Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Burçelik Vana Sanayi ve Ticaret A.Ş. (BURVA)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
21,080 +0,180    +0,86%
18:05:23 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 97.175
  • Alış/Satış: 21,000 / 21,080
  • Gün Aralığı: 20,480 - 21,120
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREBRVN00018 
Burçelik Vana San. Ve Tic. A.Ş. 21,080 +0,180 +0,86%

Burçelik Vana San. Ve Tic. A.Ş., aşağıdaki endekslerin bileşenidir.

 
Bu sayfayı hissenin hangi endeksin bileşeni olduğunu görmek için kullanabilirsiniz.
Alarm Oluştur
Portföye Ekle
Portföy'e Ekle/Kaldır  
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

 Endeks SonYüksekDüşükFark Fark %Zaman
 BİST Ulusal Tüm1.663,911.663,911.624,28+21,65+1,32%18:10:12 
 BİST Ulusal Tüm 1005.058,385.060,834.982,18+13,61+0,27%18:10:12 
 XUSIN2.634,262.634,262.553,83+53,53+2,07%18:10:12 
 Basit Metaller5.275,595.275,595.034,47+141,61+2,76%18:10:12 
 BİST Bursa3.965,854.012,983.874,97+17,95+0,45%18:10:12 
 XKOBI4.133,124.177,234.065,96-21,58-0,52%18:10:12 
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

BURVA Tartışmaları

Burçelik Vana Sanayi ve Ticaret A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
BORA AKGÜLER
BORA AKGÜLER 6 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
163483402360017.jpg
endeks evet güzel geçti
Mutlu Çelik
Mutlu Çelik 1 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
21 üstü kapattık yerinde biraz yükselirse 6 aya 44 olur bende satarım :)
Nazim Yüksel
Nazim Yüksel 3 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hadi bakalım izliyoruz pist senin
hakan süngü
hakan süngü 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunun anas..ının a..mına 8 turbo motor taksalar pisten düşer
hakan süngü
hakan süngü 5 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İstedikleri lotlar var. Onların satışının gelmesini bekliyorlar. Satış gelmedikçe vampir gibi kuduruyorlar.... her bir lotun tek tek hesabını yapıyorlar. Kudurun köppppekler kudurun....
Erdal Akkuzu
Erdal Akkuzu 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zamanı geldi !!!!! bitarafa git!!!
hakan süngü
hakan süngü 9 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne o tahtacı s...ki...lecek adam bulamıyonmu satarlarsa alacan diye beklersin daha bu saatten sonra alırsın koçun daş..aklarını
Sedat çömez
Sedat çömez 23 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
birgün haberlerde eline otomatik silah alıp burva firmasını tarayıp onlarla kişiyi öldürüp firmayı komple yaktı firma sahibini öldürdü diye haber duyarsanız o ben olucam en son kendi kafama sıkıcam
Mehmet Furkan Düz
Mehmet Furkan Düz 21 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
değer mi değmez ...
Mehmet Furkan Düz
Mehmet Furkan Düz 23 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
buna yatırdığını bitcoine yatırsaydım şimdi milyonerdim...
Alper Doğan
Alper Doğan 20.10.2021 17:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sizin malınız değersizse benimkide değersiz inş benim paramda batar senin paranda batar tahtacı
Borsa Baharı
Borsa Baharı 20.10.2021 17:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hadi bakalim alanlara hayırlı olsu ytd
Sedat çömez
Sedat çömez 20.10.2021 16:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
o vanalar tek tek anana karına kızına girsin
Sedat çömez
Sedat çömez 20.10.2021 16:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
nuh çimento aldı başını gidiyo senin Allah'ın dinin yok
Borsa Baharı
Borsa Baharı 20.10.2021 11:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugün son yerler son duraklar olabilir gibi ytd umarım yanılmam ytd
Sedat çömez
Sedat çömez 20.10.2021 11:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
10 ay oldu iki üç kuruş kazanalım diye birinin sözüne uyduk girdik hayatım skildi hisse nedir bilmezdim 5 parasız kaldım ondan bundan borç aldım bataklığa düştüm ne hallerde biriktirdigim paramı bunlara kaptırdım ne din kaldı ne kitap helal yoldan olsun dedik daha çok günaha girdim sağlığımdan oldum faize yatırsam en azından paramın garantisi olurdu buraya sövmekten daha az günaha girerdim siz siz olun kimsenin sözüne uymayın benim gibi 5 parasız kalır ondan bundan borç istersiniz burdan gelecek helal paranın qm en güzel para alın teriyle biriktirdiginiz para
Erdal Akkuzu
Erdal Akkuzu 20.10.2021 11:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bence artık zamanı geldi gibi arkadaşlar
Sedat çömez
Sedat çömez 20.10.2021 11:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
BAŞIMIZ DA BU AKPLİLER VARKEN DAHA COK SKERLER DOLAR DAYANMIŞ 10 LİRAYA TÜRK PARASININ DEĞERİ YERLERDE 47 DEN ALDIK UMUDUMU YİTİRDİM
hakan süngü
hakan süngü 20.10.2021 11:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsa ya girin dedi dolarcıydım yaklaşık 1 sene içinde 40 bin tl kaybettim dolarda olsaydım şuan en azından 10 bin karım vardı zarar 50 bin her girdiğim kağıt uçuruma itti burva ile tekmeyi yedim Rabbim yardımcımız olsun
Sedat çömez
Sedat çömez 20.10.2021 11:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
senin gibi çok bitaneside benim akp yandaşı birinin sözüne uyduk akp herkeze dolar düşecek dedi dolarları sattırdı sizi bu hale getirdi kendi maaşını 100 bin üstü yaptı olan bize oldu sandıkta görüşücez geçmiş olsun
Yılmaz Erden
Yılmaz Erden 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Senin oy verdiğin parti yöneticileri gibi dinlersen tavsiyeyi böyle sikilirsin 47 yani senin aklın yok kamilobalı CHP gibi 40 yıldır beklersin
Borsa Baharı
Borsa Baharı 19.10.2021 19:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
21.66 ve 22.17 üzeri hareketler 23.04 bandını getirecektir sırayla ytd
Kral Sayman
Kral Sayman 19.10.2021 18:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Her gün yedi sükalenize
Kral Sayman
Kral Sayman 19.10.2021 18:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Her gün yedi sülalenize
hakan süngü
hakan süngü 19.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bas an...s..timi aşağıya bas onun bunun evlatları sizi toprak bile kabul etmicek alma mazlumun ağını çıkar evladından torunundan
Mutlu Çelik
Mutlu Çelik 19.10.2021 16:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sövmirem sövmirem
Mehmet Furkan Düz
Mehmet Furkan Düz 19.10.2021 16:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hadi hektoş pici kaldır burayı mal....
hakan süngü
hakan süngü 19.10.2021 16:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
onun osuruğunu kestiler şimdi başka nickle dolaiıyodur serefsiz
Borsa Baharı
Borsa Baharı 19.10.2021 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sabırla 30.22 'yi beklicem ytd
Borsa Baharı
Borsa Baharı 19.10.2021 13:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
68 tl gidermi ytd sanki bana öyle geldi :))
Borsa Baharı
Borsa Baharı 19.10.2021 13:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
alıp beklemek lazim uçacak demedim zaman gösterecek ytd
Ahmet Karaca
Ahmet Karaca 19.10.2021 11:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele