Son Dakika
40% İndirim 0
🏛 Info Yatırım'da Kısa Vadede %80 Getiri Nasıl Öngörüldü? Bir sonraki Yatırım Fırsatları Nasıl Yakalanabilir? Detaylar
Kapat

Bantaş Bandırma Ambalaj Sanayi ve Ticaret A.Ş. (BNTAS)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
12,100 -0,310    -2,50%
14/06 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 4.599.209
  • Alış/Satış: 12,100 / 12,110
  • Gün Aralığı: 11,980 - 12,660
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREBANT00026 
Bantaş Bandırma 12,100 -0,310 -2,50%

BNTAS Nakit Akışı Tablosu

 
Burada, Bantaş Bandırma Ambalaj Sanayi ve Ticaret A.Ş. için; şirketin nakit ve nakit benzeri değişimlerini, faaliyet için ayrılmış, yatırım ve finansal aktivitelerini son 4 dönem sonu tarihinin her biri için(üç aylık ya da yıllık) gösteren Nakit akışı Tablosunu bulabilirsiniz.
YıllıkÜç Aylık
Gelişmiş Nakit Akışı Tablosu
Dönem Sonu: 2024
31/03
2023
31/12
2023
30/09
2023
30/06
Dönem Uzunluğu: 0 Ay 0 Ay 0 Ay 0 Ay
Net Kâr 46,67 67,86 53,6 33,62
İşletme Faaliyetlerinden Gelen Nakit 105,15 207,13 9,74 33,64
Değer Kaybı/Tükenme 8,24 22,06 1,91 3,64
Amortisman - - - 0,001
Ertelenmiş Vergiler 11,64 - - -0,264
Nakit Dışı Kalemler 23,61 -5,59 9,69 7,97
Nakit Tahsilatı - - - -
Nakit Ödemeler - - - -
Nakit Ödenen Vergiler - - - -
Nakit Ödenen Faiz - - - -
Döner Sermaye Değişiklikleri 26,64 122,81 -55,46 -11,6
Yatırım Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -4 -5,77 -1,8 -14,02
Sermaye Giderleri -3,25 -6,43 -1,8 -3,62
Diğer Yatırım Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit, Toplam -0,746 0,661 - -10,4
Finansman Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -126,03 -211,11 16,56 10,26
Finansman Nakit Akışı Kalemleri -104,46 -159,89 2,7 9,32
Toplam Nakit Temettü Ödemeleri - - - -
Hisse Senedi (Tedavülden Kaldırma) İhracı, Net - - - -
Borç (Tedavülden Kaldırma) ihracı, Net -21,58 -51,22 13,86 0,934
Kur Değişim Etkileri -2,33 - - 14,79
Net Nakit Değişimi 14,71 -9,75 24,5 29,87
Dönem Başı Nakit Dengesi 309,24 278,51 247,3 217,43
Dönem Sonu Nakit Dengesi 323,95 268,76 271,8 247,3
Serbest Nakit Akışı 93,61 6,04 -5,53 4,58
Serbest Nakit Akışı Büyümesi 1450,99 209,22 -220,6 164,81
Serbest Nakit Akışı Getirisi 6,7 25,95 0,831 4,64
* Milyon Bazında TRY (Hisse öğeleri başına hariç)
InvestingPro
Panoya Git InvestingPro

InvestingPro ile 1000’den fazla ölçüte erişim sağlayın

Şirketin geçmiş ve öngörülen finansal performansına yönelik derinlemesine bir görüş sunan büyüme oranlarını, ölçütleri ve nakit akışı tablosunu görün.

 
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

BNTAS Tartışmaları

Bantaş Bandırma Ambalaj Sanayi ve Ticaret A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 18:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sevgili tahtacı ve patron bayramını kutlarım zamınıza k oyarım. Eşlerinize ve kızlarınıza selamlar
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 18:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
herkase hayırlı iyi bayramlar
Yasin Mertcan
Yasin Mertcan 14.06.2024 17:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bantaş Ailesi Bayramınız Mübarek Olmasın. Çokta umrunuzda değil biliyorum. Kuzuları kesin Yeyin,afiyet olmasın. Ytd dir.
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 17:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yasin bunlar kuzuyla doymaz dostum
Yasin Mertcan
Yasin Mertcan 14.06.2024 17:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kanka kuzu mevzusu başka onlar anlıyor.
ismail burkaz
ismail burkaz 14.06.2024 17:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hiç kızmıyorum gerilmiyorum sıkıntı yoh ,neyse ben bi otuzbir çekim hele tahtacınin şerefine ytd.
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 17:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tahtacı ve patronun eşlerini düşünerek cek
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 15:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaslar bunlar varya yanlarında psikolog ile işlem yapıyorlar. Gerçekten bıktırmaya çalışıyorlar bunlarda efsane sabır var . Ben ara sıra sinirleniyor satacam diyom ama 3 ün 1 ni veririm onlara satmıyom:)
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 15:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tuna dostum onlar senin aklından ne geçtiğini beyninde ne düşündüğünü bilirler ona göre hareket ederler ama sen onların düşündüğünü ve akillarindekini bilirsen sen onların psikolojisine oynarsın bak benim gibi bosunami bekliyorum burda bir aydır kimleri tuzağı dusurmdiki ben den başka herkese düşürdü yatırım tavsiyesi degildir
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 15:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben bir kere düştüm sonra birdaha düşmedim be sülom
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 15:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tuna Torun ciktinmi hisseden
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 15:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tuna dostum ben bu tahtacinin anasin dan emdi sütun parasını bile alırım bir yakalarsam yakında yakalarım paraları balya balya hazırlasın şimdiden tahtacı yatırım tavsiyesi degildir
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 15:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yok daha cok beklerler cıkmam
Ramazan Kurtulus
Ramazan Kurtulus 14.06.2024 15:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kurumsal firmalara geçin artık grnyo bntas ktlev bitigin bıtigi..
Berat Öztürk
Berat Öztürk 14.06.2024 13:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Senin gibi hissenin sulesini emeği geçen varsa onların ....
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 13:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
berat dostum benim emeğim geçmedi hisse alanların emeği geçti ben hisse almadım o yüzden emeğim yok
Onur Taşdemir
Onur Taşdemir 14.06.2024 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bir şey olacağı yok bu hissenin… Artık hisse de kim varss tam yamyammış… Al-sat yaparsk parayı vurdular.
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
burda tahtacı mal kilitliyor millete o gün gelecek ben tahtaciyi kilitlicem
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hadi herkese hayırlı iyi bayramlar son günde tahtaciyi bayram harçlığını verdiniz gibi görünüyor akşama birşey degismazse herkese iyi bayramlar
Yasin Mertcan
Yasin Mertcan 14.06.2024 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kitledi kanka sabah :) İlk sıra daki benim Ytd dir.
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yasin dostum dua etmekten vazgecmissin boşver bunları cehennem bile kabiletmez zaten ne kadar dua etsen bunları kurtarmaz tahtaciyi
Yasin Mertcan
Yasin Mertcan 14.06.2024 11:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tuna sıkma canını kardeş Ben yine bugun sabah acele ettim 12.54 saplattım kendime.Tezgah bu sefer düşürdüler yine artk kim kimi yakalarsa oldu. Tek gördüğüm yüzümü al sat ile güldürürecek.Şimdi yine maliyet düşürme peşindeyim :) Ytd.dir
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 11:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yasin dostum sana dün dedim ya tahtacı ya bayram harçlığını sen vercen diye vermişsin bayram harcligini tahtaciyi seni dün uyardım tahtacı senden bayram harçlığını alacak diye
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 11:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aksama doğru oraya gelir yasin satarsın geri kafanı yorma
Yasin Mertcan
Yasin Mertcan 14.06.2024 11:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sinirden artık gülüyorum :)
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 11:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yasin dostum beklemiyorsunuz gordugunuz yerden hisse alıyorsunuz sonuç böyle olur tabi ben hep uyarıyorum size
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 11:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tahtacı ve patron bu yazımı okuyor olmanızı cok istiyorum umarım öyledir okuyorsunuzdur. Sülalenizin a s kayım :)
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 11:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tuna okumaya inan zamanları yok emin olabilirsin çünkü paraya bile yatmadan çuvala koyuyorlar saymak için boş vakti yok seni zaten hiç düşünmezler tuna diye ortaklarının olduğunu bile bilmezler o yüzden bence kendini çok önemli biri görme onların yanida yolda görseler tanimazlar seni dostum sadece seni değil yanlış anlama hepimizi tanimazlar
Tuna Torun
Tuna Torun 14.06.2024 11:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben önemli biriyim herkes kendisine göre önemli biridir para pul statü beni ilgilendirmez. Bu hayatta sadece vicdanla ilgilenirim ben sülo. Ben kendimi ortak görmüyorum ne kadar kağıt üzerinde öyle olsada. Bu kadar haysiyetsizlik olmaz sülo olmax
Süleyman Güngör
Süleyman Güngör 14.06.2024 11:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tuna dostum boşver bantasi çok onemseme bak ben önemsemiyorum olursa olur olmazsa cehendemin dibine kadar bana ne mesala böyle düşün moralini bozduğunu değmez valla dostum ben sizin gibi sitresle yaşayamam üç günde olurum herhalde
Vatan Hakan Güven
Vatan Hakan Güven 14.06.2024 11:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kesinlikle katılıyorum Kardeşim. Bunlarda ne din var ne de iman.Adamlar felsefelerini kul hakkı yeme üzerine kurmuşlar. Yatırım tavsiyesi değildir
Mesut Yiğit
Mesut Yiğit 14.06.2024 11:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele