Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Şimdi Yükseltin

Merkez Bankası Neden Faiz İndirdi?

  
Yazar Investing.com (Şenay Şerefoğlu/Investing.com)23.09.2021 14:56
tr.investing.com/analysis/merkez-bankasnn-neden-faiz-ndirdi-200479305?comment=115977664
Merkez Bankası Neden Faiz İndirdi?
Yazar Investing.com (Şenay Şerefoğlu/Investing.com)   |  23.09.2021 14:56

MohegaN bu makaleye yorum yaptı:

Tek yoruma bakıyorsunuz. Tüm tartışmayı görüntüleyin.
Mohegan mohegan
MohegaN 23.09.2021 15:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merkez Bankası Başkanı faiz indirmeseydi. Dolar TL de daha kötüsü olabilirdi. Geçmiş tecrübemizle sabittir. Sonuçlarını hep beraber gördük.
Mohegan mohegan
MohegaN 23.09.2021 15:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dislike atanlar Anlamakta zorlanmanız normal... Şayet merkez bankası başkanı faiz indirmeseydi görevden alınırdı. Buda bir gecede 1,50 TL lik artışlar yapardı. bu anlamda Dolar TL de daha kötüsü olabilirdi diyoruz.
Baran Zurnacı
Baran Zurnacı 23.09.2021 15:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sen nasil bir kafa yasiyorsun acaba
Mohegan mohegan
MohegaN 23.09.2021 15:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Baran Zurnacı  Sonuç odaklı yaşıyorum. :)
Mohegan mohegan
MohegaN 23.09.2021 15:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Toplu histerimi yaşıyorsunuz. Bu yazıda anlaşılmayan bölüm ne acaba biriniz açıklayında biz de anlayalım. :) çok da umrumda değil dislike atmanız ama. Merak ettim hatalı bölüm neresi.
Mohegan mohegan
MohegaN 23.09.2021 15:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele