Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

ETH/BTC - Ethereum Bitcoin

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
0,062260 +0,000943    +1,54%
17:37:15 - Gerçek zamanlı Veriler. ( Feragat )
  • Hacim: 5.930
  • Alış/Satış: 0,062142 / 0,062185
  • Gün Aralığı: 0,059811 - 0,062461
Tür:  Döviz
Grup:  Minor
Temel:  Ethereum
Karşıt:  Bitcoin
ETH/BTC 0,062260 +0,000943 +1,54%
Grafik ayarlarınızı kaydetmek için şimdi Oturum Açın / Ücretsiz Kayıt Olun
Tam ekran modundan çıkmak için ESC tuşuna basın

Görüşlerim

ETH/BTC ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!

Döviz Gezgini

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

ETH/BTC Poloniex Genel Bakış

ETH/BTC hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
osman toprakk
osman toprakk 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
TR840006400000142800378650iş bankası öğrenciyim yardıma ihtiyacım var kadir gecesi hürmetine yardımcı olabilirmisiniz🌷🙏
Burak Aktulum
Burak Aktulum 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
TR20 0001 0020 7880 0398 5650 02 abi 20tl atana dua ederim
Poyraz Karayel
Poyraz Karayel 06.05.2021 18:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar bu şimdi altcoin mi oluyor
Levent
Levent 05.05.2021 14:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
lan bir göz atayım dedim yurdum insanı dilencilige başlamış
Emtia Yatırımcısı
Emtia Yatırımcısı 26.04.2021 1:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Binance bakımda hacim çok düşer bu arada biden yönetimi kriptolar ile ugraşıyor kötü sonuçlar olur diye düşünüyorum inşallah olmaz yatırım tavsiyesi degildir...
mahsum deniz
mahsum deniz 25.04.2021 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yeni kripto paralardan olan pi nin cüzdanı çıktı. 2021 sonun da Mainnet e gireceği duyuruldu. Playstore den uygulamayı indirdip madenciliği yapabilirsiniz. 7 - 8 ay sonra oldukça kazançlı cikilacagina inanıyorum.Herşeyden önce bu madencilik isi sonsuza kadar sürmeyecek bir süre sonra bitecek ve Kazım yapılamayacak. Zaten 3 yıli aşkındır piyasada olan bir proje idi. pişman olmamak için uygulamayi ücretsiz direrek kazıma başlayabilirsiniz. 24 saate bir kez uygulamaya girip kazimi başlata basmanız yeterli olacaktır. dünya geneli 17 mlyn dan fazla kişi kullaniyor. Refrans gerekli uygulamaya girmek için! mahsumdeniz
Uğur Özcan
Uğur Özcan 25.04.2021 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Cüzdan olusturma adımı ben hiçbir şekilde özel kelimeler olusturmama rağmen özel kelimelerini girin diyor
Uğur Özcan
Uğur Özcan 25.04.2021 12:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bir türlü çözemedim bir ayı geçinir kazım yapıyorum ama wallet pi den cüzdan olusturamadim
Gökhan çelebi
Gökhan çelebi 23.04.2021 23:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
CRYPTORAVEN Btc ve eth analizi yapmis guzel bir sekilde anlamayan bilgi sahibi olmak istiyen youtubeden dinleyebilir
Hamdi Sarıgül
Hamdi Sarıgül 23.04.2021 15:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aptallık etmeyin adam gibi yatırım araçlarına yatırın paranızı.. bedava ekmek fare kapanında olur..
Serkan Üzer
Serkan Üzer 23.04.2021 4:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Thodeks magdurlari gibi olmayin guvenilir sirketlere yatirim yapin youtubede thodex haber yazinca cikiyor parayi kolay kazanmiyoruz heleki bu devirde
borsa gezgini
borsa gezgini 23.04.2021 4:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
güvenilir derken hangisini onerirsin
mahsum deniz
mahsum deniz 22.04.2021 17:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yeni kripto paralardan olan pi nin cüzdanı çıktı. 2021 sonun da Mainnet e gireceği duyuruldu. Playstore den uygulamayı indirdip madenciliği yapabilirsiniz. 7 - 8 ay sonra oldukça kazançlı cikilacagina inanıyorum.Herşeyden önce bu madencilik isi sonsuza kadar sürmeyecek bir süre sonra bitecek ve Kazım yapılamayacak. Zaten 3 yıli aşkındır piyasada olan bir proje idi. pişman olmamak için uygulamayi ücretsiz direrek kazıma başlayabilirsiniz. 24 saate bir kez uygulamaya girip kazimi başlata basmanız yeterli olacaktır. dünya geneli 17 mlyn dan fazla kişi kullaniyor. Refrans gerekli uygulamaya girmek için! mahsumdeniz
Ufuk Atlı
Ufuk Atlı 22.04.2021 9:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Haber turk açın izleyin çok önemli
mahsum deniz
mahsum deniz 21.04.2021 19:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yeni kripto paralardan olan pi nin cüzdanı çıktı. 2021 sonun da Mainnet e gireceği duyuruldu. Playstore den uygulamayı indirdip madenciliği yapabilirsiniz. 7 - 8 ay sonra oldukça kazançlı cikilacagina inanıyorum.Herşeyden önce bu madencilik isi sonsuza kadar sürmeyecek bir süre sonra bitecek ve Kazım yapılamayacak. Zaten 3 yıli aşkındır piyasada olan bir proje idi. pişman olmamak için uygulamayi ücretsiz direrek kazıma başlayabilirsiniz. 24 saate bir kez uygulamaya girip kazimi başlata basmanız yeterli olacaktır. dünya geneli 17 mlyn dan fazla kişi kullaniyor. Refrans gerekli uygulamaya girmek için! mahsumdeniz
Coşar Yener
Coşar Yener 21.04.2021 11:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunu netden alabilirim
