Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Ethereum için Kritik Tarih Yaklaşıyor - Yatırımcıları Hangi Senaryolar Bekliyor?

Yazar Helin ÇelikKripto Paralar05.02.2021 18:02
tr.investing.com/analysis/ethereum-icin-kritik-tarih-yaklasyor--yatrmclar-hangi-senaryolar-bekliyor-200466281/
Ethereum için Kritik Tarih Yaklaşıyor - Yatırımcıları Hangi Senaryolar Bekliyor?
Yazar Helin Çelik   |  05.02.2021 18:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
  • Ethereum'un 8 Şubat'ta CME'de listelenmesi planlanıyor.
  • Vadeli işlemlerde listelenmesi, Ethereum kullanıcılarını iki ayrı görüşe itmiş durumda.
  • 2017'de Bitcoin'de görülen vadeli işlem etkisi neydi? Aynı etki Ethereum'da da görülür mü?
  • Kripto para yatırımcıları hangi yönde ilerliyor?
  • Kurumsal yatırımcı CME'de listelenecek olan Ethereum karşısında nasıl bir tutum sergileyebilir?
  • Bitcoin vadeli işlemlerinin listelendiği dönemle içinde bulunduğumuz dönem arasındaki belirgin farklılık nedir?
  • Ethereum ve Stellar'da öne çıkan destek ve direnç bölgeleri neler?

Konu detayları için video analizimize göz atabilirsiniz.

Ethereum için Kritik Tarih Yaklaşıyor - Yatırımcıları Hangi Senaryolar Bekliyor?
 

İlgili Makaleler

Ethereum için Kritik Tarih Yaklaşıyor - Yatırımcıları Hangi Senaryolar Bekliyor?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (22)
Yusuf ali Berber
Yusuf ali Berber 08.02.2021 11:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
DOGE BU SAATTEN SONRA FAVORİ COİN DIR HEDEF 3$
lokman van
lokman van 07.02.2021 22:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
merhaba helin hanım,  07/02/2021 22:15 itibariyle cme olayı ile ilgili görüşünüz nedir acaba 1200 seviyesine düşer mi likidasyon için soruyorum, teşekkürler.
serdar yaşar
serdar yaşar 06.02.2021 23:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
70 geliyor
Ahmet Yilmaz
Ahmet Yilmaz 06.02.2021 20:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu olumsuz yorum yaoanlarin derdi ne acaba, madem bu kadar negatifsiniz, gidin enerjinizi baska yatirim arackarinda pozitif bir sekilde harcayin. yaotiginiz yorumun kime neye bir faydasi var....
Ahmet Yilmaz
Ahmet Yilmaz 06.02.2021 20:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu olumsuz yorum yaoanlarin derdi ne acaba, madem bu kadar negatifsiniz, gidin enerjinizi baska yatirim arackarinda pozitif bir sekilde harcayin. yaotiginiz yorumun kime neye bir faydasi var....
Turhan Işık
Turhan Işık 06.02.2021 15:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kaç Ş olur
ömer seyrek
ömer seyrek 06.02.2021 5:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
OLMAYAN BİRŞEYE YATIRIM YAPILIRMI,PARAMI TAŞA YATIRIRIM DAHA İYİ
Önceki cevapları göster (2)
Ayberk Bigaç
Ayberk Bigaç 06.02.2021 5:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Cahillikte zirve yapıyorsun anladımda insanlara cahilliğini bulaştırma
Muharrem Önal
Muharrem Önal 06.02.2021 5:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kardeşim ben etherum alacam fakat şuan alinirmi yada alinmazmi bilginiz nedir?
Muharrem Önal
Muharrem Önal 06.02.2021 5:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben etherum alacam fakat şuan alinirmi yada alinmazmi bilginiz nedir?
Emir Demirer
Emir Demirer 06.02.2021 5:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
haklısın cahil falan da değilsin gelecekte altına dayalı kriptolarla ticaret yapılacak diye düşünüyorum hesaplarındaki coinler sanal sayılardan ibaret bunun farkında değiller.
TC Ege Vural
TC Ege Vural 06.02.2021 5:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
babam da öyle demişti 2013 de :D btc için
bilen bir
Bile 05.02.2021 21:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kripto paranın mantığına ve insanlarin buna güvenmeyin iliskin video yapsanız iyi olur. Ayrica, dolar ve diger bazi baskın ulkerin parası gibi kripto paralarda o ülkelerin etkisindemi kalacak? Bu arada kripto paraların sayısı o kadar artmış ki,, heres yeni sevgilisi adına kripta para uretir gibi olmuş. O zaman bu işin cıvığı çıkmış olmuyormu?
Helin Çelik
Helin Çelik 05.02.2021 21:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kripto paraların mantığı ve dayandığı teknolojinin önünün açık olduğunu düşünüyorum.  Bugün adli vakalardan pandemi sürecine kadar birçok konuda blokzincir teknolojisi kullanılmaya başlandı. Kripto paraların herhangi bir ülkenin etkisi altında kalması pek olası değil. Anca ülkenin kendisinin belli koşullarda çıkarması lazım. Çıkartılan coinlerin projesine bakmak lazım, bugün token çıkartmak 3 dakikalık iş ama proje yazmak emek ister arge ister. Sağlam temeli yoksa zaten piyasada tutunma olasılığı yok. O yüzden tercih ederken projelerine bakabilirseniz daha sağlıklı olur. Ticaret hacmine de dikkat etmek lazım.
Kürşad Oğuz
Kürşad Oğuz 05.02.2021 21:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Balinalarin elinde milleti plankton gibi yuttukları oyuncağa dönmüş hala herhangi bir ülkenin etkisi altında kalması mümkün değil diyiyor. 1 gunde %10 oynama yapıyor, daha ne olsun? Bi kaç yüz tane kripto para var ve daha kaç bin tane çıkacak? Bi kaç tanesi hariç tamamı ayni teknolojiyi kullanıyor. Bir kriptoyu diğerinden daha değerli kılan nedir? Hepsi hiç bişeyden yaratılan hiç biseyler. Tıpkı bir online oyundaki karakterinin sahip oldugu zenginlikler ve paralar gibi, tamamen insanlar arasında al gülüm ver gülüm. Zaten 50 defa sinyalini verdiler, tombul parmaklar bitirecekler bu lale devrini.
Murat yılmaz
Murat yılmaz 05.02.2021 20:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben hic birşey anlamiyor sort long pozizyon nedir arkadaş
Helin Çelik
Helin Çelik 05.02.2021 20:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Short pozisyon düşüş yönüne doğru alınan pozisyondur. Fiyatın düşeceği yönünde bir beklentiniz varsa short pozisyon açarsınız. Long pozisyon da bir ürünün fiyatının artacağı düşüncesiyle yaptığınız alımlardır. Vadeli işlemlerde de böyle. fiyatın 2.000'den 1.000 birime ineceğini düşünüyorsanız short pozisyon açarsınız,satış yaparsınız. Tabir olarak da longum shortum- longladım shortladım diyebilirsiniz.
Yns Emre
Yns Emre 05.02.2021 19:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
RAVENCOİN hakkında düşüncelerinizi ve analizlerinizi de alabilir miyim ? Teşekürler.
Yns Emre
Yns Emre 05.02.2021 19:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
RAVENCOİN hakkında düşüncelerinizi ve analizlerinizide alabilirmiyim ? teşekürler
Helin Çelik
Helin Çelik 05.02.2021 19:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Proje uzun vadede pozitif veriler veriyor. Varolan  protokollere alternatif. Sert düşüşler yaşadı ancak dipten toparlanmaya çalışıyor. Haftalık grafikte çanak görünümü var. Halihazırda 0.029 direncinden döndü. Kırabilirse 0.0308 direncine kadar ivme kazanabilir. Daha önce test edip çekildiği bölge, o yüzden dikkat etmek lazım. Sonrasında direnç takibi.. Oynaklık çok yüksek  Altcoinler bu ara çok hareketli. 0.027'nin üzerinde kalması önemli.  Dirençler:  0.029 - 0.0308 - 0.033 - 0.0365  Destekler: 0.027 - 0.0258 - 0.225 - 0.021
Mert Ergül
Mert Ergül 05.02.2021 19:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ya arkada müzik ile video çekmek nedir ???
Helin Çelik
Helin Çelik 05.02.2021 19:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sizi mi kıracağız, söyleriz kaldırırlar
Ekrem Ömür
Ekrem Ömür 05.02.2021 19:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bir bakmışsın bir gecede bütün paran sıfır olmuş.. Hergün bu bu psikoloji bile yeter...
Mehmet Duran
Mehmet Duran 05.02.2021 18:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
öyle bir kazık yedimki 10 yıllık birikimim gitti. tavsiyem bulaşmayın derim
Önceki cevapları göster (1)
zenon far
zenon far 05.02.2021 18:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dikkatli olmak lazım bir enstrüman sürekli yükseliyorsa oyuna sonra dahil olan çogunlukla kaybeder bu piyasa ne borsa gibi devte kesici var ne de döviz altın gibi bir hikayesi var çok dikkat istiyor bir haberle paranızın yarısnı kaybetmesi 20 dakika sürer
ela gözüm
ela gözüm 05.02.2021 18:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
neyden kazık yedin merak ettim
Adem Kunt
Adem Kunt 05.02.2021 18:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sanırım paranızı birisine kaptirdiniz..yoksa etherium rekor seviyede kaybetmeniz imkansiz..1500 dolardan bile alsanız 1650 dolar suan...
Adem Yaşar
Adem Yaşar 05.02.2021 18:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeş sen 10 katlı binadaki asansöre binmişsin 11 inci kata çıkmasını istiyorsun ama unutmaki o asansör aşağı iner bu işler sabırla oluyor geçmiş olsun
erhan uysal
erhan uysal 05.02.2021 18:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ethereum uzun vadede zaten hic bir yatirimcisina kaybettirmedi. sen nasil olduda kazik yedin yada kaybettin istersen deneyimlerini paylas yeni girecek arkadaslara ders olur.
Volkan Polat
Volkan Polat 05.02.2021 18:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teşekkürler ben almayayım. bizim kendi dolandırımız var. başkasına gidince gönül koyuyor :)
furkan düzgören
furkan düzgören 05.02.2021 18:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne güldürdün be kardeş bizi. Allah senden razı olsun
Songul Volkan
Songul Volkan 05.02.2021 18:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Berker Karaşahin
Berker Karaşahin 05.02.2021 18:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
binance borsasına üye olup alım satım yapabilirsiniz
Emin Ürkmez
Emin Ürkmez 05.02.2021 18:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
komisyonu yüksek degilmi binance
Ortam İYİ
Ortam İYİ 05.02.2021 18:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ethereum bir yatırım aracı değildir. Bir para birimidir? Dikkatli olun zarar etmeyin.
Polly Anna
PoLLyanna 05.02.2021 18:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nasil mantiksiz bir cumle, insanlar dolarla euroyla da yatirim yapiyorlar. Onlar da bir para birimi. Deger gorebilecegini dusundugun her sey belirli riskler dahilinde yatirim aracidir. Arsa da bir toprak parcası ama aynı zamanda yatırım aracı. '' Yatırım'' sözcüğünün ne demek olduğunu araştırmanızda fayda var. 🤦‍♀️ Saygılar.
bayram gökçe
bayram gökçe 05.02.2021 18:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bitcoinlerinizi bana gönderin ben yükselince size gönderirim 2. Tosuncuk vakası
Yıldırım Boğa
Yıldırım Boğa 05.02.2021 18:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gidin borsalara üye olun zaten btc hesabınız olmuş olacak.
Furkan Doğanay
Furkan Doğanay 05.02.2021 18:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şu hesap açtırmak isteyen cahillere sesleniyorum. Googleye yazın cevabı alırsınız. Üşeniyosanız BİNANCE 'ye üye olun. Dünyanın en büyük borsası.
Murat yılmaz
Murat yılmaz 05.02.2021 18:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
cyrptocom nasıl
Ali Cücük
Ali Cücük 05.02.2021 18:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hocam bende bitcoin hesabı açmak istiyorum. Başka yerde bulunan hesabımı taşımak istiyorum siz ne önerirsiniz
Ufuk Güneş
Ufuk Güneş 05.02.2021 18:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Binancee
bunyami srs
bunyami srs 05.02.2021 18:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Helin hanım bitcoin hesap acmak ıstıyorun nasıl hesap acilir yardımcı olabılır misiniz
Önceki cevapları göster (1)
Ali Cücük
Ali Cücük 05.02.2021 18:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bende açmak istiyorum yardım cı olabilirmisiniz
Veysi Aydemir
Veysi Aydemir 05.02.2021 18:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
cevap vermiyor boşuna yormayın kendinizi
babacan yakut
babacan yakut 05.02.2021 18:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaslar btctürk pro diye bir program var onu onu indirin ondan sonra program sizi yönlendiriyor
Helin Çelik
Helin Çelik 05.02.2021 18:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Farklı bir mecrada olduğumuz için direkt isim vermek çok etik olmaz diye düşünüyorum. Son zamanlarda sıkıntı yaşamamış olan borsalara yönelebilirsiniz. Butik denilebilecek borsalara da bakabilirsiniz. Hesap açım süreçleri genelde kolay oluyor.
Helin Çelik
Helin Çelik 05.02.2021 18:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele