Altın Yunus Çesme Turistik Tesisler A.Ş. (AYCES)

İstanbul
52,100
-0,200(-0,38%)
  • Hacim:
    7.254
  • Alış/Satış:
    52,100/52,350
  • Gün Aralığı:
    51,950 - 52,700
  • Tür:Hisse senedi
  • Piyasa:Türkiye
  • ISIN:TRAAYCES92K1

AYCES Tartışmaları

Altın Yunus Çesme Turistik Tesisler A.Ş. ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!

Tüm tartışmalar

(59731)
  • hisseyi baskılayan var..Tahtacı baskiliyor arkadaslar
    1
    • Ula yukarı gideceksin Aşağı değil
      1
      • Az kaldı merit Geçecek ayces i halee bak ......
        0
        • Aynen öyle olacak 16 dan elimde vardı sattım burada maliyet düşürdüm keşke dokunmasaydim zarar falan kalmamıştı
          0
      • Meritin tahtacısına helal olsun bankalar sattı o topladı sen onun gibi olamıyorsun çünkü senin paran yok :)
        0
        • Arkadaşlar İşbanktan satış emri verememe sorunu yaşayan var mı? Mevcut diğer hisselerimde de aynı sorunu yaşıyorum..
          0
          • Bugun artık yön yukarı gibi hayırlısı bakalım bol kazançlar ortaklar 🙋‍♂️
            0
            • inşallah dipte bekleyen çok
              0
            • İnşallah
              0
          • Biraz önce atak yaptı gene satış yedi yüklü 🙈
            1
            • Diyorum bunun tahtacısında para yok fıss :)
              0
              • Spk ceza vermedi sürece bu kredili işlemlere bu hısse uzun bır süre buralarda kalıcak heralde merite ödül gibi ceza geldi bugun kredili yadakredi kartlarıyla hısse alımı yada satışı yasaklandı ytd
                0
            • Yine Cumanın aynısı bı cacık yok anlamadım biz nasıl bı günah işledik
              0
              • Merit bunun 4katı hısesi var gidiyo 1 haftadır bu yerinde sayıyo
                0
                • Merit ana pazar için başvuru yaptı o yüzden yükseldi ve yükselmeye devam ediyor %100 kazandırdı
                  0
                • Aynen
                  0
              • TANER AKMAN?
                0
                • OYUNMERAKLISI?
                  0
                  • Ben hısseye 1 ay verıyorum çıkmassa kalaylıcam
                    0
                    • İBRAHİM AĞCA halen buralarda mısın?
                      0
                      • O gideli çok oldu
                        0
                      • Topukladı desene
                        0
                      • Aynen 70-80 arası gitti şu kadar bu kadar olacak derken sonra bı baktın pufff
                        0
                    • Turizmler yine coştu sen de costur ayces sıra senin
                      0
                      • slm dostlar bol kazançlar bugün güzel olacak gibi görünüyor
                        0
                        • Günaydın umarım güzel bır hafta olur
                          0
                          • Alacağımız herşey oldu iki katı, biz hala eksideyiz maliyete gelse yine zarardayiz, ustune 3 tavan yapsa yine aylarca sürünmeye beklmeye değmeyecek şekilde zarardayiz, ne önemi kaldı ki valla karamsar olmak istemiyorum çoğu zaman için ama dusmusuz bı bk cuvalina içinde çırpınıp duruyoruz...
                            0
                            • Bu hissede patronla tahtacı beraber hareket ediyor bence yani ortaklar
                              1
                              • maaltta bölünürse geriye en az lotu olan kuştur ve bu kalır illaki buda birgün gider YTD
                                1
                                • arkadaslar turizmler sirayla hareket ediyor.. petrokent basladi , arsindan merit ve kstur takip etti.. onlar bitince sira aycesede gelir her turlu..ytd
                                  1
                                  • 0
                                • Merit ve kuştur tavan bu daha da düşüyor ne diyelim vicdan yok patron da el atmıyor
                                  0
                                  • turizmin eşşoğlu eşşeğine binmişiz. Çıkarsanda mk çıkmazsanda
                                    0
                                    • merit uçuşa geçti buda geçecektir kardes
                                      5
                                    • Yavuz Atiinşallah
                                      0
                                  • Son dakikalar bı güzellik yap hadi
                                    1
                                    • Sokun kagidinizi bi yerlerinize o.c. !!!😡😡😡
                                      0
                                      Feragat: Fusion Media sitede yer alan bilgilerin gerçek zamanlı ya da isabetli olacağının mutlak olmadığını hatırlatır. Tüm borsa fiyatları, endeksler, vadeli işlemler, kripto paralar ve döviz fiyatları, borsalardan değil piyasa düzenleyicileri tarafından oluşturulur, bu sebeple fiyatlar isabetli olmayabilir ve gerçek piyasa fiyatlarından farklı olabilir, bu da buradaki fiyatların fikir verme amaçlı olduğunu ve ticari amaçlar için uygun olmadığını gösterir. Bu yüzden Fusion Media buradaki bilgileri kullanmanız sonucu oluşacak olası kayıplarınızdan ötürü sorumluluk taşımamaktadır.
                                      Fusion Media, bu sitede yer alan herhangi bir bilgi, tablo veya alım/satım sinyali sonucu oluşan zararlarınızdan sorumlu değildir. Lütfen finansal piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilgi edininiz çünkü bu platform en riskli yatırım biçimlerinden birisidir.
                                      İşbu sözleşmenin aslı İngilizcedir ve İngilizce ve Türkçe versiyonu arasında tutarsızlık olduğunda İngilizce versiyonu dikkate alınacaktır