mahsum deniz
mahsum deniz 20.04.2021 16:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yeni kripto paralardan olan pi nin cüzdanı çıktı. 2021 sonun da Mainnet e gireceği duyuruldu. Playstore den uygulamayı indirdip madenciliği yapabilirsiniz. 7 - 8 ay sonra oldukça kazançlı cikilacagina inanıyorum.Herşeyden önce bu madencilik isi sonsuza kadar sürmeyecek bir süre sonra bitecek ve Kazım yapılamayacak. Zaten 3 yıli aşkındır piyasada olan bir proje idi. pişman olmamak için uygulamayi ücretsiz direrek kazıma başlayabilirsiniz. 24 saate bir kez uygulamaya girip kazimi başlata basmanız yeterli olacaktır. dünya geneli 17 mlyn dan fazla kişi kullaniyor. Refrans gerekli uygulamaya girmek için! mahsumdeniz
Mert Duman
Mert Duman 20.04.2021 16:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Pi ne zmn borsada
Melike Sibel
Melike Sibel 20.04.2021 11:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
selam birşey sorsam böyle yardım yapmak mümkün mü benim kıredi 36bınlira yırtınıyorum Vaybe
Semih Karacabey
Semih Karacabey 20.04.2021 11:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
öyle bisey yok :)
Burak ŞEN
Burak ŞEN 20.04.2021 11:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Senin Türkçe hangi dil ailesinden geliyor?
Hasan AĞCA
Hasan AĞCA 18.04.2021 2:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Beyler Babayigier destek atın 3 -5 TL bende bireyimm TR35 0001 0010 0082 3119 2950 01
ytrimci kişi
ytrimci kişi 16.04.2021 19:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar çok zor durumdayım cahilliğimle işsizliğinde bunalımıyla kredi ile işlem yapıp borsada 100bin kaybettim intihar etmeyi düşünüyorum artık son çare buraya yazmayı buldum benim bu dar günümde bana yardımcı olacak arkadaşlara hayatımın sonuna kadar dua edecem lütfen beni yanlış anlamayın son çarem bura kaldı TR46 0001 0019 4355 2159 2650 02yasin öztoprak
Ersoy Akyıldız
Ersoy Akyıldız 16.04.2021 19:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kaç para lazim
ytrimci kişi
ytrimci kişi 16.04.2021 19:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kredinin 76bin borcunu ödeyim bana yardımcı olacak arkadaşlara hayatımın sonuna kadar dua edecem
OR H AN
OR H AN 16.04.2021 19:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
geber bize ne biz mi gir dedik yrak
Hakan Yılmaz
Hakan Yılmaz 16.04.2021 14:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Btt dent hot
Okan Gürbüz
Okan Gürbüz 16.04.2021 11:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
161856155571211.jpg
https://www.kafaloji.com/966/yerli-kripto-para-borsalari-haric-kripto-para-alim-satimi-yasaklandi/ ---------------------------------------------------------- Resmi gazete açıkladı binance dan artık alım satım yapılamayacak.
Engin Yıldız
Engin Yıldız 15.04.2021 2:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Raven coin investingde yok sanırım ?
Tebliğ Makamı
Tebliğ Makamı 14.04.2021 18:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Cenab-ı Hak, “Ben cinleri ve insanları, ancak bana ibadet etsinler diye yarattım" buyuruyor. ******************************** İslamın hükümlerinden bir hüküm; İnternet üzerinden Online altın gümüş döviz vb.. alım satımı yapmak caiz değildir yasaktır...para cinsinden olan bu tür alışverişler peşin ,fiziki ve aynı mekanda karşılıklı olarak yapılmalıdır... Ayrıca günümüzdeki sistemle borsada hisse senedi alım satım işlemi,kripto paralar ile alım satım işlemi yapmakda caiz değildir yasaktır... ******************************* Rabbimizin emir ve yasaklarına hayatımıza tatbik edelim... aksi halde bu şekilde devam edilirse Allahu Teala’nın azabının biri gider biri gelir... insanlığı dünyada da ahirette de zor günler bekliyor.... Allahu Teala’nın rızası içinde herkesi uyaralım ************************* Bu tebliği okuyanları Lalegül tv ve Berat tv'deki sohbetleri günde yarım saatte olsa Allahu Teala'nın rızası için izlemeye da
Semih Karacabey
Semih Karacabey 14.04.2021 18:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
madem öyle burada ne işiniz var sizin
KANCIK NURİİ
KANCIK NURİİ 14.04.2021 14:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eth btc   eth lehine güzel  yüzddelik  4,68     btc  ye karşı değer  kazandı ETH  ANLIK ytd
ahmet kaya
ahmet kaya 14.04.2021 0:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yeni kripto paralardan olan pi nin cüzdanı çıktı. 2021 sonun da Mainnet e gireceği duyuruldu. Playstore den uygulamayı indirdip madenciliği yapabilirsiniz. 7 - 8 ay sonra oldukça kazançlı cikilacagina inanıyorum. pişman olmamak için uygulamayi ücretsiz direrek kazıma başlayabilirsiniz. 24 saate bir kez uygulamaya girip kazimi başlata basmanız yeterli olacaktır. dünya geneli 17 mlyn kişi kullaniyor. Refrans gerekli uygulamaya girmek için! Ahmtky00
oğuzhan çolak
oğuzhan çolak 13.04.2021 23:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ogn x8....ctsi X4..... chz x16 .... bunları yakın zaman da t wi tt erdan takip ettiğim crypto_sbo yaptı amacım reklam değil sayfayı tavsiye ederim dostlar paylaşmayı seviyorum
Abdullah Soydan
Abdullah Soydan 10.04.2021 1:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele