Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Eminiş Ambalaj Sanayi ve Ticaret A.Ş. (EMNIS)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
19,000 -0,260    -1,35%
24/09 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 6.945
  • Alış/Satış: 18,910 / 19,000
  • Gün Aralığı: 18,500 - 19,220
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRAEMNIS91E1 
Eminiş Ambalaj 19,000 -0,260 -1,35%
EndüstriKonteyner ve Ambalaj
SektörHammadde
Çalışanlar

-

Hisse Tipi

ORD

EMİNİŞ AMBALAJ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, Türkiye merkezli bir metal ve plastik ambalaj şirketidir. Şirket boya, kimya ve gıda endüstrileri için metal ve plastik kaplar imal etmektedir. İki kategori içinde ürün sunmaktadır: Plastik ambalaj ve Metal ambalaj. Plastik ambalaj kategorisi içinde ince cidarlı yuvarlak ve köşeli kovalar ve endüstriyel kaplar sunmaktadır. Metal ambalaj kategorisinde yuvarlak, koni şeklinde ve köşeli kaplar sunmaktadır. Şirketin ürünleri boya, yapıştırıcı, yağlama yağı, kimyevi maddeler, dondurma, yoğurt, peynir, dondurulmuş gıda, bal, reçel, zeytin, fındıklı kakao kreması, şekerler, baharatlar, toz içecekler ve saç jölesi ve diğer kozmetik ürünlerin ambalajlarında kullanılmaktadır. Şirketin müşterileri arasında Bahçıvan, Yoğurt, Betek, Danone, Delta, Koska, Panda, Maxit, Standox, Yörsan, Polaron ve BP bulunmaktadır.

İrtibat Bilgisi

Telefon +90-262-7545238
Faks 262-7547206

Üst Düzey Yöneticiler

İsim Yaş B.Tarihi Başlık
Omer Ismet Uzunyol - - Chairperson
Muharrem Nazif Çavusoglu - - Independent Director
Necla Uzunyol - - Director
Mustafa Feridun Uzunyol - - Vice Chairperson
Kaplan Turgut Ersoy - - Independent Director
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

EMNIS Tartışmaları

Eminiş Ambalaj Sanayi ve Ticaret A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
yavuz inanç
yavuz inanç 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu hafta iyi olur inşallah temennimiz bu
Sami Güler
Sami Güler 13 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
20 bine yakın takipçisi ile borsanın en çok kazandıranıı ÖNDER KALENDER telegramda yazdığı her hissede tavan serisi yaptıran ÖNDER KALENDER telegrama girip aratın takip edin kendiniz görün
Sami Güler
Sami Güler 15 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
20 bine yakın takipçisi ile borsanın en çok kazandıranıı ÖNDER KALENDER telegramda yazdığı her hissede tavan serisi yaptıran ÖNDER KALENDER telegrama girip aratın takip edin kendiniz görün
Sami Güler
Sami Güler 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
20 bine yakın takipçisi ile borsanın en çok kazandıranıı ÖNDER KALENDER telegramda yazdığı her hissede tavan serisi yaptıran ÖNDER KALENDER telegrama girip aratın takip edin kendiniz görün
Yakup Varli
Yakup Varli 15 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yeterla
yavuz inanç
yavuz inanç 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
önder taderi de seni
Sami Güler
Sami Güler 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
20 bine yakın takipçisi ile borsanın en çok kazandıranıı ÖNDER KALENDER telegramda yazdığı her hissede tavan serisi yaptıran ÖNDER KALENDER telegrama girip aratın takip edin kendiniz görün
Mert Ceylan
Mert Ceylan 20 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu hisse pazar değişikliği yapacak mı arkadaşlar.Durumu iyi neden yipte
Himmet Sülüş
Himmet Sülüş 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
6 yıl sonra yapcak ortak konkordato sürecinde borcu erken bittirse o zmn geçer
Mert Ceylan
Mert Ceylan 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hocam kağıt şahane bana göre lakin yip giremem spk denen dolandırıcı kuruma güven yok
yavuz inanç
yavuz inanç 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mert Ceylan iyide niye geldin niye soruyon moral bozum ağır hakaret almak için mi?
Sami Güler
Sami Güler 26.09.2021 2:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
20 bine yakın takipçisi ile borsanın en çok kazandıranıı ÖNDER KALENDER telegramda yazdığı her hissede tavan serisi yaptıran ÖNDER KALENDER telegrama girip aratın takip edin kendiniz görün
Sami Güler
Sami Güler 26.09.2021 1:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Borsanın en çok kazandıranı ÖNDER KALENDER telegramda yazdığı her hissede tavan serisi yaptıran ÖNDER KALENDER telegrama girip aratın takip edin. 20 bine yakın takipçisi ile borsanın en çok kazandıran kanalı
Yakup Varli
Yakup Varli 25.09.2021 12:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
satmiyorum.
Yakup Varli
Yakup Varli 25.09.2021 7:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsada tum hisseler eksi cogu ucuz dib taban fiyatta. bi ara yukselirler umuduyla aliyorum. hata mi ediyorum. bilmem ama kaybetsemde uzulmeyecegim parayla giriyorum. YTD.
yavuz inanç
yavuz inanç 24.09.2021 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Burda kağıdı olmayipta hisse düştüğünde moral bozmaya kim geliyorsa burda ki hissedarların hepsi ........... yapsın....
yavuz inanç
yavuz inanç 24.09.2021 22:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Umutlar haftaya bekliyoruz bekliyecegimbekletecekler ama sonunda verecekler iyi veya kötü azdan az çoktan çok gidermiş....
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 24.09.2021 21:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yatırımcının arkasında dur ve bir KAP haberi gönder. İnsanlar şirketine para yatırdı. Enayi mi var karşında? Bizim paralarımızla borcunu yapılandırdın. Kim bilir hangi marinada keyif yapıyorsunuz.. Yazıklar olsun. Ben başka birşey söylemiyorum.
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 24.09.2021 21:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bi tavan yapsa kağıt 20.90 olacak. Ama kaç aydır tavan da yapmadı. Bize bir çıkış yolu lazım. Firmayı arıyorsun mail atın deniyor, geri dönen yok.
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 24.09.2021 21:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu cuma 19.00, önceki cuma 19.78, ondan önceki cuma 20.32, ondan önceki cuma 20.50,  ondan önceki cuma da 20.60 kapatmış. Ne olduğunun farkında mısınız? Biz burada boşuna kendimi yırtıyoruz.. Adamlar her cuma parça parça aşağı basıyor. Maalesef gerçek bu.
Orkun Memeoglu
Orkun Memeoglu 24.09.2021 18:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
19.00 olduk. Ha bi gayret daha da gelse 20 ile kapatsak bari ne güzel olurdu
Aydın Güvendikli
Aydın Güvendikli 24.09.2021 18:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
istesende yirmi olmaz yüzde 3 verir.
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 24.09.2021 18:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yukarıda yazdıklarımı oku. 19 olsak nolur adamlar her hafta kademe kademe aşağı basmış. Ayakta uyutuyolar resmen.
yavuz inanç
yavuz inanç 24.09.2021 16:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tavandan 2+2+2+2+2+2 şeklinde 50 adet alım yazdırdım..işlemler tavandan olursa kimse Zarar etmez eslestigi yerden alacak tır hisseyisatanlar da tavandan yazdirirda bu iş yurur
KERİM BABA
KERİM BABA 24.09.2021 16:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeş bol kazancın olur inşallah, sahip çıkıyorsun görüyorum yine bi kaç kişi var birin bin olsun..
Aydın Güvendikli
Aydın Güvendikli 24.09.2021 16:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yavuzcuğum o gün gelecek merak etme sabrın sonu selamet ben bir yerde kestim tek lot dahi satmadan bekliyorum direne direne kazanacağız lotlarımızı alamayacaklar.
Orkun Memeoglu
Orkun Memeoglu 24.09.2021 16:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Birin bin olsun Yavuz kardeş.
yavuz inanç
yavuz inanç 24.09.2021 16:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
teşekkür ederim ne yapalım Hz İbrahim hesabı Hz ibrahimi ateşe atarlar karınca ağzında su taşıyor karıncaya sorarlar koca ateş senin ağzında goturdugun bir damla suyla sonermi bizde ALLAHA Sığındık kendi çapımızda ateşe su taşıyoruz umut işte hepinize teşekkürler.
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 14:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ali Koc, Cumali Aktas, Mustafa Akkuş. Erdal Aslan, Ibrahim Kaya. Bunların adını ezberleyin ve okumadan direkt şikayet edin. Hisse düştüğünde gelip olumsuz yorum yapıp çıkmasını istemiyorlar. Şikayet edin ki yorumları silinsin. Üç beş çakala geçit vermeyiz.
Raskolnikov Rodion
Raskolnikov Rodion 23.09.2021 14:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sahibiniz yularınızı sıkı tutuyo anladım ama sorun bi bakalım trade etmekten sıkılmamış mı?
Raskolnikov Rodion
Raskolnikov Rodion 23.09.2021 14:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşım niye kendinize sövdürüyosunuz derdiniz ne... hissesi olan kağıdı kötüler ya da küfreder mi
Raskolnikov Rodion
Raskolnikov Rodion 23.09.2021 14:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne boş adamlar var ya! ya para alıyolar kağıdı kötülemek için ya da başka işleri yok can sıkıntısından ne yapacaklarını bilmiyolar... ya da kuyruk acısı 3 üncü seçenek bu
yavuz inanç
yavuz inanç 23.09.2021 14:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ALİS TAVAN. ALAN KAZANAN SATİS TAVAN SATAN KAZANAN
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 13:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Taban olacak diyen karaktersiz nerede? İstediğiniz kadar algı yapın. Bu hisse artık rayına oturdu. Çok beklersiniz almayı. Sattınız tabi şimdi pişmansınız :)
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 13:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kaç para alıyosun bunları yazmak için? Biraz karakter olur adamda. Herşey para değil. Ne alıyosun 2 mislini veriyim kapa çeneni.
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 13:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ali Koc, Cumali Aktas, Mustafa Akkuş. Bunların adını ezberleyin ve okumadan direkt şikayet edin. Hisse düştüğünde gelip olumsuz yorum yapıp çıkmasını istemiyorlar. Şikayet edin ki yorumları silinsin. Üç beş çakala geçit vermeyiz.
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 13:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Erdal Aslan da var
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 13:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ibrahim Kaya
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 13:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ali Koc Has skt ir lan ordan 1 senedir hissedeyim ben malak. Ne konuşuyosun sen? Hissedeysen adam gibi kapa çeneni bekle. Hisseyi kötüleyip durma. Ben hisse çıkacak, bu kadar olacak mı diyorum? Tavandan işlem yapın diyorum. Hissedeysen zoruna giden ne senin?
Ibrahim Kaya
Ibrahim Kaya 23.09.2021 13:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
psikolojik sıkıntıların var heralde 70 den düşerken bir kere satis emri koymadım ben 1 yıldır ilk defa kendime göre nedenlerle sattım gittim sana niye dokunuyor bu her yaptığım yorumun sonuna YTD diyorum P para kaybettim istemez miyim hisse çıksın ama benden bu kadar dedim kalanlara sabır diledim çıktım nedir sorunun yani
Borsa Simsarı
Borsa Simsarı 23.09.2021 13:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele