem görüyor. Çok pahalı değil çok ucuz da değil. 2 çeyrek zarar bütün büyük oyuncuları korkuttu . bu bilanço çok önemli kötü gelirse vay halimize derim dostlar.
          7
          • Ne zararı 268 milyon TL kar açıkladı borcu yok kasada 87 milyon TL para var
            0
          • La makineci ne ayaksın kardes daha seans açılmamış vay halimize demeye başladın aq
            0
        • Asıl algıcılar hisseye talep az olsun ben alayım diyenlerdir.Açılis yüksek olacak bundan emin olun hisse 198 den 94 e düşmüş bunun neresi algı yapmak iki gündür burdasınız iki senelik laf ediyonuz kimse bizim kadar bu hisseyi tanıyamaz bilen bilir bizi.
          0
          • Kağıt uçacak kaçacak algıcıları dadanmış buraya. Ya kardeşim, milletin vebalini almayın. Olumsuz konusanlar nasıl algı yapıyorsa, siz de algı yapıyorsunuz. Hippieliğin luzumu yok kavas herifler sizi.
            2
            • Sabah 09.40 ta Kap gelir.Yarin kimse alamaz bundan şüphem yok.
              1
              • Fazla heycana kapilma derim zaten beklenen bir haberdi bu
                8
            • Selam hayırlı akşamlar arkadaşlar sizce bu haberden sonra hedef fiyatı kaç olarak görüyorsunuz
              0
              • Sefa kardeşim 8. 9 aydır burda zararla bekliyoruz banka haberini belli bir fiyattan buralara kadar düştü bu patronun da elindeki hisseleri 150 200 liraya da satacağını düşünmüyorum sizce bu resmi gazetede yayınlanan haberden sonra bir kartonsan gibi olma şansı varmıdır bilmiyorum kartonsanı takip ediyor musunuz bı kap haberinden sonra hisse aldı başını gitti yani bende şunu diyorum patron bu hisseyi yürütürmü sadece fikir alışverişi ve yorumları merak ediyorum
                1
              • Gedik yatırım hissesine olumlu yansır mı?
                0
              • aynı hareketleri yapar kadeş,bankanın %25 gediğin
                0
            • açılış tavan bekleyenler like
              6
              • Gedikte de inveoda da algı kasmışssın sürekli birader.. vebal alma
                4
              • hip ne vurkac seni
                0
            • Bora ak selam inveo için düşüncelerin nedir şuanki durumu için
              4
              • Tavan açması bence önemli 100 altı maliyeti olan sayısı az alım fırsatı verirse ilk harekette kar satışları gelir bence 120 üstü maliyeti olan ve bu kadar sabırla bekleyen adamlara ayıp eder 1/2 Tavan yapması lazım yeni girenlerin de maliyeti yüksek olsun ki hisse daha yukarı gitsin
                5
                • Arkadaşlar çok dilkat edin.. algıcılar arttı gibi ..
                  0
                  • Borsa tarihimizde banka kuran bir sirket varmı elinde olmayanların kıskançlık krizleri tutacak biz bekledik sizde bekleseydiniz
                    1
                    • Sanırım doğan holding katılım bankası onayı vardı
                      0
                    • dohol kurdu 2 den 4 olmuştu
                      0
                  • 20 bine yakın takipçisi ile borsanın en çok kazandıranıı ÖNDER KALENDER telegramda yazdığı her hissede tavan serisi yaptıran ÖNDER KALENDER telegrama girip aratın takip edin kendiniz görün
                    7
                    • alışları tavandan yazın
                      4
                      • Bu hisse zaten banka yatırım hedefini fiyatladı diyenler zavallılardır , acizlerdir çok açık ve net ,itibar etmeyiniz
                        4
                        • Size dislike atanlar da onların ta kendisididir
                          0
                      • Arkadaşlar ta vancı vurkacci çorbacılara itibar etmeyiniz. Önemli olan tavan açması değil banka onayını ne kadar gerçekçi fiyatlayacağı ve istikrarlı bir yükseliş yapmasıdır. Yoksa topacın tavan yapması zor birşey değil arada bir ta van yapıp indiriyor zaten. Gün sonu kapanışlara bakalım görelim.
                        0
                        • Arkadaşlar ta vancı vurkacci çorbacılara itibar etmeyiniz. Önemli olan tavan açması değil banka onayını ne kadar gerçeçi fiyatlayacağı ve istikrarlı bir yükseliş yapmasıdır. Yoksa topacın tavan yapması zor birşey değil arada bir yapıyor zaten.
                          0
                          Feragat: Fusion Media sitede yer alan bilgilerin gerçek zamanlı ya da isabetli olacağının mutlak olmadığını hatırlatır. Tüm borsa fiyatları, endeksler, vadeli işlemler, kripto paralar ve döviz fiyatları, borsalardan değil piyasa düzenleyicileri tarafından oluşturulur, bu sebeple fiyatlar isabetli olmayabilir ve gerçek piyasa fiyatlarından farklı olabilir, bu da buradaki fiyatların fikir verme amaçlı olduğunu ve ticari amaçlar için uygun olmadığını gösterir. Bu yüzden Fusion Media buradaki bilgileri kullanmanız sonucu oluşacak olası kayıplarınızdan ötürü sorumluluk taşımamaktadır.
                          Fusion Media, bu sitede yer alan herhangi bir bilgi, tablo veya alım/satım sinyali sonucu oluşan zararlarınızdan sorumlu değildir. Lütfen finansal piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilgi edininiz çünkü bu platform en riskli yatırım biçimlerinden birisidir.
                          İşbu sözleşmenin aslı İngilizcedir ve İngilizce ve Türkçe versiyonu arasında tutarsızlık olduğunda İngilizce versiyonu dikkate alınacaktır